Geen Appie Hein maar die bakken van de Littlequote:Op donderdag 29 september 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:
Weer een week magnetronvoer voor de zeug... en dit keer geen genade
Hey Coos, zie je er ook zo uit, net als je avatarquote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef Coos het volgende:
Pauze
Falco moet zich melden bij de weblog politie!quote:
Jaaaa Barryquote:
Hij is op zijn vingers getikt. Nu heeft hij zijn informanten. En vertelt hij wat BB-kijkend Nederland denkt en wilt horen.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef DaMook het volgende:
Ik vind dat Ruud steeds beter presenteertHij zegt iig wat ie vind.
Niemand noemt Roel.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef MaJo het volgende:
Ik denk echt niet dat Joost homo is, dat is veel te voor de hand liggend. Net als bij Herken de homo, juist de gasten waarvan je dacht dat ze homo zijn zijn het niet. Ze zullen wel een schok teweeg willen brengen en dat zal niet gebeuren als het Joost is, want dat dacht toch al iedereen. Ik ga daarom voor Menno. Ralph zou ook wel lachen zijn
Als je onder de 60 kg. ben mag je komen checken.....quote:Op donderdag 29 september 2005 21:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hey Coos, zie je er ook zo uit, net als je avatar![]()
![]()
Wat op z'n kaartje staatquote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef DaMook het volgende:
Ik vind dat Ruud steeds beter presenteertHij zegt iig wat ie vind.
Hij neemt iig amper een bald voor zijn mondquote:Op donderdag 29 september 2005 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is op zijn vingers getikt. Nu heeft hij zijn informanten. En vertelt hij wat BB-kijkend Nederland denkt en wilt horen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |