abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 22:32:03 #101
14262 Fred_Vleespet
Dont try this at home
pi_31042549
Linda: word gewoon verlief op iemand. Heb al heel wat met vrouwen gezoend
If you gonna be dumb, you better be tough.
pi_31042640
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

op big-brother.nl staat

Spot de homoWie is de homo in het Huis? Dat is de vraag die vanavond in de uitzending werd gesteld. Ook de Bewoners werden voor dit raadsel gesteld. De komende 48 uur mogen zij over dit vraagstuk nadenken en speculeren. Wat zou de uitslag zijn? De Bewoners roepen meteen al voluit: "Joost!" Maar misschien veranderen ze hun mening nog
bij mijn bigbrother.tv staat:

spot de homo
zit er een in het huis?
pi_31042675
Ik hou het erop dat Het been de poot is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 september 2005 @ 22:35:37 #104
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31042692

[ Bericht 100% gewijzigd door CartWOman op 29-09-2005 22:44:02 (Dit is geen Tanja-topic) ]
pi_31042742
Niemand is het, ze zijn gewoon de bewoners en de kijkers aan het FOK!ken.
Viper 4 life
pi_31042768
ik denk dat het die muis is
pi_31042825
Ik denk Menno... wat Roel net zei... daar geloof ik wel in... al zag je net wel in de uitzending dat Ingrid met Menno aan et tongen was...
pi_31042826
net zei roel iets over menno en dat kwam best geloofwaardig over. menno staat er ook een beetje bij en zegt niet veel.

ik vind het best erg dat het zo moet want stel dat er echt iemand homo is in het huis dan word er zo'n stempel op gedrukt terwijl het eigenlijk in deze tijd zo zou moeten zijn dat homo of hetero niets uitmaakt of gelijk zou moeten zijn.

maargoed we zullen zien
pi_31042890
Wat zei Roel dan, mijn live stream loopt niet, hij buffert steeds.
---- gaat winnen
  donderdag 29 september 2005 @ 22:40:39 #110
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_31042919
Mijn gaydar sloeg op het allereerste moment al uit bij Joost, maar dat ligt misschien te veel voor de hand. Ik hoop vanzelfsprekend Rikkert en anders is het Linda, dat zou een goed potje zijn. Maar dan zou het hele Bart-verhaal nergens op slaan. Vooralsnog ga ik dus voor Joost.
Afrika Paprika
pi_31042927
De tongen komen al aardig los..

22:18Zal het Tanja zijn?

Menno denkt dat Dido het is. “Waarom denk je dat Menno? Denken jullie dat ik zo goed kan liegen? Dat ik alles met over mijn ex heb gelogen?” Dido vindt het bijna een compliment. Dan zou ik wel een hele goede acteur geweest zijn. Menno zegt van zichzelf dat hij echt de allerlaatste is die ze ooit moeten verdenken. Over Tanja hebben ze het nog niet gehad. “Ik weet in elk geval wel zeker dat Tanja één keer een man heeft gehad”, zegt hij al lachend over zijn eigen grapje.

22:02Wie is het dan?

Nadat Bridget in de groep heeft gegooid dat er wel eens een homo in het Huis zou kunnen zitten, roepen de Bewoners als eerste: “Joost!” Joost weet zich goed te verdedigen en dan komt Roel aan de orde. Dido vraagt het hem op de man af. “Ik heb net een hele nacht met een stijve hark naast je gelegen”, weet hij net uit te brengen. Ze gaan verder speculeren en na de mannen komen de vrouwen aan bod.

“Dan weet ik het”, zegt Dido. “Het is Ingrid.” Zij laat het lekker in het midden. Dan stelt Rob voor dat er vanavond iemand naast hem komt slapen om te ontdekken of hij de homoseksueel in zijn bed heeft liggen. “We kunnen het allemaal zijn”, roept sex- beluste Linda. Was zij niet degene die zo graag met Nathalie wilde zoenen? Niemand zegt iets, maar binnen 48 uur moeten ze in de Dagboekkamer aangeven wie ze verdenken.
pi_31043042
Ik denk dat het menno is. Mijn reden is omdat ik in het begin gelijk dacht dat het een homo was.
pi_31043060
absoluut Chantal, waar wedden we om?
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2005 @ 22:44:45 #114
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31043063
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Wiehoe het volgende:
Ik denk dat het menno is. Mijn reden is omdat ik in het begin gelijk dacht dat het een homo was.
pi_31043113
Menno is een homofoob volgens mij, als je zijn eerste reactie zag. UIt de tijd.
---- gaat winnen
  donderdag 29 september 2005 @ 22:47:45 #116
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31043177
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Wiehoe het volgende:
Menno heeft slippers aan, dus hij is homo
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_31043179
ehm roel zei iets van, het zou goed menno kunnen zijn want die ligt elke avond met ingrid in bed zonder dat er wat gebeurt en dat zou ik NOOIT kunnen.

ook zei hij dat er onder hetero mannen een soort ongeschreven regel bestaat dat als een man met een vrouw gezoend heeft je daar niet aan gaat zitten als andere man zijnde {vaag uitgelegd} en dat doet menno wel want die zit allemaal aan dido te aaien dus roel denkt dat menno die ongeschreven regels van hetero mannen niet kent.

ook draagt hij diesel teenslippers dat vind roel ook echt voor homo's, chanatl zegt dat dit onzin is er zijn een hoop merk bewuste mannen die geen homo zijn

oja menno kreeg volgens chantal ook meteen een rood hoofd toen het bekend werd gemaakt dat er een homo tussen zat.

volgens mij was dit ongeveer wat er gezegt is door roel en chantal
pi_31043193
Lachen ..ik denk Rob ..maar niemand noemt Chantal had zij geen probleem de tijdsnood om zwanger te worden? En ach Joost zou kunnen ik vind hem meer kinderlijk dan homo..:-))
pi_31043251
tja chantal wil niet voor niets een reageerbuis baby...
  donderdag 29 september 2005 @ 22:50:01 #120
3185 Adelante
To let it go now
pi_31043252
Aangezien de zoon van Rob homo is en het vast erfelijk bepaald is ( ) ga ik momenteel voor Rob!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 29 september 2005 @ 22:51:54 #121
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_31043313
Ik vind het overigens ook belachelijk dat hier zo'n spelletje van gemaakt wordt. Alsof het een issue is. Beetje jammer van Big Brother.
Afrika Paprika
pi_31043333
Ik ook Rob, de houten poot.

Chantal niet.
---- gaat winnen
pi_31043347
Ik gok op Menno, herinner me dit nog:

donderdag 25 augustus 2005 @ 04:15
zei Menno tijdens gesprek met Dido:
"toen het uitging met mijn vr.. eh relatie..."
pi_31043372
Rob of Chantal.
pi_31043381
Rob versprak zich net ook toen Chantal vertelde dat homo vrienden van haar zeggen dat ze na een aantal glazen wijn alles neuken. Rob zegt: Daarom drink ik ook geen wijn.
---- gaat winnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')