De tongen komen al aardig los..
22:18Zal het Tanja zijn?
Menno denkt dat Dido het is. “Waarom denk je dat Menno? Denken jullie dat ik zo goed kan liegen? Dat ik alles met over mijn ex heb gelogen?” Dido vindt het bijna een compliment. Dan zou ik wel een hele goede acteur geweest zijn. Menno zegt van zichzelf dat hij echt de allerlaatste is die ze ooit moeten verdenken. Over Tanja hebben ze het nog niet gehad. “Ik weet in elk geval wel zeker dat Tanja één keer een man heeft gehad”, zegt hij al lachend over zijn eigen grapje.
22:02Wie is het dan?
Nadat Bridget in de groep heeft gegooid dat er wel eens een homo in het Huis zou kunnen zitten, roepen de Bewoners als eerste: “Joost!” Joost weet zich goed te verdedigen en dan komt Roel aan de orde. Dido vraagt het hem op de man af. “Ik heb net een hele nacht met een stijve hark naast je gelegen”, weet hij net uit te brengen. Ze gaan verder speculeren en na de mannen komen de vrouwen aan bod.
“Dan weet ik het”, zegt Dido. “Het is Ingrid.” Zij laat het lekker in het midden. Dan stelt Rob voor dat er vanavond iemand naast hem komt slapen om te ontdekken of hij de homoseksueel in zijn bed heeft liggen. “We kunnen het allemaal zijn”, roept sex- beluste Linda. Was zij niet degene die zo graag met Nathalie wilde zoenen? Niemand zegt iets, maar binnen 48 uur moeten ze in de Dagboekkamer aangeven wie ze verdenken.