Dat klinkt precies als de bevalling met Glenn, alleen met de vanmorgen en vanavond omgedraaid, hoop dat er dan net zo'n gezonde baby uit komt.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef Captain_Chaos het volgende:
Captain_Chaos staat op het punt Uncle_Chaos te worden maar het lijkt allemaal heilloos mis te gaan.
Mijn grote vriend Menno belt me net in tranen op.
Hier in het kort de toedracht:
Vrouwtje te laat met bevallen.
Vandaag inleiden.
Vanmorgen begonnen.
Vanavond nog steeds geen wereldburger erbij.
Wat er fout gaat ?
Kind te hoog.
Kind klem.
Hartslag loopt snel terug.
Moeder uitgeput.
Vacuumpomp en minder subtiele pogingen lopen mis.
Wat nu ?
Sectio Caesario; oftewel spoedkeizersnede.
Duim 's effe mee met me !
Maar zo werkt het toch gewoon niet in Nederland? En ik vrees ook dat best veel vrouwen op een moment in hun bevalling aangeven dat ze niet meer kunnen. Ik zeg niet dat het in dit geval niet had meteen had gekund (want blijkbaar was het idd nodig!), maar om nu te zeggen dat er altijd meteen een ks gedaan moet worden als een vrouw dat wil...quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef minoes_ het volgende:
(En wat een achtelijke gladiolen,dat ze niet bij voorhand een ks doen,ze heeft er notabene zelf om gevraagdGevalletje aanklacht zou ik zeggen.)
Waarom niet, als ik vragen mag... Heeft een ks verder nadelige gevolgen? Ik en mijn vrouw wonen in Brazilie, en hier is het de meest gewone zaak te bevallen via een ks... Vaak wordt hiervoor van te voren voor gekozen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:23 schreef Sugar het volgende:
Sterkte voor baby en ouders én oom!
[..]
Maar zo werkt het toch gewoon niet in Nederland? En ik vrees ook dat best veel vrouwen op een moment in hun bevalling aangeven dat ze niet meer kunnen. Ik zeg niet dat het in dit geval niet had meteen had gekund (want blijkbaar was het idd nodig!), maar om nu te zeggen dat er altijd meteen een ks gedaan moet worden als een vrouw dat wil...![]()
Precies dus vanwege het verhaal van hierboven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef Vince-E het volgende:
Waarom niet, als ik vragen mag... Heeft een ks verder nadelige gevolgen?
Inderdaad... zoals de scheuring op het oude litteken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:36 schreef Sugar het volgende:
Een ks heeft idd risico's voor de vrouw, ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |