ik geloof dat jij nog niet helemaal op de hoogte bent van het saneringsbeleid. geld dat toch ergens vandaan moet komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:27 schreef OllieA het volgende:
En wie het moet betalen? Ja ze zullen het zelf moeten betalen, maar ik heb wel gevoel voor de wanhoop en het gebrek aan overzicht waar iemand in kan belanden. En nee, niet omdat ik dat aan den lijve heb meegemaakt, maar omdat ik het heb zien gebeuren bij mensen die ik waardeer.
Tijd zat voor de handwas. En lenen voor de studie van een kind is wel het domste wat je kunt doen in dit land.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:29 schreef Troeta het volgende:
Misschien zeurt ze inderdaad, maar misschien heeft ze bij de wehkamp een wasmachine gekocht omdat op afbetaling de enige manier is voor haar om aan een wasmachine te komen.
Die lening kan ook voor van alles geweest zijn, studie van een kind bijvoorbeeld.
je kan voor 1 euro per dag je helemaal gek roken. ja dan kan je inderdaad geen marlboro meer roken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Tijd zat voor de handwas. En lenen voor de studie van een kind is wel het domste wat je kunt doen in dit land.
Het domste van dit hele verhaal is het roken. Daar kan ze flink op bezuinigen.
ah ja ik vergat bijna de zelf sigarettenbouwmachine. Heb je nog wat te doen ook en je bespaart dus al +/-3 euro per dag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan voor 1 euro per dag je helemaal gek roken. ja dan kan je inderdaad geen marlboro meer roken.
Er kan inderdaad flink bezuinigd worden op roken. Het hoeft inderdaad geen 4 euro per pakje van 20 te kosten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Tijd zat voor de handwas. En lenen voor de studie van een kind is wel het domste wat je kunt doen in dit land.
Het domste van dit hele verhaal is het roken. Daar kan ze flink op bezuinigen.
Hoezo? Ik zeg toch dat ze het zelf zal moeten betalen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof dat jij nog niet helemaal op de hoogte bent van het saneringsbeleid. geld dat toch ergens vandaan moet komen.
Ben ik die nep heer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat die vage poster het begrijpt. waarschijnlijk is het werkschuw, maar wil wel profiteren van alles wat mensen die wel werken hebben. zie die nep heer.
Dat lijkt mij in ieder geval al stukken beter besteed dan al de pakjes shag voor onze uitkeringstrekkers die de werkers met z'n alleen voor de uitkeringstrekkers ophoesten. Om ze vervolgens tien jaar later met de maatschappij weer te mogen steunen als ze longkanker hebben gekregenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:36 schreef Troeta het volgende:
De handwas gaan doen?
Vind je nou echt dat mensen hier maar met de hand moeten gaan wassen zodat het belastinggeld ,wat toch wel betaald moet worden, beter besteed kan worden aan een hoed voor de koningin, of een dom huis waar Balkenende zijn buitenlandse gasten kan ontvangen?
Om maar even een paar voorbeelden te noemen hoor..
yep. je bent gewoon een nepheer.quote:
je weet dus idd niks van het saneringsbeleid wat nu gelukkig iets meer aan banden wordt gelegd door een regering die wat capabeler is dan paars.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat ze het zelf zal moeten betalen?
Of ben je bang dat als ze een saneringsschikking zou treffen, dat het jou extra geld kost? Van die paar rotcenten die dat soort schikkingen mij als belastingbetaler kosten lig ik niet wakker hoor.
gewoon aldi of lidl shag en verder niet meer teren op de centen van anderen die wel keihard werken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah ja ik vergat bijna de zelf sigarettenbouwmachine. Heb je nog wat te doen ook en je bespaart dus al +/-3 euro per dag.
wacht 2 jaar en je hebt weer hetzelfde verhaaltje als altijd en dan mag een cda kabinet de rommel die de pvda achterlaat weer opruimen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet dus idd niks van het saneringsbeleid wat nu gelukkig iets meer aan banden wordt gelegd door een regering die wat capabeler is dan paars.
Met liefde zou ik op je zeer interessante suggesties ingaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:36 schreef Troeta het volgende:
De handwas gaan doen?
Vind je nou echt dat mensen hier maar met de hand moeten gaan wassen zodat het belastinggeld ,wat toch wel betaald moet worden, beter besteed kan worden aan een hoed voor de koningin, of een dom huis waar Balkenende zijn buitenlandse gasten kan ontvangen?
Zou jij hier hetzelfde willen als een land waar mensen die niet kunnen werken dan maar niks krijgen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:41 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in ieder geval al stukken beter besteed dan al de pakjes shag voor onze uitkeringstrekkers die de werkers met z'n alleen voor de uitkeringstrekkers ophoesten. Om ze vervolgens tien jaar later met de maatschappij weer te mogen steunen als ze longkanker hebben gekregen![]()
Dan heb ik inderdaad liever een mooie opknapbeurt voor het Catshuis en dat Bea er fatsoenlijk bijloopt. Die vrouw werkt tenminste nog voor haar centen![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yep. je bent gewoon een nepheer.
Waarmee je dus stelt dat ik niet werk en profiteer van mensen die wel werken. Mag ik vragen hoe je daarbij komt? Waarom je het nodig vindt om dit soort verdachtmakingen te posten?quote:waarschijnlijk is het werkschuw, maar wil wel profiteren van alles wat mensen die wel werken hebben. zie die nep heer.
hard werken...posten op Fok!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
... die wel keihard werken.
Hoe het exact zit, zullen we wel nooit te weten komen. En echt alle luxe opgeven in een land als deze is ook overdreven.Ik durf echter wel te wedden dat hij/zij met een beetje hulp het 1 en ander financieel wel beter kan rondkrijgen. ( wel duhquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:36 schreef Troeta het volgende:
De handwas gaan doen?
Het is maar net wat de gek ervoor geeft.quote:
Mischien zou je dit topic eens moeten lezen:quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:43 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wacht 2 jaar en je hebt weer hetzelfde verhaaltje als altijd en dan mag een cda kabinet de rommel die de pvda achterlaat weer opruimen.
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:44 schreef Troeta het volgende:
[..]
Zou jij hier hetzelfde willen als een land waar mensen die niet kunnen werken dan maar niks krijgen?
Rusland ofzo, met allemaal sloppenwijken en oude vrouwtjes stervend op straat, en al die andere dingen.
Als de officiele gebouwen maar mooi zijn?
Ik zeg niet dat die vrouw niet zeurt, misschien wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:44 schreef Overlast het volgende:
[..]
Met liefde zou ik op je zeer interessante suggesties ingaan.
Maar het is afdoende je erop te wijzen dat de auteur van de brief naar de wasserette gaat.
Armoede in Nederland, je was naar de wasserette brengen, peukie derbij en effe bellen onderweg. En thuis lekker internetten en een jankbrief naar Jan schrijven.
![]()
Tja, dat heb ik ook. En daarom schijn ik een links-extremistische radicaal te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:50 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die vrouw niet zeurt, misschien wel.
Maar ik vind die oordelen altijd zo hard dat niemand maar geld mag krijgen en niks mag hebben.
Ik vind het juist een voordeel van Nederland dat we geld hebben om ook de mensen die niet kunnen werken te kunnen onderhouden.
Ik lees steeds meer dat mensen dat niet meer willen en dat iedereen maar mag verrotten op een bankje in het park...en dat snap ik maar niet, dat je dat wil.
jochie, ik werk 60 uur per week. ik slaap weinig. dat heb ik niet nodig.quote:
nee dat stel ik niet. daar ga je al de mist in. ik stel dat je niet weet hoe het saneringsbeleid in nederland is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:45 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
Waarmee je dus stelt dat ik niet werk en profiteer van mensen die wel werken. Mag ik vragen hoe je daarbij komt? Waarom je het nodig vindt om dit soort verdachtmakingen te posten?
Ik vind het best als je iets tegen me hebt hoor. Maar dit soort ongefundeerde praat, wat denk je ermee te winnen?
Ach, laat ik het zo zeggen: ik ben vaker genaaid door de overheid en de bank, dan door mijn medelanders.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef PLAE@ het volgende:
Troeta en OllieA, jullie zijn maar gezegend met medelanders die wel grenzen weten te stellen.
Het 'je geeft ze een vinger een ze nemen je hele hand' principe is sommige mensen nou eenmaal vreemd![]()
Dat stelde je wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat stel ik niet. daar ga je al de mist in. ik stel dat je niet weet hoe het saneringsbeleid in nederland is.
Je noemt mij een nepheer, en noemt mij in één adem met mensen die werkschuw zijn en willen profiteren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat die vage poster het begrijpt. waarschijnlijk is het werkschuw, maar wil wel profiteren van alles wat mensen die wel werken hebben. zie die nep heer.
Weet je dat wij daar de dupe van zijn: je kunt efficienter werken als je iets meer slaapt. Ik kan je verzekeren dat mijn werkweek zwaarder is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
jochie, ik werk 60 uur per week. ik slaap weinig. dat heb ik niet nodig.
Linkse rara activist meldt zich...quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:55 schreef OllieA het volgende:
Tja, dat heb ik ook. En daarom schijn ik een links-extremistische radicaal te zijn.
zucht...heer bommel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:05 schreef OllieA het volgende:
Waarom doe je dat?
mijn jaaromzet is 400.000 de jouwe?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:05 schreef Tup het volgende:
[..]
Weet je dat wij daar de dupe van zijn: je kunt efficienter werken als je iets meer slaapt. Ik kan je verzekeren dat mijn werkweek zwaarder is.![]()
waarom denk je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:05 schreef OllieA het volgende:
Je noemt mij een nepheer, en noemt mij in één adem met mensen die werkschuw zijn en willen profiteren.
Waarom doe je dat?
Gaan we doen wie het verst kan plassen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn jaaromzet is 400.000 de jouwe?
nee ik geef antwoord op een knulletje dat mij de les denkt te lezen. waar bemoei je je mee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:08 schreef OllieA het volgende:
[..]
Gaan we doen we het verst kan plassen?
Ik denk dat je dat doet omdat je denkt dat ik tot de laagste soort behoor, werkschuw enzovoorts. En ik heb je nou al twee keer gevraagd waar je dat op baseert, en daar ga je niet op in.quote:
ik denk niet dat je alle vergelijkingen even scherp ziet. je lult maar wat in het rond zonder te weten hoe de saneringen in nederland als erfenis tot op de dag van vandaag geregeld zijn. ga eens on topic.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat doet omdat je denkt dat ik tot de laagste soort behoor, werkschuw enzovoorts. En ik heb je nou al twee keer gevraagd waar je dat op baseert, en daar ga je niet op in.
900 Euro per maand niks? Ik ken mensen die het met minder doen in hun eentje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:50 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die vrouw niet zeurt, misschien wel.
Maar ik vind die oordelen altijd zo hard dat niemand maar geld mag krijgen en niks mag hebben.
Ik vind het juist een voordeel van Nederland dat we geld hebben om ook de mensen die niet kunnen werken te kunnen onderhouden.
Ik lees steeds meer dat mensen dat niet meer willen en dat iedereen maar mag verrotten op een bankje in het park...en dat snap ik maar niet, dat je dat wil.
Ik ben behoorlijk ontopic, maar jij gaat voortdurend ad-hominem. En vervolgens ontwijk je dat. Veel plezier verder.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat je alle vergelijkingen even scherp ziet. je lult maar wat in het rond zonder te weten hoe de saneringen in nederland als erfenis tot op de dag van vandaag geregeld zijn. ga eens on topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |