nop, sowwyquote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg hebben jullie thuis geen kamer meer vrij?![]()
Mag volgende week op solli in A'dam en wil nog een kamer.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
Alleen toen saaw belde heb ik om de een of andere reden met mijn dronken kop dat gesprek gemist.![]()
Ik denk maandag. Maar ik moet nog even een bevestigingsreply krijgen van die gasten van dat bedrijf. En ik moet nog ff langs de Albert Cuyp schijfje afleveren.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef saaw het volgende:
[..]
nop, sowwy
kheb nog rondgevraagd voor je trouwens maar alleen maar kloteplekken en heel duur
en welke dag ben je hier? je krijgt nog een biertje van me
[..]
foto !quote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef k-Rin het volgende:
Ik ga maar weer eens. Zometeen heel gangster in mijn regenpak naar buiten.
hm nja laat maar weten ofzo, kan misschien ergens tussendoorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk maandag. Maar ik moet nog even een bevestigingsreply krijgen van die gasten van dat bedrijf. En ik moet nog ff langs de Albert Cuyp schijfje afleveren.![]()
ik ben waarschijnlijk naar spanje dus mss het weekend ofzo? dan ben ik er als het goed is wel en ga ik uiteraard mee bierenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga in de Herfstvakans naar A'dam , moet J ook komen.
En Saaw natuurlijk
Jij zou de vorige keer ook komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga in de Herfstvakans naar A'dam , moet J ook komen.
En Saaw natuurlijk
Doeg he.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef k-Rin het volgende:
Ik ga maar weer eens. Zometeen heel gangster in mijn regenpak naar buiten.
Ah ja man, het gaat ook zo snel!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef B_BOY het volgende:
ik vergeet ff te f5-en en gelijk ammel berichtjes hier
heb ik het weer gemist he.
Alles gaat snel in het levenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja man, het gaat ook zo snel!![]()
nee ik ben gewoon sloom denk ik....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja man, het gaat ook zo snel!![]()
De ene keer heb je een vriendinquote:
Ja maar dat ging niet door , want ik had geloof ik problemen met OV of kon niet ( weet niet meer waardoor )quote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij zou de vorige keer ook komen.![]()
Vorige keer was doordeweeks.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar dat ging niet door , want ik had geloof ik problemen met OV of kon niet ( weet niet meer waardoor )
weekend is niet gratis
Moeten dan even kijken
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De ene keer heb je een vriendin, de andere keer niet.
![]()
Ik heb juist het probleem dat ik altijd alleen een film moet kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef saaw het volgende:
ik ga zo een film kijken denk ik
heb eigenlijk ontzettend zin om uit te gaan maar ben ernstig blutkrijg morgen pas weerd geld binnen
Het is net als een auto: de ene keer gaat hij achteruit, de andere keer vooruit.quote:
lenen en morgen trug geven..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef saaw het volgende:
ik ga zo een film kijken denk ik
heb eigenlijk ontzettend zin om uit te gaan maar ben ernstig blutkrijg morgen pas weerd geld binnen
agossie.. helemaal vriendloos?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb juist het probleem dat ik altijd alleen een film moet kijken.![]()
![]()
saaw wil ook. als jij voor haar betaalt wil ze wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:41 schreef DaMook het volgende:
Ik heb zin om opstap te gaan, maar uiteraard gaat er weer eens niemand mee
Kan zijn dat ik moest werken ook , weet het niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vorige keer was doordeweeks.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |