Ja, stel je voor dat hij anders niet open doet, dan loop ik dat hele stuk voor niets. Midden in de nacht, in de kou en waarschijnlijk ook regen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Eerst even bellen natuurlijk. Anders is het zo aso.
Je hebt geen vriendjes bij KPN die je een handje kunnen helpen?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:47 schreef SunChaser het volgende:
Aan die stoere jongen die me vannacht om 3 uur bedreigde op mn huistelefoon. Durfde je niet gewoon je naam te zeggen? Durfde je alleen te bellen met je nummer geblokkeerd?
Dat doe je nu dan toch zelf ook?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Euuuh even denken hoor. Om aan te tonen dat er mensen zijn die internet en het echte leven niet kunnen scheiden?
Jouw familie zet 's avonds ongetwijfeld de telefoon niet uit. Die houden wel van een prettig bericht midden in de nacht.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:53 schreef SunChaser het volgende:
Dus stel dat een goede vriend tegen een boom is gereden en zijn vriendin belt je op of je haar naar t ziekenhuis wil bellen hoor je liever in de ochtend als je bent uitgeslapen? Of als er iemand een hartaanval heeft gekregen in je directe familie hoor je dat liever 's middags, want dan is t net zo erg?
hey sun, ik was het.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik snap het wel en ik snap ook dat je dit topic eigen helemaal niet had hoeven openen het is al erg genoeg dat ziets gebeurt. Ik denk dat je beter op een andere manier ermee om kan gaan, je kan het kenbaarmaken aan bijvoorbeeld een admin en je kan bij herhaling ook eens gaan kijken wat je eraan zou kunnen doen.
Wat denk je dat dit topic op zal lossen? dat er een grapjes komt die zegt "Hey sun, ik was het"
die kans lijkt me klein...
Het maakt niet uit of iemand belt voor een prettig of minder prettig bericht, er zijn mensen genoeg die 's nachts ook bereikbaar willen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:51 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jouw familie zet 's avonds ongetwijfeld de telefoon niet uit. Die houden wel van een prettig bericht midden in de nacht.
oeiquote:Op donderdag 29 september 2005 20:51 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jouw familie zet 's avonds ongetwijfeld de telefoon niet uit. Die houden wel van een prettig bericht midden in de nacht.
eigenlijk zat ik dus ook al aan een broodje aap te denkenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:56 schreef BlueEyed het volgende:
Oke, dus de Yildiz hype was weer gaan liggen, je vond dat je niet meer volledig in de spotlights stond, en toen bedacht je, laat ik es verzinnen dat ik vannacht gebeld ben, en daar een topic over openen, dan vinden mensen me vast weer interessant!
Nou, ik kan je vertellen Sun, ik vind je echt reuze interessant!![]()
Kun je nu weer lekker slapen vannacht?![]()
Hoe kun je dat zeggen...die jongen gaat door een helquote:Op donderdag 29 september 2005 20:56 schreef BlueEyed het volgende:
Oke, dus de Yildiz hype was weer gaan liggen, je vond dat je niet meer volledig in de spotlights stond, en toen bedacht je, laat ik es verzinnen dat ik vannacht gebeld ben, en daar een topic over openen, dan vinden mensen me vast weer interessant!
Nou, ik kan je vertellen Sun, ik vind je echt reuze interessant!![]()
Kun je nu weer lekker slapen vannacht?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef THeeF het volgende:
Was het niet gewoon DJ Jean ?
What makes you say thatquote:Op donderdag 29 september 2005 21:05 schreef KenSentMe het volgende:
Is Sunchaser soms een kloon van AMD64?
verkapte, ik ben een lul en ik ben er trots op postquote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Penis_Koker het volgende:
Wie het ook was, het nummer heeft hij/zij van mij.
Maar dat is geen goede rede, anders was ik jou nu ook aan het stalken.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
hij wil je gewoon anaal nemen. klaar punt. slot.
jij bent dan ook the manquote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Penis_Koker het volgende:
Wie het ook was, het nummer heeft hij/zij van mij.
alsof KPN ooit dat nummer zal geven!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:48 schreef Radjesh het volgende:
bel naar kpn en vraag het nummer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |