Je snapt niet helemaal hoe t leven in elkaar zit denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef T1andonly het volgende:
Je lokt het af en toe wel een beetje uit, je wil toch ook aandacht?
Ik? Ten eerste weet ik niet wie t was en ten tweede heb ik niemand wat misdaan. De afgelopen dagen wordt er wel rondgestrooid met mn gegevens en hier en daar aangegeven dat mensen langs willen komen. Maar er is een verschil tussen internet en het echte leven.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat had je hem misdaan dan?
Ik snap het wel en ik snap ook dat je dit topic eigen helemaal niet had hoeven openen het is al erg genoeg dat ziets gebeurt. Ik denk dat je beter op een andere manier ermee om kan gaan, je kan het kenbaarmaken aan bijvoorbeeld een admin en je kan bij herhaling ook eens gaan kijken wat je eraan zou kunnen doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je snapt niet helemaal hoe t leven in elkaar zit denk ik.
Maar er was dus alleen een laffe bedreiging zonder te zeggen wat je dan in zijn ogen 'fout' had gedaan. Wat een lul zonder ballen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik? Ten eerste weet ik niet wie t was en ten tweede heb ik niemand wat misdaan. De afgelopen dagen wordt er wel rondgestrooid met mn gegevens en hier en daar aangegeven dat mensen langs willen komen. Maar er is een verschil tussen internet en het echte leven.
Leg uit?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen internet en het echte leven.
Goed punt.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef 907 het volgende:
wie neemt er dan ook de telefoon op op dat tijdstip?
goeie ondertitel ook!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Goed punt. [afbeelding]
Wat zit je nou te zeiken knurft, je hebt mij toch.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Herald het volgende:
En JA ik voel me achtergesteld. Dus bespaar me de huilieopmerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |