Hier worden standaard twee kaarten getrokken of meer..verschillende leggingen mogen hier uitgelegd worden, en er mag om gevraagd worden nog extra kaarten te trekken, maar je mag ook 1 kaart trekken.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef Enyalius het volgende:
er wordt standaard 1 dagkaart trekkingen gedaan. maar op verzoek worden er ook andere leggingen gedaan.
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:09 schreef displission het volgende:
@ barracupracuda. ok ik had gisteren een legging gedaan voor jouw. In dat topic alleen kon ik niet posten..
Ik trok drie kaarten met een algemene vraag: de eerste kaart trok ik om een goed beeld te vormen van de persoon in kwestie..
de eerste kaart die ik van links naar recht opensloeg was de staven 2..op de kaart een man die een wereld in zijn hand houd. In zijn andere hand houdt hij een staf een andere staf zit vast aan de muur..hij kijkt voor zich uit s aan het afwachten en besluiteloos..de duiding staat voor leef in het heden, niet in de toekomst..je wilt groeien, maar je wacht nog even af..
de tweede kaart ligt daar rechts naast het is de pentakles 9.
een jonge man staat in een mooie tuin met rode bessen. In de ene hand houdt deze man een valk omhoog, de valk belichaamd scherp zicht, wat je zeker gaat gebruiken voor de erboven beschreven groei. Je bezit over wijsheid en bent hoogstwaarschijnlijk alleen. Het staat ook voor innerlijke en uiterlijke rijkdom. het heden.
de derde kaart weer een aas, een beetje een toekomstkaart rechts naast de pentalkes. Een witte hand komt uit een wolk. je groei wordt voltooid. Een staf in de hand staat voor de falus, mannelijke energie. Je zal nieuwe kracht krijgen, groei en ontwikkeling.
Zo dit was de legging ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik werk meestal met drie kaarten als ik nog meer duidelijkheid wil trek ik nog een kaart.
Kijk maar. Spreekt vanzelf. Als je zin en tijd hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:56 schreef displission het volgende:
Goed bezig..je moet begrijpen dat ik niet teveel leggingen per dag doe, maar als ik zin en tijd hebt zal ik er eentje voor je doen.
Doe maar rustig aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:09 schreef displission het volgende:
Het is vroeg, maar ik zal toch een poging wagen. Voor jouw weer dezelfde trekking alicey. 3 kaarten, ff wat wierrook erbij pakken. Om te beginnen zorg ik ervoor dat ik goed zit. Dat ik mijn cigaretjes hebt en wat te drinken heb, want zo'n legging kan wel een half uurtje duren!
Hmmm.. De kernwoorden twijfel ik wel een beetje aan. Wat ik heb meegemaakt heb weet ik echter..quote:De eerste kaart is de koningin van zwaarden. Een vrouw zit op een troon en houdt in de ene hand een zwaard rechtomhoog en met de andere lijkt het net of ze zwaait. Volgens mij begroet ze iemand.
kerwoorden: sterke moeder, voorbeeldige opvoedster, verbitterde weduwe, de vitterige echtgenote, de succesvolle zakenvrouw, kortom een vrouw die best wel wat alleen kan. Je hebt van het lijden moeten leren en dat ben je niet vergeten, zoiets geef jij aan een ander door..
Hmmm.. Het gevoel van het oordeel heb ik wel op het moment. Het gevoel dat er iets op komst is..quote:het heden..het oordeel
naakte mensen en een engel die uit de wolken komt met een trompet. Er is iets op komst er wordt iets aangekondigd..de volgende kaart zal dat uitwijzen, waarover het gaat. De mensen verwelkomen het geluid wel en accepteren het als positief nieuws..
Als het vuur regent
moet je als water zijn
als er teveel water is
wees als de wind
als de grote vloed komt
wees als de hemel
en als het de allerlaatste vloed van alle werelden is
geef dan je "IK" op
en wordt god(Allama prabhu)
Of ik gelovig ben weet ik eigenlijk niet.. Ik hang geen religie meer aan, maar ik zou mezelf ook niet ongelovig noemen..quote:Deze kaart heeft ook er veel met relegie te maken, waarschijnlijk ben je gelovig..en trust me dat staat niet bij gebruikersinfo.
Ik denk het wel.quote:De laatste de toekomstkaart..
Een hele relaxte kaarteen jonge knaap zit onder een boom. Er zijn vier kelken om hem heen. Eentje ervan wordt door een klein handje uit de wolk aangeboden. Ik zie meditatie, nou ja het is een trieste meditatie. Ok er wordt je een klek aangeboden, maar het gras groeit vanzelf..je kijkt naar de grond. Ik zou zeggen: kijk gewoon eens wat je wordt aangeboden en probeer de kelk te zien en aan te pakken. Het leven zit vol mooie dingen..
Zo dit waren de kaarten, ik hoop dat je er wat aan hebt.
Voor jou trok ik het volgende:quote:Zou je voor mij ook eens een legging willen doen Alicey..hoeft niet gelijk, maar als je zin hebt.
Verleden : Pentakels 2. Flexibiliteit en plezier. Je had alles in balans, had wat nodig was, en kon gestaag voortgang boeken. Je leefde in geluk, en wist hoe je het leven maximaal kon nemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zou eigenlijk ook graag een uitgebreidere legging willen krijgen, als iemand daar een keer tijd voor heeft. Graag op gezondheidsgebied....
Verleden: De eenzame (De gehangene). Omkering en overgave. Je hebt de strijd opgegeven, en hebt zaken geaccepteerd zoals ze zijn. Je hebt jezelf en je principes op de achtergrond gezet om het geheel beter te dienen. Je hebt alles eens vanuit een andere hoek bekeken, en bent daardoor tot andere inzichten gekomen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef Morwen het volgende:
Leuk topic![]()
Als iemand voor mij een heden/verleden/toekomst legging wil doen, graagLater op de avond heb ik tijd om zelf te leggen dus als iemand dan interesse heeft?
Verleden : Pentakels 7. Beoordeling en beloning. Je hebt stil gestaan bij wat je bezig hield, en hebt de vrijheid genomen om eens stil te staan bij wat je bereikt had. Soms maak je allemaal kleine stapjes, om later te zien dat je een grote stap hebt genomen, en vooruitgang hebt geboekt. Je bent ook voor de keuze gesteld. Je levensweg liet een splitsing zien, zodat je gedwongen werd te kiezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef freija het volgende:
Ah, daar zijn jullie
Alicey, mag ik een verleden, heden, toekomst trekking van je??
Heu, do you know me???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verleden : Pentakels 7. Beoordeling en beloning. Je hebt stil gestaan bij wat je bezig hield, en hebt de vrijheid genomen om eens stil te staan bij wat je bereikt had. Soms maak je allemaal kleine stapjes, om later te zien dat je een grote stap hebt genomen, en vooruitgang hebt geboekt. Je bent ook voor de keuze gesteld. Je levensweg liet een splitsing zien, zodat je gedwongen werd te kiezen.
Heden : Zwaarden 2. Ontwijkend gedrag en ontkenning van gevoelens. Het lijkt erop dat je je werkelijke gevoelens ontkent, en blind bent voor de werkelijkheid. Misschien wil je de werkelijkheid niet erkennen. Doe je jezelf ook niet stoerder voor dan je bent?
Toekomst : Pentakels Schildknaap. Pragmatisch en de wind in de zeilen. Je zult je plannen waar maken door een realistische blik. Je weet wie je kunt vertrouwen, en zult jezelf ook betrouwbaar tonen. Je zult groeien, en daardoor geluk en stabiliteit vinden.
Alsje.
Verleden : Staven Koningin. Zelfverzekerdheid een aantrekkingskracht. Door de warmte die je uitstraalde was je aantrekkelijk en populair. Je enthausiasme, openheid en vriendelijkheid deden menig mens zich prettig voelen in jouw aanwezigheid. Je leven was druk en actief, maar daardoor ook gezellig. Je zelfverzekerdheid heeft je ver gebracht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Goed topic, ik had het nog niet gezien.
Ik zou ook erg graag een heden/verleden/toekomst legging willen, dus als iemand (Morwen, Alicey) nog tijd en zin heeft, graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |