abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 05:50:10 #201
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34638708
Ohw ja ik zie het zal kijken wat ik vanavond eventueel kan doen voor je ok? De rest komt ook nog aan de beurt sowiezo..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:05:29 #202
91333 displission
pi_34658018
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef sararaats het volgende:
Naam: Sara
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 26
Plaats: Gooreind-Wuustwezel (België)
Hoi Sara, vind je het goed als ik het doe als ik me wat beter voel, ben een beetje verkouden momenteel..maar jij bent de eerste die aan de beurt is
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34667267
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef displission het volgende:

[..]

Hoi Sara, vind je het goed als ik het doe als ik me wat beter voel, ben een beetje verkouden momenteel..maar jij bent de eerste die aan de beurt is
ja hoor, no problemo
Werewolf
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:24:40 #204
56950 terror623
Arrrrrrr ☠
pi_34681730
zou iemand voor mij een open legging willen doen ? (weet zelf niet zo veel van tarot)
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:09:27 #205
91333 displission
pi_34685279
Beste Sara, ik zal jouw nu maar doen..ben je er klaar voor..ff wat dingetjes op een rijtje zetten. Je naam is Sara komt uit Belgie en bent 26 jaar..voor jouw doe ik ook het geheim van de hogepriesters want die is me de laatste keer wel goed bevallen. Je weet het negen kaarten waarin alle verschillende dingen van de kaart de hogepriesteres gelegd worden..nou ja ik moet het eigenlijk anders zeggen..een kruis op haar borst..de maanstanden, de zuilen (duisternis, licht), achtste kaart, waar de reis heengaat en de negende het geheim van de hogepriesteres(moet een kaart van de grote arcana zijn. Ik stel de simpele vraag wie is sara, 26 belgie..gooreind wuustwezel en schud ze op de achtergrond klinkt by the way the prodigy..en nu lenny kravitz..schudde

Het kruis op de borst toont de twee primaire impulsen die elkaar zowel kunnen verstevigen of kunnen breken.Het ene en het andere uiterste..van jouw als persoon..de kaart die onderop in het kruis ligt is de kelken negen. Het staat voor een periode waar je ten volle aan het genieten bent..De levenslust is op en top, zorgloosheid, gezelliheid en "plezier om plezier". Het draait om het genieten daarbovenop de kelken 3. Kelken drie geeft aan dat we iets moois gekregen hebben of iets waardevols hebben bereikt. Deze kaart is alweer een kaart van vreugde, zowel innerlijk als uiterlijk, maar pas bij de eerste kaart op voor gretigheid en honger naar leven.

De huidige primaire impuls een kaart die recht boven het kruis ligt is de keizer. Je gaat nuchter te werk, ook pragmatisch en methodisch in deze periode krijgt een tot dusver wellicht chaotisch concept structuur en doorzichtigheid.(Volle maan) Op een dieper niveau kan de kaart misschien een confrontatie voor de verschillende zijden van de vader staan.

Daarnaast aan de linkerkant ligt de wassende maan..de aan invloed winnenende kracht. Het is de zwaarden 7. Het doorschouwend vermogen, het helder denkende, scherpzinnige verstand wordt hier in zijn negatieve aspect aangegeven als laagheid list en bedrog. Op de kaart een man die 5 zwaarden gapt en wegloopt. Op een zachter niveau kan de kaart staan om er even "tussen uit te knijpen". Iets niet willen geloven in de regel zijn we vaak zelf de boosdoener, maar met kan zelf ook het slachtoffer zijn.

De tanende maan..aan invloed inleverende kracht..: de wereld. De wereld is een kaart die betekend het volgende: happy end..de held in het verhaal en zijn geliefde..nadat deze de draak verslagen heeft..deze kracht neemt af..hoe het komt weet ik niet..

De zuilen hebben allebei een kleur..de eerste is de donkere zuil..dit betekend wat er is maar nog niet echt waargenomen wordt of waarvoor gevreesd werd..staven 5 de uitdaging, krachtmeting, sportieve wedstrijd met anderen. De lichte zuil heeft een hele andere kaart wat in het algemeen op prijs gesteld wordt is je andere kijk op de wereld(de gehangene)

De 8e kaart..waar de reis heengaat: zwaarden tien: staat net als de dood voor einde en afscheid, zie vorige legging. Hij betekend wel net iets anders..willekeurig, eventueel geweldadig een ontijdig einde. Hoe dan ook wat er ook moge gebeuren in deze periode zal je iets afsluiten, misschien gaat snel dat zou zo kunnen zijn..

en dan de laatste het geheim van de hogepriesteres..jouw geheim en dat denk ik moet je zeker blijven volhouden is de kaart de zon..grote levensvreugde, vitaliteit, warmte en optimisme. Op een dieper niveau spoort de kaart aan de duisternis in onszelf te overwinnen..onze zonnige aard te ontplooien en duistere broeder en zuster vrij te maken en in het licht te brengen..

Zo dat was ie vertel even wat je ervan vond..
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:14:32 #206
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34685453
Displission, je bent echt tof dat je steeds maar weer van die uitgebreide leggingen doet. Ik lees met veel intresse elke keer mee.

Misschien dat je ook een keertje tijd hebt voor mij? (uiteraard sluit ik achter aan in de rij)

Mijn gegevens:
Naam; Erik
Geboortedatum; 8 februari 1989 (ja jonkie )
Woon/geboorteplaats; Eindhoven

[ Bericht 1% gewijzigd door Tha_Erik op 01-02-2006 17:30:53 ]
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34685745
Dispilission, ik vind me er helemaal in terug

ik heb inderdaad iets afgesloten, ik ben gestopt met mijn studies verzorgende
Werewolf
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:24:43 #208
91333 displission
pi_34685804
Ik bedoelde eerder dat dat op je reis ligt..misschien sluit je wel in de toekomst weer een ander hoofdstuk af..

Maar volgens de kaart zal dit snel en geweldadig zijn abrubt bijna..Je hebt in psychische kansen weinig kans om tien zwaarden in je rug te overleven..maar daarna komt altijd weer jouw vreugde en positiviteit..dus misschien is het moment wanneer het gebeurt niet met jouw overeenstemming.
pi_34685950
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef displission het volgende:
Ik bedoelde eerder dat dat op je reis ligt..misschien sluit je wel in de toekomst weer een ander hoofdstuk af..

Maar volgens de kaart zal dit snel en geweldadig zijn abrubt bijna..Je hebt in psychische kansen weinig kans om tien zwaarden in je rug te overleven..maar daarna komt altijd weer jouw vreugde en positiviteit..dus misschien is het moment wanneer het gebeurt niet met jouw overeenstemming.
ik had het even verkeerd gelezen
Werewolf
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:45:10 #210
91333 displission
pi_34686460
Vamperotica..dan ben jij aan de beurt..en daarna zien we wel weer..

vamperotica
22 03 1974
woont in tilburg

Voor jouw lijkt het me het leukst om gewoon een legging van drie kaarten te doen, verleden, heden toekomst..ok..nou daar gaan we..

Het verleden: de magier..deze heeft alle symbolen van de tarot op de tafel liggen..het zwaard de beker..de staf..en de munt. Er is een oneindigheid symbool boven zijn hoofd..vroeger hadden de volgende woorden zeker betekenis voor je: slimheid, handigheid, zelfbewustzijn en actieve levenswijze. Hij staat voor een tijd waar we problemen overwinnen en uitdagingen met een verscherpt bewustzijn succesvol tegemoettreden..levensopgaven onder de knie krijgen.

het heden: de koningin van de staven..Het nu..staat voor zelvertrouwen, zelfbeschikking voor een katachtige lenigheid..een uitdrukking van haar wijsheid. Staven Koningin is openhartig, wilskrachtig en ondernemingsluchtig. De Koning van het drama..zij komt voor de magier..op het doek van de film..zonder haar geen film..

Toekomst..munten 8 je bent al mediterend aan munten aan het maken..enkele zijn er al af..deze kaart weerspiegeld het begin van een streven dat grote vooruitzichten heeft. Misschien beginnersgeluk wat je doet, maar je kan het wel goed. Een positieve kaart dat zeker..

zo dat was ie voor vamperotica..die laatste kaart was meer voor 2012
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:46:36 #211
56950 terror623
Arrrrrrr ☠
pi_34690425
oeps was vergete gegevens erbij te zette:P
Naam: Gijs
Geboren: 14-09-1985, te breda
Woonachtig in Leiden
pi_34696324
Displission, Robert is mijn naam, was ik vergeten te vermelden...

Wacht met spanning af....heb geduld als een boom....
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:05:24 #213
91333 displission
pi_34734690
Vamperotica wat vond je van mijn legging?
pi_34740103
Ik vind m mooi... Kan me er zeker wel in vinden... al is het in het heden met vlagen....

de 8 blijft terug komen zie ik!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_34742137
Zal ik dan ook maar? Als je er aan toekomt, rustig aan
Ik vind het wel leuk en ben reuze benieuwd.

Zijn deze gegevens alles wat je nodig hebt?

Naam: Barbara
Geboren: 15 oktober 1980 te Heerlen
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:32:09 #216
91333 displission
pi_34743431
tuurlijk morgen waarschijnlijk weer twee hoop wel dat iemand anders het ook eens leuk vind om een legging te doen
pi_34744473
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef displission het volgende:
tuurlijk morgen waarschijnlijk weer twee hoop wel dat iemand anders het ook eens leuk vind om een legging te doen
Kaartje trekken durf ik wel...
Voor een legging voel ik me nog niet zeker genoeg
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:14:08 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34745040
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef elfenvleugels het volgende:
ik voel me vergeten :'( al 3 maanden lang :'(
...
nee hoor...
maar bij deze dus wel even een nieuwe aanvraag
Naam Gunther
Leeftijd 30
Plaats Maastricht
In het verleden vertrouwde je op je intuitie, en wachtte je kalm en geduldig af op wat komen ging. Je wist dat je onderdeel was van een groter gebeuren. Op dit moment ben je daarvan afgeweken, en neem je teveel hooi op je vork. Nee zeggen is iets wat je niet kunt, en je voelt je voor alles verantwoordelijk. Jij bent steeds degene die de rotzooi van anderen opruimt. Binnenkort zul je de bodem vinden, en ontdekken dat het tijd wordt om jezelf op de eerste plaats te zetten. Dan is het tijd om de kracht weer te hervinden...

Verleden : Hoge Priesteres
Heden : Staven 10
Toekomst : Zwaarden 10
pi_34745113
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Kaartje trekken durf ik wel...
Voor een legging voel ik me nog niet zeker genoeg
Vamp... trek jij eens een kaart voor me dan, als je wil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:26:02 #220
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34745384
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef terror623 het volgende:
zou iemand voor mij een open legging willen doen ? (weet zelf niet zo veel van tarot)
Graag zocht je het onbekende en keek je wat er allemaal was wat je nog niet wist. Als het er op aan kwam nam je je verantwoordelijkheid, en was zodoende een voorbeeld voor anderen. Thans zie je wat je daarmee hebt bereikt, en besef je je jezelf bevrijd hebt. Verrassend. Je bent nu op weg om rust te vinden, en vooral stil te staan bij wie je zelf bent, waarom je bent wie je bent, wat je hebt bereikt, en wat er nog in het verschiet ligt.

Verleden : Staven 3
Heden : Staven 4
Toekomst : Zwaarden 4
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:26:41 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34745410
Mocht er trouwens iemand een legging voor mij kunnen doen, of een kaart voor mij hebben.. Graag! Ik weet het geloof ik even niet meer allemaal. :')
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:37:29 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34745777
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zal ik dan ook maar? Als je er aan toekomt, rustig aan
Ik vind het wel leuk en ben reuze benieuwd.

Zijn deze gegevens alles wat je nodig hebt?

Naam: Barbara
Geboren: 15 oktober 1980 te Heerlen
Je was teruggetrokken en rustig. Je doorzag wat er voor je stond, en stond ook open voor de keerzijde van de medaille. Je intuitie was feilloos. Je verkeert nu in een dal. Het lijkt er op dat de goede band die je met het leven had beschadigd is, en je het leven wantrouwt. Maar bestaat het lot wel, en ligt het niet in het eigen hand? Je zult je kracht en invloed leren kennen. Doordat je je gedachten zult laten spreken, heb je de kracht om voorop te lopen, en zullen anderen geneigd zijn jou te volgen.

Heden : Zwaarden 10
Toekomst : Staven 2
pi_34752035
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je was teruggetrokken en rustig. Je doorzag wat er voor je stond, en stond ook open voor de keerzijde van de medaille. Je intuitie was feilloos. Je verkeert nu in een dal. Het lijkt er op dat de goede band die je met het leven had beschadigd is, en je het leven wantrouwt. Maar bestaat het lot wel, en ligt het niet in het eigen hand? Je zult je kracht en invloed leren kennen. Doordat je je gedachten zult laten spreken, heb je de kracht om voorop te lopen, en zullen anderen geneigd zijn jou te volgen.

Heden : Zwaarden 10
Toekomst : Staven 2
Opmerkelijk, want er is mij weleens via automatisch schrift verteld dat ik een \\\'ziener\\\' ben....bedankt voor deze informatie! De andere dingen kloppen ook...verbazingwekkend hoor.....
Kun je wat details geven over wat de kaarten betekenen/inhouden? Hoge Priesteres, zwaarden en staven?

[ Bericht 4% gewijzigd door Analyzing_Barb op 05-02-2006 09:47:29 ]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zondag 5 februari 2006 @ 09:57:38 #224
91333 displission
pi_34752170
Dat heeft ze juist gedaan in dat verhaal erboven
  zondag 5 februari 2006 @ 10:14:14 #225
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34752336
Ik heb toch wel bewondering voor de mensen die die kaarten kunnen trekken en er zo'n betekenis aanvast kunen maken. .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')