Beste Sara, ik zal jouw nu maar doen..ben je er klaar voor..ff wat dingetjes op een rijtje zetten. Je naam is Sara komt uit Belgie en bent 26 jaar..voor jouw doe ik ook het geheim van de hogepriesters want die is me de laatste keer wel goed bevallen. Je weet het negen kaarten waarin alle verschillende dingen van de kaart de hogepriesteres gelegd worden..nou ja ik moet het eigenlijk anders zeggen..een kruis op haar borst..de maanstanden, de zuilen (duisternis, licht), achtste kaart, waar de reis heengaat en de negende het geheim van de hogepriesteres(moet een kaart van de grote arcana zijn. Ik stel de simpele vraag wie is sara, 26 belgie..gooreind wuustwezel en schud ze op de achtergrond klinkt by the way the prodigy..en nu lenny kravitz..schudde
Het kruis op de borst toont de twee primaire impulsen die elkaar zowel kunnen verstevigen of kunnen breken.Het ene en het andere uiterste..van jouw als persoon..de kaart die onderop in het kruis ligt is de kelken negen. Het staat voor een periode waar je ten volle aan het genieten bent..De levenslust is op en top, zorgloosheid, gezelliheid en "plezier om plezier". Het draait om het genieten daarbovenop de kelken 3. Kelken drie geeft aan dat we iets moois gekregen hebben of iets waardevols hebben bereikt. Deze kaart is alweer een kaart van vreugde, zowel innerlijk als uiterlijk, maar pas bij de eerste kaart op voor gretigheid en honger naar leven.
De huidige primaire impuls een kaart die recht boven het kruis ligt is de keizer. Je gaat nuchter te werk, ook pragmatisch en methodisch in deze periode krijgt een tot dusver wellicht chaotisch concept structuur en doorzichtigheid.(Volle maan) Op een dieper niveau kan de kaart misschien een confrontatie voor de verschillende zijden van de vader staan.
Daarnaast aan de linkerkant ligt de wassende maan..de aan invloed winnenende kracht. Het is de zwaarden 7. Het doorschouwend vermogen, het helder denkende, scherpzinnige verstand wordt hier in zijn negatieve aspect aangegeven als laagheid list en bedrog. Op de kaart een man die 5 zwaarden gapt en wegloopt. Op een zachter niveau kan de kaart staan om er even "tussen uit te knijpen". Iets niet willen geloven in de regel zijn we vaak zelf de boosdoener, maar met kan zelf ook het slachtoffer zijn.
De tanende maan..aan invloed inleverende kracht..: de wereld. De wereld is een kaart die betekend het volgende: happy end..de held in het verhaal en zijn geliefde..nadat deze de draak verslagen heeft..deze kracht neemt af..hoe het komt weet ik niet..
De zuilen hebben allebei een kleur..de eerste is de donkere zuil..dit betekend wat er is maar nog niet echt waargenomen wordt of waarvoor gevreesd werd..staven 5 de uitdaging, krachtmeting, sportieve wedstrijd met anderen. De lichte zuil heeft een hele andere kaart wat in het algemeen op prijs gesteld wordt is je andere kijk op de wereld(de gehangene)
De 8e kaart..waar de reis heengaat: zwaarden tien: staat net als de dood voor einde en afscheid, zie vorige legging. Hij betekend wel net iets anders..willekeurig, eventueel geweldadig een ontijdig einde. Hoe dan ook wat er ook moge gebeuren in deze periode zal je iets afsluiten, misschien gaat snel dat zou zo kunnen zijn..
en dan de laatste het geheim van de hogepriesteres..jouw geheim en dat denk ik moet je zeker blijven volhouden is de kaart de zon..grote levensvreugde, vitaliteit, warmte en optimisme. Op een dieper niveau spoort de kaart aan de duisternis in onszelf te overwinnen..onze zonnige aard te ontplooien en duistere broeder en zuster vrij te maken en in het licht te brengen..
Zo dat was ie vertel even wat je ervan vond..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk