abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:01:46 #151
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34455713
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:56 schreef Darklight het volgende:
Kun je ook voor anderen leggen?
Een vriendin is niet geregged op FOK!
Alvast bedankt

Emma
Vrouw
23
Enschede
Tuurlijk wacht ff ok
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  Admin woensdag 25 januari 2006 @ 19:03:14 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34455750
Hoi, kan iemand leggen voor me?
Algemeen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:05:09 #153
91333 displission
pi_34455819
achteraan sluiten he haha
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:23:28 #154
91333 displission
pi_34456511
Ok eerst eentje voor Emma uit Enschede..

Beste Emma,
jammer dat je niet geregistreerd op fok bent..we zouden je graag erbij willen hebben, maar zo kan het ook..

tijdens het schudden van de kaarten kwam ik twee keer kleuren in tuinen tegen..af en toe valt er wel iets uit het deck of vang je een glims op van een kaart die toevallig iets naar boven wendt. Houd ze erg van de natuur? De lente..??

Anyways..de kaarten zijn geschud..de wierrook brand de eerste kaart..kelken negen..negen kelken staan achter een man met een rode muts op..een wit gewaad heeft hij. Hij zit op een bank met zijn armen over elkaar heen. De kaart staat voor het verleden..het plezier en de vreugd die we hadden..Emma geniet in het verleden ten volle. De man of vrouw op de kaart lacht iig..er is een happy end as well..

De tweede het nu..een verbintenis tussen twee..het is de kelken twee..erboven een rode leeuwenkop met vleugels. Een man en een vrouw..ze raken elkaar aan..twee slangen. Bekers twee staat voor een liefdevolle ontmoeting..

De laatste de koningin van pentakels..(de toekomst)..Misschien een groot kunstenares, een open en ontvankelijk persoon met een goed instinct voor moeder natuur en de vruchtbare bodem. Misschien wel een boerin zoveel instinct..ook hier weer de tuin..ik heb het gevoel dat natuur bij deze persoon een hele belangrijke rol inneemt..

dit was het nu..
  Admin woensdag 25 januari 2006 @ 19:25:46 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34456597
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:05 schreef displission het volgende:
achteraan sluiten he haha
Doe ik wel hoor
Ik kijk later op de avond wel
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 25 januari 2006 @ 19:26:50 #156
91333 displission
pi_34456637
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef yvonne het volgende:
Hoi, kan iemand leggen voor me?
Algemeen.
Dan moet ik wel weten hoe oud je bent en waar je vandaan komt.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:27:50 #157
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_34456677
Hey, dank je wel
Zal het haar laten lezen
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:29:12 #158
91333 displission
pi_34456727
Ik weet niet in hoeverre de kracht afneemt als je meerdere leggingen op een avond doet yvonne..maar zal het proberen..
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:29:54 #159
91333 displission
pi_34456754
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Darklight het volgende:
Hey, dank je wel
Zal het haar laten lezen
Wat kun je er zelf over zeggen als je dit zo leest en zoals je haar kent?
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:44:44 #160
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_34457274
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef displission het volgende:

[..]

Wat kun je er zelf over zeggen als je dit zo leest en zoals je haar kent?
Weet wel dat ze sinds kort een relatie heeft met iemand, die ze van vroeger kent.
Denk dat ze dat gedeelte over het verleden wel herkend
Wat ze van de natuur vindt weet ik eigenlijk niet, denk wel dat ze ervan houd, wie niet
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:03:57 #161
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34457957
Ik heb een tijdje terug (zie vorige blz topic) ook een legging gevraagd n.a.v. een topic van mij over wat ik met mijn ideeën moet. Het zou heel mooi zijn als je een legging voor me zou kunnen doen (kan ook eind van de week ofzo, dat boeit niet). Heb zelf sinds kort ook tarotkaarten, maar ben nog niet zo into de kaarten enzo... heb het wel al geprobeerd maar ik ben benieuwd wat jouw kaarten zeggen.

Nog even wat aanvullende gegevens

Naam: Joralf
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Plaats: Gouda

Ik ben heeeeel erg benieuwd (maar stiekum denk ik al te weten wat eruit gaat komen).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Admin woensdag 25 januari 2006 @ 22:29:53 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34463890
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef displission het volgende:
Ik weet niet in hoeverre de kracht afneemt als je meerdere leggingen op een avond doet yvonne..maar zal het proberen..
Dordrecht, vrouw

pi_34480013
Wat een intressant topic is dit .
Zou iemand voor mij kaarten willen leggen betreft de toekomst en kinderen ?

Alvast bedankt

Naam: Daniëlle
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 28
Plaats: Breda
pi_34480102
Vergeet het er bij te zetten . Zou heel graag weten of er kinderen komen zo ja hoeveel en wanneer ongeveer .
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:30:36 #165
91333 displission
pi_34491302
Eerst is Yvonne aan de beurt..ik heb begrepen dat Yvonne uit Dordrecht komt. Voor haar doe ik een algemene legging, eens kijken wat het verleden zegt, het heden en de toekomst. Ik geloof zelf dat ik daar het beste in ben..eigenlijk doe ik geen andere leggingen, maar iets specifieks daar kan altijd een kaart voor getrokken worden..ik heb de kaarten geschud..

bij de eerste kaart ga ik terug in de tijd..het verleden..Het verleden zegt me iets over een teneergeslagen reis..(angsten, hoop, onzekerheid)op een boot ga je naar de andere kant van de oever, samen met je kind. Er zit in ieder geval iemand naast je die een stuk kleiner is dan jouw..ik vermoed een kind..de kaart de zwaarden zes is er eentje die vaak inhoudt dat je iets hebt afgesloten en dat je er zeker voor gevochten hebt. De overstap van het water..van veelheid, naar eenheid. Waar het om gaat is dat we de oever gaan bereiken..iets nieuws wacht ons..maar wat?

2006: staven zes. Je triomfeert op je witte paard..je bent gekroond..je hebt succes bereikt aan de nieuwe oever..misschien heeft dit met allerlei dingen te maken..wat mij in deze kaart opvalt is dat jij "heerst".

Staven 7 de laatste en ook de toekomstkaart..ik pak meestal in de toekomst een vast patroon. Ik ga van 2012 uit omdat daar veel kracht aan verbonden is..de kaarten geven daardoor ook meer door denk ik. IIg op de kaart de staven zeven een persoon die zich verdedigd op een berg hij heeft een staaf vast..degene die hem kroonden vallen de persoon nu aan..Hij staat standvast..met beide benen op de grond..Een tip Yvonne: ook al sta je vast op de berg en heb je een hele gunstige positie wees op je hoede, er kunnen concurenten(die vaak in de meerderheid zijn)zijn en dan denk ikzelf vooral op het vlak van werk. Dat gevoel krijg ik iig door. Maar als het goed is..kun jij er goed mee omgaan en is er weer nieuw succes op komst..

Zo dit was ie dan voor mod Yvonne..
  Admin donderdag 26 januari 2006 @ 19:50:19 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34491956
Een hele duidelijke en vooral specifieke legging.

Er zit erg veel kracht in, het verleden is erg goed beschreven en klopt helemaal.
2006, zoals je die beschrijft is bij vorige leggingen ook iedere keer zo tevoorschijn gekomen.
Uit de toekomst straalt erg veel kracht, er komt zeer zeker weer een fase aan waar ik weer sterker uit tevoorschijn kom.
Weer een fase van groei.
Dank je Displission, een hele ware legging!

donderdag 26 januari 2006 @ 20:11:01 #167
91333 displission
pi_34492755
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een tijdje terug (zie vorige blz topic) ook een legging gevraagd n.a.v. een topic van mij over wat ik met mijn ideeën moet. Het zou heel mooi zijn als je een legging voor me zou kunnen doen (kan ook eind van de week ofzo, dat boeit niet). Heb zelf sinds kort ook tarotkaarten, maar ben nog niet zo into de kaarten enzo... heb het wel al geprobeerd maar ik ben benieuwd wat jouw kaarten zeggen.

Naam: Joralf
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Plaats: Gouda
Beste Joralf..alles goed met je..? Je vroeg om een legging en die krijg je bij deze..als ik je een tip mag geven om de tarot goed te gebruiken de volgende: gebruik een goed boek voor de vertaling. Kijk eerst zelf wat de kaart je zegt en ga dan pas kijken voor eventuele aanvulling. Een standaard deck(van Raider de Waite)zegt natuurlijk wat minder dan een deck wat geheel bij je aansluit kwa plaatjes..maar zelf vind ik dat dat het deck is wat het dichts bij de oorsprong ligt en kan ik er ongelovelijk veel mee doen..je fantasie mag je ook best gebruiken he..bij het schudden en het trekken..alle regels en precies de vertaling etc. kan je toch niet weten.

De volgende kaarten worden getrokken voor jouw op de vraag wat jij met je ideeen zou moeten doen..ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen..ik weet helemaal niks van je ideeen af, maar zal de boel proberen te vertalen. Bij deze schud ik de kaarten goed. Ik concentreer me op leeftijd, naam en woonplaats..deze worden allemaal als persoon zijnde in de legging "gegooid" als het ware.

Het heden: dit is heel duidelijk en geen toeval..deze kaart viel er ook al uit tijdens het schudden..het antwoord op de vraag is de volgende: samenwerken en samen bouwen..ik trok de staven vijf..Je snapt denk ik wel wat ik hiermee bedoel..om een iets te bouwen zijn er stokken nodig..om het een degelijk fundament te geven..op de kaart vijf mensen die de basis leggen. Het is een sportieve krachtmeting die je met zijn allen doet om samen een bepaald punt te bereiken..aan de andere kant kan het ook met concurentie te maken hebben, maar wel in dit geval met vrienden. Weet niet zeker of je er wat mee kan, maar vraag maar eventueel.

Een paar jaar geleden..: het is de gehangene. Maar de kaart op zijn kop. Vastgebonden aan de tak van een boom en een geel licht om zijn hoofd..kan het zo zijn dat je de wereld bekeek zoals die was en je er toch je vreugde uit haalde..en zonder het te weten, misschien wel verlicht was geraakt..ik trek deze kaart echt nooit op zijn kop en vergeef me bij deze ook mijn vage vragen..maar ik vermoed dat alles gewoon zijn gangetje ging en je met beide benen op de grond stond ondanks alles.

de laatste de toekomstkaart..schildknaap van de zwaarden..hij staat vierig op de helling. Met zijn zwaard..zoals een schildknaap hoort te zijn. Zwaarde schildknaap staat voor een kans of ervaring die ons geboden wordt, voor een impuls die van buitenaf komt. Een verhelderende impuls een frisse bries kwa ideeen..analyseren van moeilijke sommen is mogelijk..dat is 2012.
pi_34492841
als je morgen tijd hebt (of misschien vandaag nog)

Naam: Sara
Leeftijd: 26
Plaats: Gooreind-Wuustwezel (België)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:15:31 #169
91333 displission
pi_34492909
Dat wordt waarschijnlijk het weekend sararaats, maar ik zie dat ik nu ook over de grens ga
pi_34492941
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef displission het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk het weekend sararaats, maar ik zie dat ik nu ook over de grens ga
is niet erg hoor
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:19:04 #171
91333 displission
pi_34493060
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Daantje77 het volgende:
Vergeet het er bij te zetten . Zou heel graag weten of er kinderen komen zo ja hoeveel en wanneer ongeveer .
Ik kan je niet vertellen hoeveel kinderen je gaat krijgen dat vertellen de kaarten me toch niet. Wat ik wel kan doen is een legging kwa gezinsleven..misschien dat er dan wat interessante dingen tevoorschijn komen..eventuele valkuilen..ik kan me zelf nauwelijks voorstellen hoe het is om een kind te hebben laat staan dat de kaarten daar wat over zeggen, maar zal eens kijken wat ik voor je kan doen..
pi_34493066
Ben ik ook van het weekend aan de beurt displission ?
pi_34494088
We hebben tegelijk gepost . Zou het heel fijn vinden als je iets zou kunnen doen .
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:47:42 #174
91333 displission
pi_34494374
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef Daantje77 het volgende:
Naam: Daniëlle
Leeftijd: 28
Plaats: Breda
Beste Daniele..hoe is ie? Zit je er lekker voor? Lees maar eens met me mee wat de kaarten zeggen over jouw gezinsleven..jouw gezinnetje zoals ik al eerder zei zeggen de kaarten altijd heel weinig specifieks over de toekomst en vooral over aantallen of wanneer er kan immers van alles gebeuren!

Ik zie staven en zwaarden en twee kaarten die ik tijdens andere leggingen ook getrokken had..in volgorde van links naar rechts..: staven vijf..zwaarden negen, en staven negen. De laatse twee kaarten twee kaarten zijn het belangrijkst in deze legging en ik denk vooral de middelste..de zwaarden negen, waar ik nu mee ga beginnen:

"De slapeloze nacht..wakker worden..zorgen hebben. Ergens mee zitten en ervan niet kunnen slapen. Dat is het nu..krijg je een antwoord..? De volgende kaart zal het zeggen anders leg ik er nog een bovenop.

Staven negen: de toekomst.. doordat je je innerlijk zou kunnen aflsuiten, loop je gevaar verbitterd of door verdriet verteerd te raken of te vereenzamen.

Ik heb besloten nog een kaart bovenop de middelste te leggen..omdat ik het gevoel het dat het heden belangrijker voor je is dan de toekomst..(de Toren)op de kaart de bliksem die inslaat in de toren..de koning en de koningin vallen uit de toren naar beneden..je beland op een punt waar het allemaal begint te wankelen en je de muren voelt vallen..de stenen brokkelen af..wat er gaat gebeuren weet ik niet dat willen de kaarten mij niet zeggen..misschien een relatiebreuk..aangezien ik in het verleden veel gezelschap zag van mensen en juist in het midden een ommekeer en ik denk persoonlijk dat je alleen verder gaat. Welke kaart ook twee keer voorbij kwam was een vrolijk gezin wat uitkijkt op een regenboog en een huisje met de armen wijd omhoog..misschien is dat een droom voor je..maar vergeet nooit Daniele dat dromen ook zo kunnen lopen. Je mag altijd ergens voor vechten..heb ik ook gedaan..

Ik zal je een verhaal vertellen Daniele..een jaar of twee geleden was er in de buurt bij ons een zaaltje waar allemaal leggingen werden gedaan..ik er natuurlijk heen met mijn eerste echte vriendin..er zat daar een man..ik had nog nooit zulke mooie en apparte kaarten gezien..mijn vriendin trok een kaart of wij bij elkaar bleven. Ze trok: JA..ik dacht dat is mooi dus ik ging me er helemaal op instellen op een gegeven moment..je moet ook bepaalde dingen kunnen laten gaan wil ik ermee zeggen..we zijn nu 5 maanden uit elkaar. We zijn nog wel vrienden dus in zekere zin zijn we nog steeds bij elkaar maar dan anders..niet meer als vriend en vriendin..onze relatie was: NEE..terwijl ze JA trok..zo zie je maar het hoeft niet zo te lopen..er zijn altijd ook nog andere factoren die een rol spelen en daarvoor zou je juist wat meer kaarten moeten trekken..

Hopelijk heb ik je niet te bang gemaakt met dit verhaal..maar hoop dat je er ook de relaiteit ervan kan inzien..zo dit was het voor vanavond..reacties zijn altijd welkom..
pi_34494964
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef displission het volgende:

[..]

Beste Daniele..hoe is ie? Zit je er lekker voor? Lees maar eens met me mee wat de kaarten zeggen over jouw gezinsleven..jouw gezinnetje zoals ik al eerder zei zeggen de kaarten altijd heel weinig specifieks over de toekomst en vooral over aantallen of wanneer er kan immers van alles gebeuren!

Ik zie staven en zwaarden en twee kaarten die ik tijdens andere leggingen ook getrokken had..in volgorde van links naar rechts..: staven vijf..zwaarden negen, en staven negen. De laatse twee kaarten twee kaarten zijn het belangrijkst in deze legging en ik denk vooral de middelste..de zwaarden negen, waar ik nu mee ga beginnen:

"De slapeloze nacht..wakker worden..zorgen hebben. Ergens mee zitten en ervan niet kunnen slapen. Dat is het nu..krijg je een antwoord..? De volgende kaart zal het zeggen anders leg ik er nog een bovenop.

Staven negen: de toekomst.. doordat je je innerlijk zou kunnen aflsuiten, loop je gevaar verbitterd of door verdriet verteerd te raken of te vereenzamen. De eerste kaart begrijp ik , dit klopt ook.. Op het moment zijn er op verschillende vlakken veel problemen. Rechtzaken en een onvervulde kinderwens (zit in de medische molen ) dus dat piekeren dat kan ik tuisbrengen. Het innerlijke afsluiten dat begrijp ik niet helemaal.

Ik heb besloten nog een kaart bovenop de middelste te leggen..omdat ik het gevoel het dat het heden belangrijker voor je is dan de toekomst..(de Toren)op de kaart de bliksem die inslaat in de toren..de koning en de koningin vallen uit de toren naar beneden..je beland op een punt waar het allemaal begint te wankelen en je de muren voelt vallen..de stenen brokkelen af..wat er gaat gebeuren weet ik niet dat willen de kaarten mij niet zeggen..misschien een relatiebreuk..aangezien ik in het verleden veel gezelschap zag van mensen en juist in het midden een ommekeer en ik denk persoonlijk dat je alleen verder gaat. Welke kaart ook twee keer voorbij kwam was een vrolijk gezin wat uitkijkt op een regenboog en een huisje met de armen wijd omhoog..misschien is dat een droom voor je..maar vergeet nooit Daniele dat dromen ook zo kunnen lopen. Je mag altijd ergens voor vechten..heb ik ook gedaan..

Een relatiebreuk ? Het leven kan raar lopen dat heb ik al vaker ondervonden maar op dit moment is daar zeker geen sprake van. Zou het een andere betekenis kunnen hebben ?

Ik zal je een verhaal vertellen Daniele..een jaar of twee geleden was er in de buurt bij ons een zaaltje waar allemaal leggingen werden gedaan..ik er natuurlijk heen met mijn eerste echte vriendin..er zat daar een man..ik had nog nooit zulke mooie en apparte kaarten gezien..mijn vriendin trok een kaart of wij bij elkaar bleven. Ze trok: JA..ik dacht dat is mooi dus ik ging me er helemaal op instellen op een gegeven moment..je moet ook bepaalde dingen kunnen laten gaan wil ik ermee zeggen..we zijn nu 5 maanden uit elkaar. We zijn nog wel vrienden dus in zekere zin zijn we nog steeds bij elkaar maar dan anders..niet meer als vriend en vriendin..onze relatie was: NEE..terwijl ze JA trok..zo zie je maar het hoeft niet zo te lopen..er zijn altijd ook nog andere factoren die een rol spelen en daarvoor zou je juist wat meer kaarten moeten trekken.. Als je meer kaarten zou willen leggen daar sta ik wel voor open . Niets is zeker hoor en je hebt me niet bang gemaakt integendeel . Vind het juist intressant. In ieder geval bedankt .

Hopelijk heb ik je niet te bang gemaakt met dit verhaal..maar hoop dat je er ook de relaiteit ervan kan inzien..zo dit was het voor vanavond..reacties zijn altijd welkom..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')