Tuurlijk wacht ff okquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:56 schreef Darklight het volgende:
Kun je ook voor anderen leggen?
Een vriendin is niet geregged op FOK!
Alvast bedankt
Emma
Vrouw
23
Enschede
Doe ik wel hoorquote:
Dan moet ik wel weten hoe oud je bent en waar je vandaan komt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef yvonne het volgende:
Hoi, kan iemand leggen voor me?
Algemeen.
Wat kun je er zelf over zeggen als je dit zo leest en zoals je haar kent?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Darklight het volgende:
Hey, dank je wel
Zal het haar laten lezen
Weet wel dat ze sinds kort een relatie heeft met iemand, die ze van vroeger kent.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef displission het volgende:
[..]
Wat kun je er zelf over zeggen als je dit zo leest en zoals je haar kent?
Dordrecht, vrouwquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef displission het volgende:
Ik weet niet in hoeverre de kracht afneemt als je meerdere leggingen op een avond doet yvonne..maar zal het proberen..
Beste Joralf..alles goed met je..? Je vroeg om een legging en die krijg je bij deze..als ik je een tip mag geven om de tarot goed te gebruiken de volgende: gebruik een goed boek voor de vertaling. Kijk eerst zelf wat de kaart je zegt en ga dan pas kijken voor eventuele aanvulling. Een standaard deck(van Raider de Waite)zegt natuurlijk wat minder dan een deck wat geheel bij je aansluit kwa plaatjes..maar zelf vind ik dat dat het deck is wat het dichts bij de oorsprong ligt en kan ik er ongelovelijk veel mee doen..je fantasie mag je ook best gebruiken he..bij het schudden en het trekken..alle regels en precies de vertaling etc. kan je toch niet weten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een tijdje terug (zie vorige blz topic) ook een legging gevraagd n.a.v. een topic van mij over wat ik met mijn ideeën moet. Het zou heel mooi zijn als je een legging voor me zou kunnen doen (kan ook eind van de week ofzo, dat boeit niet). Heb zelf sinds kort ook tarotkaarten, maar ben nog niet zo into de kaarten enzo... heb het wel al geprobeerd maar ik ben benieuwd wat jouw kaarten zeggen.
Naam: Joralf
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Plaats: Gouda
is niet erg hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef displission het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk het weekend sararaats, maar ik zie dat ik nu ook over de grens ga
Ik kan je niet vertellen hoeveel kinderen je gaat krijgen dat vertellen de kaarten me toch niet. Wat ik wel kan doen is een legging kwa gezinsleven..misschien dat er dan wat interessante dingen tevoorschijn komen..eventuele valkuilen..ik kan me zelf nauwelijks voorstellen hoe het is om een kind te hebben laat staan dat de kaarten daar wat over zeggen, maar zal eens kijken wat ik voor je kan doen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Daantje77 het volgende:
Vergeet het er bij te zetten . Zou heel graag weten of er kinderen komen zo ja hoeveel en wanneer ongeveer .
Beste Daniele..hoe is ie? Zit je er lekker voor? Lees maar eens met me mee wat de kaarten zeggen over jouw gezinsleven..jouw gezinnetje zoals ik al eerder zei zeggen de kaarten altijd heel weinig specifieks over de toekomst en vooral over aantallen of wanneer er kan immers van alles gebeuren!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef Daantje77 het volgende:
Naam: Daniëlle
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 28
Plaats: Breda
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef displission het volgende:
[..]
Beste Daniele..hoe is ie? Zit je er lekker voor? Lees maar eens met me mee wat de kaarten zeggen over jouw gezinsleven..jouw gezinnetje zoals ik al eerder zei zeggen de kaarten altijd heel weinig specifieks over de toekomst en vooral over aantallen of wanneer er kan immers van alles gebeuren!
Ik zie staven en zwaarden en twee kaarten die ik tijdens andere leggingen ook getrokken had..in volgorde van links naar rechts..: staven vijf..zwaarden negen, en staven negen. De laatse twee kaarten twee kaarten zijn het belangrijkst in deze legging en ik denk vooral de middelste..de zwaarden negen, waar ik nu mee ga beginnen:
"De slapeloze nacht..wakker worden..zorgen hebben. Ergens mee zitten en ervan niet kunnen slapen. Dat is het nu..krijg je een antwoord..? De volgende kaart zal het zeggen anders leg ik er nog een bovenop.
Staven negen: de toekomst.. doordat je je innerlijk zou kunnen aflsuiten, loop je gevaar verbitterd of door verdriet verteerd te raken of te vereenzamen. De eerste kaart begrijp ik , dit klopt ook.. Op het moment zijn er op verschillende vlakken veel problemen. Rechtzaken en een onvervulde kinderwens (zit in de medische molen ) dus dat piekeren dat kan ik tuisbrengen. Het innerlijke afsluiten dat begrijp ik niet helemaal.
Ik heb besloten nog een kaart bovenop de middelste te leggen..omdat ik het gevoel het dat het heden belangrijker voor je is dan de toekomst..(de Toren)op de kaart de bliksem die inslaat in de toren..de koning en de koningin vallen uit de toren naar beneden..je beland op een punt waar het allemaal begint te wankelen en je de muren voelt vallen..de stenen brokkelen af..wat er gaat gebeuren weet ik niet dat willen de kaarten mij niet zeggen..misschien een relatiebreuk..aangezien ik in het verleden veel gezelschap zag van mensen en juist in het midden een ommekeer en ik denk persoonlijk dat je alleen verder gaat. Welke kaart ook twee keer voorbij kwam was een vrolijk gezin wat uitkijkt op een regenboog en een huisje met de armen wijd omhoog..misschien is dat een droom voor je..maar vergeet nooit Daniele dat dromen ook zo kunnen lopen. Je mag altijd ergens voor vechten..heb ik ook gedaan..
Een relatiebreuk ? Het leven kan raar lopen dat heb ik al vaker ondervonden maar op dit moment is daar zeker geen sprake van. Zou het een andere betekenis kunnen hebben ?
Ik zal je een verhaal vertellen Daniele..een jaar of twee geleden was er in de buurt bij ons een zaaltje waar allemaal leggingen werden gedaan..ik er natuurlijk heen met mijn eerste echte vriendin..er zat daar een man..ik had nog nooit zulke mooie en apparte kaarten gezien..mijn vriendin trok een kaart of wij bij elkaar bleven. Ze trok: JA..ik dacht dat is mooi dus ik ging me er helemaal op instellen op een gegeven moment..je moet ook bepaalde dingen kunnen laten gaan wil ik ermee zeggen..we zijn nu 5 maanden uit elkaar. We zijn nog wel vrienden dus in zekere zin zijn we nog steeds bij elkaar maar dan anders..niet meer als vriend en vriendin..onze relatie was: NEE..terwijl ze JA trok..zo zie je maar het hoeft niet zo te lopen..er zijn altijd ook nog andere factoren die een rol spelen en daarvoor zou je juist wat meer kaarten moeten trekken.. Als je meer kaarten zou willen leggen daar sta ik wel voor open . Niets is zeker hoor en je hebt me niet bang gemaakt integendeel . Vind het juist intressant. In ieder geval bedankt .
Hopelijk heb ik je niet te bang gemaakt met dit verhaal..maar hoop dat je er ook de relaiteit ervan kan inzien..zo dit was het voor vanavond..reacties zijn altijd welkom..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |