Vamperotica..thx for asking, wel goed..by the way..
tarot leg ik deze dagen zoals ik heb aangekondigd niet meer. Het moet er toch even ui: .momenteel baal ik ontzettend van deze winter en het natte weer. Ik moet ook zeggen dat ik niet oververmoeid ben ofzo, maar ik lig er meestal rond een uur of half tien al in..het is meer werken en opstaan nu..
Zoals ik al zei wacht ik op de lente en het warme weer, eigenlijk wel jammer dat deze winter mij zoveel energie kost op alle fronten. Wist je dat mensen echt daadwerkelijk opgeladen worden door de zon Vamperotica.
Het project loopt weliswaar het hele jaar door, de ene dag wat meer als het andere, het is zeg maar gekoppeld aan mijn leven.
Misschien wel raar, maar laatst gewoon nog getripped op paddo's..raar dat ik dat heb gedaan omdat ik eigenlijk had gezegd het nooit meer te doen..je besefd je tijdens zo'n trip toch nog wel juist
waarom je je had voorgenomen het niet meer te doen..maar ja, ik experimenteer graag, dus ook met mijn leven dus er was ook dit keer geen weg meer terug.
Ondanks alles ben ik aardig relaxed gebleven..ik tripte alleen, maar had er liever iemand bijgehad om over vanalles en nog wat te praten, nu wist ik van gekkigheid niet wat ik moest doen..ik begon te tekenen en voelde het gevoel langzaam opkomen..de computer begon ook raar te doen..hij was echt traag en daarna heb ik nog wat geschreven..het duurde ongeveer een uur of vijf voordat alles weer anders begon te worden..de dag erna was ik vrij dus no worries..ik zou het graag nog een keer overdoen, maar wanneer weet ik nog niet denk dat dat de zomer wordt ofzo..lijkt me toch wat aangenamer met al die kleuren..
Weet je eigenlijk hoe het project heet vamperotica..haluworld..het is een organisatie gebasseerd op het feit dat geld een middel is en geen rampenplan. Geld wat eventueel met het bedrijf wordt geincasseerd wordt geinvesteerd in andere projecten. Zo is er de monkey bone, een enkele cigaret in een doosje met artwork erop, de lucifer zit er ook bij. Te koop in de abnormale cigaretten winkels en uit de monkey bone machine..zo zijn we in het verleden naar de apenheul gegaan en hebben alle apen 3 speeltjes gegeven..superkewl joh zie je zo'n aap met een dildo in zijn reet..en de andere op een skelter..
Er is ook nog het smokein'cafe, non-smoking, the trip en beer cafe's gelegen in een groot pand..je gaat er voor in..je kiest een tunnel bijv..the trip en daar staan paddo's op het menu..in smokein' mag je voor en tijdens het eten en aan de bar lekker roken..in het beer cafe wordt bier gedronken.
Je hebt ook de grote verdwijntruc..dit is een hele speciale truc..deze tovert in een keer alle wapens en bommen weg..een andere spreuk zorgt voor voedsel in 3e wereld landen en weer een zorgt voor respect en vrede..
Vaak heb ik het gevoel dat ik iemand anders ben..bijv. de vriend van mijn zus..dat ik het ben en dat ik achter de computer zit en op het scherm een spyware infectie voorgeschoteld krijg..maar ik ben nu weer mezelf..en na vele keren te zijn teruggekeerd voor wie dan ook gaan we meestal maar door..het zou gewoon het meest wetenschappelijk zijn als dit alles nog een keer gebeurt en dat we vastgekopierd zijn op eeen string zonder einde..alles lijkt bij mij dan net iets anders en ik kan er nog geen knoop aan vastmaken dus dat houd ik open..
Zo zag ik eens een schoen met bloemetjes op dezelfde plaats staan, een gele werkwagen, zo fietste ik eens dezelfde weg, maar net iets anders..
Ja het leven is leuk als je niet moe bent..vind ik dan weer..het is ook een beetje wat je erzelf van maakt natuurlijk, afspraken zijn wel leuk, ook als je ze niet kunt houden. Onbewust schrijven is ook wel fun..en af en toe dromenvanger's verhalen lezen is ook wel wazig
![]()
dat is zo'n beetje wat ik doe, verder ga ik maar eens..by JO da mooie naam voor een kind trouwens..let's go spacey..||HO HO HO let it snow|| s(neeuwen) nu en dat er maar in de wikipedia het woord spliff ook opgenomen moge worden..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk