abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 12:35:29 #126
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33214489
Ik zou het heel erg op prijs stellen, als iemand een legging kan doen naar aanleiding van mijn problemen in dit topic: Hoe/wat/wie ben ik eigenlijk en wat kan ik met mijn ideeen?. Als je meer informatie nodig hebt dan hoor ik dat wel, maar ik heb al best een uitgebreide beschrijving in dat topic staan dacht ik zo Ik wil gewoon graag weten wat ik in de toekomst moet doen, of ik nu het juist doe, wat ik met mijn ideeen moet en waarom ik deze krijg. Heel heel heel heel erg bedankt (En ik ga binnenkort mn eigen setje tarotkaarten kopen )
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:52:22 #127
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33276940
Vamperotica..thx for asking, wel goed..by the way..

tarot leg ik deze dagen zoals ik heb aangekondigd niet meer. Het moet er toch even ui: .momenteel baal ik ontzettend van deze winter en het natte weer. Ik moet ook zeggen dat ik niet oververmoeid ben ofzo, maar ik lig er meestal rond een uur of half tien al in..het is meer werken en opstaan nu..

Zoals ik al zei wacht ik op de lente en het warme weer, eigenlijk wel jammer dat deze winter mij zoveel energie kost op alle fronten. Wist je dat mensen echt daadwerkelijk opgeladen worden door de zon Vamperotica.

Het project loopt weliswaar het hele jaar door, de ene dag wat meer als het andere, het is zeg maar gekoppeld aan mijn leven.

Misschien wel raar, maar laatst gewoon nog getripped op paddo's..raar dat ik dat heb gedaan omdat ik eigenlijk had gezegd het nooit meer te doen..je besefd je tijdens zo'n trip toch nog wel juist waarom je je had voorgenomen het niet meer te doen..maar ja, ik experimenteer graag, dus ook met mijn leven dus er was ook dit keer geen weg meer terug.

Ondanks alles ben ik aardig relaxed gebleven..ik tripte alleen, maar had er liever iemand bijgehad om over vanalles en nog wat te praten, nu wist ik van gekkigheid niet wat ik moest doen..ik begon te tekenen en voelde het gevoel langzaam opkomen..de computer begon ook raar te doen..hij was echt traag en daarna heb ik nog wat geschreven..het duurde ongeveer een uur of vijf voordat alles weer anders begon te worden..de dag erna was ik vrij dus no worries..ik zou het graag nog een keer overdoen, maar wanneer weet ik nog niet denk dat dat de zomer wordt ofzo..lijkt me toch wat aangenamer met al die kleuren..

Weet je eigenlijk hoe het project heet vamperotica..haluworld..het is een organisatie gebasseerd op het feit dat geld een middel is en geen rampenplan. Geld wat eventueel met het bedrijf wordt geincasseerd wordt geinvesteerd in andere projecten. Zo is er de monkey bone, een enkele cigaret in een doosje met artwork erop, de lucifer zit er ook bij. Te koop in de abnormale cigaretten winkels en uit de monkey bone machine..zo zijn we in het verleden naar de apenheul gegaan en hebben alle apen 3 speeltjes gegeven..superkewl joh zie je zo'n aap met een dildo in zijn reet..en de andere op een skelter..

Er is ook nog het smokein'cafe, non-smoking, the trip en beer cafe's gelegen in een groot pand..je gaat er voor in..je kiest een tunnel bijv..the trip en daar staan paddo's op het menu..in smokein' mag je voor en tijdens het eten en aan de bar lekker roken..in het beer cafe wordt bier gedronken.

Je hebt ook de grote verdwijntruc..dit is een hele speciale truc..deze tovert in een keer alle wapens en bommen weg..een andere spreuk zorgt voor voedsel in 3e wereld landen en weer een zorgt voor respect en vrede..

Vaak heb ik het gevoel dat ik iemand anders ben..bijv. de vriend van mijn zus..dat ik het ben en dat ik achter de computer zit en op het scherm een spyware infectie voorgeschoteld krijg..maar ik ben nu weer mezelf..en na vele keren te zijn teruggekeerd voor wie dan ook gaan we meestal maar door..het zou gewoon het meest wetenschappelijk zijn als dit alles nog een keer gebeurt en dat we vastgekopierd zijn op eeen string zonder einde..alles lijkt bij mij dan net iets anders en ik kan er nog geen knoop aan vastmaken dus dat houd ik open..

Zo zag ik eens een schoen met bloemetjes op dezelfde plaats staan, een gele werkwagen, zo fietste ik eens dezelfde weg, maar net iets anders..

Ja het leven is leuk als je niet moe bent..vind ik dan weer..het is ook een beetje wat je erzelf van maakt natuurlijk, afspraken zijn wel leuk, ook als je ze niet kunt houden. Onbewust schrijven is ook wel fun..en af en toe dromenvanger's verhalen lezen is ook wel wazig dat is zo'n beetje wat ik doe, verder ga ik maar eens..by JO da mooie naam voor een kind trouwens..let's go spacey..||HO HO HO let it snow|| s(neeuwen) nu en dat er maar in de wikipedia het woord spliff ook opgenomen moge worden..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_33280223
wat een vaag leven, sorry dat ik het zo bot zeg..
maar als ik het zo lees.. vage organisatie.. woord "sekte" kwam in me op.. en "hippies"..

wat maakt deze organisatie/ dit project zo speciaal?
dag
  donderdag 22 december 2005 @ 06:39:43 #129
91333 displission
pi_33298630
Haluworld pakt het groots aan: in my mind. In de werkelijkheid is het maar een woord..en het is nog helemaal niet verder uitgeschreven enzo..zo is er nog geen bedrijfsplan etc. Maar in mijn hoofd heb ik de basis al gelegd. Het heeft alles met de wereld te maken en mijn rol erin. Waar ik sta en wat ik doe. Dmv fantasie heb ik een bedrijf in mijn hoofd gecreeerd. Een organistatie die voor jouw op dit moment helemaal niks voor stelt, maar die er wel is.

Het speciale van deze organisatie jah, dat zijn veel dingen. Het bewustzijn speelt een hele grote rol erin. Hij is zeer goed in het geheel geweven dat mensen die er nog niet open voor staan of niet open voor willen staanweinig zullen merken. Behalve dan het feit dat juist die mensen die gevoelig zijn voor invloeden zoals het nieuws of de algemene bewustwoording van zichzelf het wel zullen merken zijn er ook periodes van rust binnen de organisatie.

Als je een verandering voelt die niet pluis is. Het heeft met haluworld te maken. De creatie van een aarde. Waar het bedrijf X(macht, geld) nog niet eerder op zo'n manier als deze met mij te maken heeft gekregen..

Kortom, ja lijkt me leuk om die x van de aarde af te stoten.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_33304672
Dissplision....
Ik ken het gevoel...
heb nu vooral last van winterblues gecombineerd met zwangerschapshormonen...

zo gauw de dagen korter worden en de zon zich minderlaat zien voel ik de bui alweer hangen... En zo gauw de dagen langzaam aan weer langer worden... De vogeltjes weer beginnen met fluiten 's morgens... De zonnestraaltjes zich weer voorzichtig laten zien... Dan voel ik dat mijn lijf zich weer oplaad...

Ik vind paddo's sowieso wel een beetje eng... je stapt er zo moeilijk uit, is mijn ervaring.

Mooie naam ....Haluworld....

En... Apenheul!

geld zegt mij sowieso niets... Ja, het is in deze matschappij iets noodzakelijks schijnbaar...

Het gevoel iemand anders te zijn heb ik niet echt... Wel dat er veel gebeurd op de automatische piloot...

dromenvanger's verhalen lezen is ook wel wazig dat is zo'n beetje wat ik doe, verder ga ik maar eens..by JO da mooie naam voor een kind trouwens..let's go spacey..||HO HO HO let it snow|| s(neeuwen) nu en dat er maar in de wikipedia het woord spliff ook opgenomen moge worden..

Daar ben je me even kwijt!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:49:33 #131
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_33447242
Hoi,, kan er iemand mijn kaarten lezen. Alvast bedankt Verloren
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:19:46 #132
61787 Speedo666
Anti-AEL / anti marokaans
pi_33908826
Een kaartje (of meer) aangaande mijzelf en de liefde op de middellange termijn?

Bedankt alvast!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:51:10 #133
61787 Speedo666
pi_33909855
Schop
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:25:33 #134
61787 Speedo666
pi_33937793
De kaartenleggers zijn met de noorderzon vertrokken
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:30:09 #135
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33937935
idd zou iemand een kaartje kunnen trekken mbt mij werk?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:54:30 #136
61787 Speedo666
pi_33946361
The Truth is not anymore in here
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:00:19 #137
91333 displission
pi_33946580
hehe..ik had al een pauze afgekondigd..misschien alicey..die schijnt het ontzettend druk te hebben maarja..verder misschien the shining of weet ik veel wie?
pi_33954709
Pluk de kaart: Deel 5

daar gaat t wat sneller...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:01:15 #139
91333 displission
pi_34453879
Iemand die vanavond een legging wilt hebben? Ik weet niet of ik het nog kan hoor, maar ik zal proberen zo eerlijk mogelijk proberen uit te leggen wat de kaarten zeggen. Als je een legging wilt post dan je naam/vrouw/man/leeftijd/woonachtig hieronder en ik zal kijken wat de kaarten voor je zeggen..we enter one trought this reading
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:11:10 #140
61787 Speedo666
pi_34454184
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef displission het volgende:
Iemand die vanavond een legging wilt hebben? Ik weet niet of ik het nog kan hoor, maar ik zal proberen zo eerlijk mogelijk proberen uit te leggen wat de kaarten zeggen. Als je een legging wilt post dan je naam/vrouw/man/leeftijd/woonachtig hieronder en ik zal kijken wat de kaarten voor je zeggen..we enter one trought this reading
Naam: Ralph
Man
Leeftijd: 30 (ja oud)
Woonachtig: Nuth (zuid-limburg)

pi_34454221
quote:
Iemand die vanavond een legging wilt hebben?
Een legging?

woensdag 25 januari 2006 @ 18:14:37 #142
91333 displission
pi_34454291
Ik doe voor jouw een algemene legging gewoon over wie je bent dat zul je zelf het beste weten, maar de kaarten laten je wat dieper laten kijken dan alleen dat. Mee eens?
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:15:35 #143
61787 Speedo666
pi_34454327
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef displission het volgende:
Ik doe voor jouw een algemene legging gewoon over wie je bent dat zul je zelf het beste weten, maar de kaarten laten je wat dieper laten kijken dan alleen dat. Mee eens?
Ok
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:39:21 #144
61787 Speedo666
pi_34455077
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:15 schreef Speedo666 het volgende:

[..]

Ok
Ik krijg kippenvel, ben zenuwachtig en aan het zweten als een idioot, is dat normaal?
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:44:13 #145
91333 displission
pi_34455244
daar gaan we ik schud de kaarten, waarna ik drie kaarten leg, eentje voor het verleden, een voor het heden en eentje voor de toekomst..terwijl ik dat doe concentreer ik me op de vraag en leg ik jouw als persoon in de kaarten.

Het verleden..staven negen..staven negen kan koppigheid betekenen, op de kaart een man met acht staven achter zich..eentje houdt hij vast..de man heeft een verband om zijn hoofd..koppigeheid en verzet tegenover een situatie of ervaring waardoor we ons bedreigd voelen..er is geen objectieve bedreiging, maar we worden meestal herinnerd aan eerdere, pijnlijke ervaringen die deze angst en afweerreactie oproepen..De band om het hoofd van de man geeft het verzet aan wat hij heeft getoond..hij is gewond geraakt..maar hij staat overeind. Aan de andere kant kan het ook wat anders betekenen, juist het tegenovergestelde..we zijn weggelopen ipv te blijven staan en zijn bang dat het verleden ons achterhaalt. We zijn verder gegaan, hebben de weg achter ons versperd we dachten dat het verleden ons in zou halen.

De middelste, het heden: de duivel..interessante kaart ook gezien dat 666 gebeuren in je naam..op de kaart een groot beest met twee horens en een pentagram boven zijn hoofd..Op dit moment ben je weliswaar in macht maar je hebt altijd de vrijheid om weg te lopen..wat is het wat je lokt aan dit beest..is het een liefde? Er staan een man en een vrouw op de kaart..jullie horen bij het beest als water bij de wijn..wie is zij? Wordt daar nog wat over gezegd in de volgende kaart? De duivel is een kaart die vele tegenpoolkaarten heeft..kijk bijv naar de magier en de zwarte magier..misschien kom je jezelf wel tegen op deze kaart nu.

toekomst 2012:weer de staven, staven tien dit keer..je komt in een nieuw levensgebied terecht..teneergeslagen met alle 10 staven loop je gebukt je weg..het is een zware taak, maar wordt je niet sterker door oefening? De hele ervaring die met de situatie om leren gaat heet is jouw taak.

Zo dit was het..misschien kun je er wat uithalen..ik denk zeker dat je in de toekomst het verleden achter je laat en verder gaat.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:49:00 #146
61787 Speedo666
pi_34455376
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef displission het volgende:
daar gaan we ik schud de kaarten, waarna ik drie kaarten leg, eentje voor het verleden, een voor het heden en eentje voor de toekomst..terwijl ik dat doe concentreer ik me op de vraag en leg ik jouw als persoon in de kaarten.

Het verleden..staven negen..staven negen kan koppigheid betekenen, op de kaart een man met acht staven achter zich..eentje houdt hij vast..de man heeft een verband om zijn hoofd..koppigeheid en verzet tegenover een situatie of ervaring waardoor we ons bedreigd voelen..er is geen objectieve bedreiging, maar we worden meestal herinnerd aan eerdere, pijnlijke ervaringen die deze angst en afweerreactie oproepen..De band om het hoofd van de man geeft het verzet aan wat hij heeft getoond..hij is gewond geraakt..maar hij staat overeind. Aan de andere kant kan het ook wat anders betekenen, juist het tegenovergestelde..we zijn weggelopen ipv te blijven staan en zijn bang dat het verleden ons achterhaalt. We zijn verder gegaan, hebben de weg achter ons versperd we dachten dat het verleden ons in zou halen.

De middelste, het heden: de duivel..interessante kaart ook gezien dat 666 gebeuren in je naam..op de kaart een groot beest met twee horens en een pentagram boven zijn hoofd..Op dit moment ben je weliswaar in macht maar je hebt altijd de vrijheid om weg te lopen..wat is het wat je lokt aan dit beest..is het een liefde? Er staan een man en een vrouw op de kaart..jullie horen bij het beest als water bij de wijn..wie is zij? Wordt daar nog wat over gezegd in de volgende kaart? De duivel is een kaart die vele tegenpoolkaarten heeft..kijk bijv naar de magier en de zwarte magier..misschien kom je jezelf wel tegen op deze kaart nu.

toekomst 2012:weer de staven, staven tien dit keer..je komt in een nieuw levensgebied terecht..teneergeslagen met alle 10 staven loop je gebukt je weg..het is een zware taak, maar wordt je niet sterker door oefening? De hele ervaring die met de situatie om leren gaat heet is jouw taak.

Zo dit was het..misschien kun je er wat uithalen..ik denk zeker dat je in de toekomst het verleden achter je laat en verder gaat.
Verbazingwekkend accuraat. Die duivel baart me zorgen en dat gebukt verder gaan helemaal.
Ik weet niet of ik hier vrolijk van wordt, maar jij kunt er wat van.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:56:04 #147
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_34455567
Kun je ook voor anderen leggen?
Een vriendin is niet geregged op FOK!
Alvast bedankt

Emma
Vrouw
23
Enschede
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:58:09 #148
61787 Speedo666
pi_34455617
Bedankt voor de legging. Ben erdoor gaan nadenken. Kan het dan ook veranderen?

Ik bedoel, als ik je volgende week weer om een legging vraag, kan er dan iests heel anders uitkomen?

Bedankt voor je tijd en moeite
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:59:00 #149
91333 displission
pi_34455632
Ok bij deze..zal ik nog wat vertellen over de duivel..je hoeft er niet vrolijk van te worden..maar het is misschien wel zo dat als je een bepaalde liefde hebt voor iets dat je daar behoorlijk aan vastgeketend kunt zitten..ik heb zelf de kaart ook wel eens voor mezelf getrokken..ik wist precies wat hij wilde zeggen..displission je kunt stoppen met blowen, maar je kunt het ook niet doen. Als de keus is om vastgebonden te blijven wil dat nog niet het resultaat van de toekomst beweren..dat kan altijd anders zijn..de keus beste Ralph daar draait het om..met die keus kun je in een keer de toekomst veranderen, maar of je het wilt dat is den tweede..
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:01:26 #150
91333 displission
pi_34455699
Ok iid je hebt gelijk er kan wat heel anders uitkomen, maar dat wil niet zeggen dat die legging jou ook kan raken of juist wel..wie weet..elke legging is speciaal..behalve als de legger er zelf anders over denkt..als hij onzin van een andere kant voelt..heeft het weinig nut het moet uit positiviteit voorkomen en uit eerlijkheid tegenover elkaar hier op internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')