Wij over 16 dagenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:16 schreef GotC het volgende:
wij hebben ook laatst teamavond gehadEnn over 20 daagjes personeelsavond
Altijd gezellig, eerst effe bespreken en daarna met zn allen los
Hallo hebben jullie bijna 2 uur gespiegeld?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:30 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb vandaag tot half 9 uitbetaald gekregen en tot 10 over 9 gewerkt
Hoe kan die idioot om 5 uur al zeggen dat het er half 9 in moet zitten. Dat weet je nooit van tevorenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Hallo hebben jullie bijna 2 uur gespiegeld?![]()
Tsja, als Arjan vindt dat jullie niet hebben doorgewerkt..
Ze berekenen precies hoeveel uur het kost, hoeveel uur 1 medewerker kan werken etc, dus dat kan welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hoe kan die idioot om 5 uur al zeggen dat het er half 9 in moet zitten. Dat weet je nooit van tevoren
Mja, en dan komen er een paar ventjes die flessen wijn ed naar beneden laten kletteren, kost ook allemaal tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze berekenen precies hoeveel uur het kost, hoeveel uur 1 medewerker kan werken etc, dus dat kan wel
wij gaan deze weekend ruim 1.000 heineken sixpack verkopenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Radjesh het volgende:
gisteren 7300 flessen cola over de toonbank. 20.000 deze week al
Ik heb ff gekeken en op dit moment hebben we volgens mij rond de 30 vullers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Curva het volgende:
Heb eerlijk gezegd geen idee. Ik zal donderdag wel eens kijken. Totaal zo rond de 100 medewerkers, heb ik eens gehoord.
Handterminalsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef Zebbie het volgende:
Hoe weten jullie die verkoopcijfers?
Wat vroegen ze dan??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef Renesite het volgende:
Dat was best leuk, die bijeenkomst.
Behalve dat ze die dingen als fruit en zegelboekjes aan mij vroegen!!!
Ook, maar echte bikkels gebruiken FBIS natuurlijkquote:
Als ik ergens allergisch voor ben zijn het wel cassieres die bv doyenne du comice scannen terwijl we ze niet eens verkopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef Renesite het volgende:
Dat was best leuk, die bijeenkomst.
Behalve dat ze die dingen als fruit en zegelboekjes aan mij vroegen!!!
"Wat is DIT?" je zag een vage vrucht met deukjesquote:
Jarig he? Gefeesteerd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:58 schreef SHERMAN het volgende:
Zo vandaag weer werken van 12 tot 8.
Zal wel veel aandacht krijgen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Jarig he? Gefeesteerd!(als ik t goed heb onthouden, hersens leven nog niet helemaal
)
Ik moet van 12 tot 9(leuk, wij zijn doordeweeks van 8.00 tot 22.00 open, en op zaterdag van 8.00 tot 21.00)
Giese wildemanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Wat is DIT?" je zag een vage vrucht met deukjesPassievrucht?????
Ze vroeg het stééds aan mij.
Hoeveel krijgt iemand met 320 zegels?
Wat voor peer is dit?dat niemand het wist
![]()
Een groene peer.quote:
gisteren zijn er rond de 9.000 flessen doorheen gegaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:39 schreef Meki het volgende:
[..]
wij gaan deze weekend ruim 1.000 heineken sixpack verkopen
Zowiezo zijn er veek verkochtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Radjesh het volgende:
gisteren 7300 flessen cola over de toonbank. 20.000 deze week al
Ik heb niks gezienquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef DeTolk het volgende:
Heeben er gisteren trouwens meerdere filialen geen promotie-container binnengehad?
Volgens mij kan je bij de AH alleen aan een baan komen via de 'officiele weg'quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:28 schreef SRD_Don het volgende:
Wie kan een parttime baan voor me regelen regio R'damIk ben te oud (19) om volgens de officiele weg aan een vakkenvul baan te komen
Hmmm, niet helemaal, je kan voorgedragen worden, maar dan als nog moet je gesolliciteerd hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij de AH alleen aan een baan komen via de 'officiele weg'
Daarom. Je moet alsnog door het sollicitatie gebeuren heen enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, niet helemaal, je kan voorgedragen worden, maar dan als nog moet je gesolliciteerd hebben.
Wij vullen op maandagochtend (VROEG, 6 uurquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:46 schreef highway101 het volgende:
Maandagochtend 540 colli voor de zuivelwaaronder 190 colli actie
![]()
Normaal is zo'n 300colli op maandagochtend. Nouja wel een vulploeg van 7 man voor de zuivel![]()
Wij hadden 133 collo actie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:46 schreef highway101 het volgende:
Maandagochtend 540 colli voor de zuivelwaaronder 190 colli actie
![]()
Normaal is zo'n 300colli op maandagochtend. Nouja wel een vulploeg van 7 man voor de zuivel![]()
Ja, dat aantal doet me al denken aan kerstquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij hadden 133 collo actie.
Voordeel is dat het veel liter pakken zijn wat wel makkelijk weg vult. Het zijn alleen zoveel smaken.
En 7 man op de zuivel? Dat is ziek man.
Wij max 4.
Herkenbaarquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:43 schreef Weemz het volgende:
...dus... Gister.. argh... Op een gegeven moment: 3 kassa's die wat wilden, buitenlijn gaat, superveel klanten bij de counter.... Druk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |