Wij over 16 dagenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:16 schreef GotC het volgende:
wij hebben ook laatst teamavond gehadEnn over 20 daagjes personeelsavond
Altijd gezellig, eerst effe bespreken en daarna met zn allen los
Hallo hebben jullie bijna 2 uur gespiegeld?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:30 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb vandaag tot half 9 uitbetaald gekregen en tot 10 over 9 gewerkt
Hoe kan die idioot om 5 uur al zeggen dat het er half 9 in moet zitten. Dat weet je nooit van tevorenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Hallo hebben jullie bijna 2 uur gespiegeld?![]()
Tsja, als Arjan vindt dat jullie niet hebben doorgewerkt..
Ze berekenen precies hoeveel uur het kost, hoeveel uur 1 medewerker kan werken etc, dus dat kan welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hoe kan die idioot om 5 uur al zeggen dat het er half 9 in moet zitten. Dat weet je nooit van tevoren
Mja, en dan komen er een paar ventjes die flessen wijn ed naar beneden laten kletteren, kost ook allemaal tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze berekenen precies hoeveel uur het kost, hoeveel uur 1 medewerker kan werken etc, dus dat kan wel
wij gaan deze weekend ruim 1.000 heineken sixpack verkopenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Radjesh het volgende:
gisteren 7300 flessen cola over de toonbank. 20.000 deze week al
Ik heb ff gekeken en op dit moment hebben we volgens mij rond de 30 vullers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Curva het volgende:
Heb eerlijk gezegd geen idee. Ik zal donderdag wel eens kijken. Totaal zo rond de 100 medewerkers, heb ik eens gehoord.
Handterminalsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:55 schreef Zebbie het volgende:
Hoe weten jullie die verkoopcijfers?
Wat vroegen ze dan??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef Renesite het volgende:
Dat was best leuk, die bijeenkomst.
Behalve dat ze die dingen als fruit en zegelboekjes aan mij vroegen!!!
Ook, maar echte bikkels gebruiken FBIS natuurlijkquote:
Als ik ergens allergisch voor ben zijn het wel cassieres die bv doyenne du comice scannen terwijl we ze niet eens verkopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef Renesite het volgende:
Dat was best leuk, die bijeenkomst.
Behalve dat ze die dingen als fruit en zegelboekjes aan mij vroegen!!!
"Wat is DIT?" je zag een vage vrucht met deukjesquote:
Jarig he? Gefeesteerd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:58 schreef SHERMAN het volgende:
Zo vandaag weer werken van 12 tot 8.
Zal wel veel aandacht krijgen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Jarig he? Gefeesteerd!(als ik t goed heb onthouden, hersens leven nog niet helemaal
)
Ik moet van 12 tot 9(leuk, wij zijn doordeweeks van 8.00 tot 22.00 open, en op zaterdag van 8.00 tot 21.00)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |