Ik wist dat het iets met wallets was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Kentaro het volgende:
[..]
je krijgt alleen een wallet bij patta's
Das wel de vetste opdrukquote:
De hero van vorig jaar vind ik toch echt leuker. Met helm goggle en bijbehorende arrogante look lekker instappen als vierde man bij het Nederlandse gezinnetje met kind uit de brugklas. Dan als je zit even de sneeuw van je print kloppen en kijken of de kleuter in kwestie in het Nederlands tegen papa en mama durft te zeggen dat er iemand opstaat die iemand probeert te vermoorden.quote:
Draag jij eigenlijk normaliter ook een ooglapje? Lijkt me echt iets voor jou, als ik dat zo lees.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
De hero van vorig jaar vind ik toch echt leuker. Met helm goggle en bijbehorende arrogante look lekker instappen als vierde man bij het Nederlandse gezinnetje met kind uit de brugklas. Dan als je zit even de sneeuw van je print kloppen en kijken of de kleuter in kwestie in het Nederlands tegen papa en mama durft te zeggen dat er iemand opstaat die iemand probeert te vermoorden.
Tuurlijk, de enemy van dit jaar is een mooie print. Maar de print van vorig jaar is echt spraakmakend. Daar kunnen geen flitsende patta's tegenop, zelfs niet als ze matchen met je wallet.
lol, idd!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Draag jij eigenlijk normaliter ook een ooglapje? Lijkt me echt iets voor jou, als ik dat zo lees.
Standaard DAC te hard op in de gondel, professioneel chillen he.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol, idd!
ik had trouwens elke keer in de lift dat de mensen me zo aankeken van: " waarom heb jij in godsnaam zulke ziek harde herrie op je oren"
ja wat.. ik ben aan t freestylen![]()
hahaha klinkt op zich heel leuk.... maar het is toch wat moeizamer als leraar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
De hero van vorig jaar vind ik toch echt leuker. Met helm goggle en bijbehorende arrogante look lekker instappen als vierde man bij het Nederlandse gezinnetje met kind uit de brugklas. Dan als je zit even de sneeuw van je print kloppen en kijken of de kleuter in kwestie in het Nederlands tegen papa en mama durft te zeggen dat er iemand opstaat die iemand probeert te vermoorden.
Tuurlijk, de enemy van dit jaar is een mooie print. Maar de print van vorig jaar is echt spraakmakend. Daar kunnen geen flitsende patta's tegenop, zelfs niet als ze matchen met je wallet.
Wat heb je op staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol, idd!
ik had trouwens elke keer in de lift dat de mensen me zo aankeken van: " waarom heb jij in godsnaam zulke ziek harde herrie op je oren"
ja wat.. ik ben aan t freestylen![]()
Ik draag voor beide ogen zo'n lapje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Draag jij eigenlijk normaliter ook een ooglapje? Lijkt me echt iets voor jou, als ik dat zo lees.
Logisch, anders zie je die foeilelijke flow bindingen te veel.quote:
Metallica heb ik niet zo veel. Paar nummers.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:30 schreef Rnej het volgende:
vanalles... sowieso de sountracks van afterlame en afterbang enzo (:P) en ook redelijk wat metallica, therapy? (<-- heerlijk om op te boeken), jimmy eat world
vanalles wat eigenlijk.. .maargoed... keb dan ook de red hifi audio helm
Ik heb begrepen dat je vanmiddag hier langs komt om je Burton te showen, heb je enig idee hoe laat? Ik ben vermoedelijk vanaf een uur of 5 in da house (scheur nu ff naar Utrecht). Mocht je al eerder weg zijn, dan mag je hem ook wel achterlatenquote:
Ik luister het liefst k3 tijdens hardcore backcountry tochten, voor het park (10 meter kickers en groter) prefereer ik Ali B.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Metallica heb ik niet zo veel. Paar nummers.
Therapy? luister ik ook regelmatig. Jimmy eat world bijna niet.
Je moet eens Red Tape proberen. Of bepaalde nummers van Rise Against. Of Story of the Year.
Rancid wil ook nog wel eens werken (voor Out of Control)
Ministry, Mudvayne, etc
Sowieso de soundtrack van Need for Speed Underground werkt best ok
Volgens mij probeer jij hier de boel belachelijk te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik luister het liefst k3 tijdens hardcore backcountry tochten, voor het park (10 meter kickers en groter) prefereer ik Ali B.
ik zeg van.... die meuk komt er bij mij niet inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef XL het volgende:
Al is Ali B natuurlijk wel rake shit.
wat?! ali b. is tantu spang... die kill maakt echt te ille pokoes...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik zeg van.... die meuk komt er bij mij niet in
say whatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef Maruku het volgende:
[..]
wat?! ali b. is tantu spang... die kill maakt echt te ille pokoes...
Zoals wij dat in Haarlem noemen: Koningquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:24 schreef beerke het volgende:
... ik ben een klein geel visje in een zee van blauw, SOS, ik mis je ...
niet alleen in Haarlem hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef NoComment het volgende:
[..]
Zoals wij dat in Haarlem noemen: Koning![]()
Gister inauguratie bij die roeivereniging gehad, god wat ben ik BRAK..
Ik vind hem nogal Ralph Lauren.... niet mijn ding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:20 schreef NoComment het volgende:
Ik ken em nog niet lang eigenlijk, sinds een maand ofzo.. Vind het wel een leuke manier van uitdrukken, ' 'Snowboarden is echt Koning'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |