abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:22:03 #101
71115 Rnej
I walk the line
pi_31190570
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef NoComment het volgende:
Hee, waar kreeg jij 10% korting?

en belangrijker, kan ik die ook krijgen..

Maargoed, kga (weer..) zuipen, mzzls!
heb bij SW gewerkt (uitgifte) ... kreeg geen zomercontract...

ik naar verkoopdude: " ja dude, ik heb hier al zoveel geld neergelegd... en ik ga hier volgende winter toch weer werken.. maar ik wil NU cartels... en ik ben een arme student"

"nja ik kan er 200 van maken ipv 220, maar dat ist dan ook"

"pak maar in "

(normaal krijg je 15% korting als personeel daaro, maar ach )
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:16:54 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31192374
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef NoComment het volgende:
Hee, waar kreeg jij 10% korting?

en belangrijker, kan ik die ook krijgen..

Maargoed, kga (weer..) zuipen, mzzls!
zuipen op dinsdag..... Was ik nog maar student
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:55:37 #103
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31193436
hmm mja, zuipen ging niet door...

Ben sinds kort gaan roeien, de veel gasten van de vereniging komen in een bepaald cafe, maar er was niemand Dus zit ik maar achter de computer met m'n Tripel
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:31:15 #104
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31196330
Ik vind dat als je stoer aankondigt dat je gaat zuipen....
Dat je dan ook een midden-in-de-nacht-post moet plaatsen tussen 3:00 en 6:00 met eventueel vervolgens een goedemorgen-post. Maar bluffen dat je gaat zuipen en dan om 0:55 je bed in duiken is studentonwaardig.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 5 oktober 2005 @ 09:07:32 #105
71115 Rnej
I walk the line
pi_31196822
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:31 schreef XL het volgende:
Ik vind dat als je stoer aankondigt dat je gaat zuipen....
Dat je dan ook een midden-in-de-nacht-post moet plaatsen tussen 3:00 en 6:00 met eventueel vervolgens een goedemorgen-post. Maar bluffen dat je gaat zuipen en dan om 0:55 je bed in duiken is studentonwaardig.
idd

je moet op z'n minst nu in je eentje lam worden, weer naar buiten gaan, en opgepakt worden wegens baldadigheid ofzo

woensdag 5 oktober 2005 @ 10:56:36 #106
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31198729
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:31 schreef XL het volgende:
n om 0:55 je bed in duiken
Je hebt niet goed gelezen, hij zat achter de computer te zuipen
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:34:02 #107
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31199559
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:56 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Je hebt niet goed gelezen, hij zat achter de computer te zuipen
Wat men in spreektaal bedoelt met een dergelijke post is: Ik zat achter mijn computer te zuipen, maar mijn bier is op. Tell Sell heb ik al gezien, op msn heeft iedereen me geblockt dus ik zal maar gaan slapen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:37:53 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31202828
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:34 schreef XL het volgende:

[..]

Wat men in spreektaal bedoelt met een dergelijke post is: Ik zat achter mijn computer te zuipen, maar mijn bier is op. Tell Sell heb ik al gezien, op msn heeft iedereen me geblockt dus ik zal maar gaan slapen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:59:53 #109
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31203543
Neee, nee, de tripel was op het moment van posten nog maar net geopend

goedemorgen trouwnes...
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:34 schreef XL het volgende:

[..]

Eeeeh NOT Tot half 3 zitten chatten met Campfens (Sommige True Lifers weten wel wie ik bedoel)
pi_31204813
Ik mag hopen dat het niet de leraar is.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:47:31 #111
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31204844
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:46 schreef Thermo het volgende:
Ik mag hopen dat het niet de leraar is.
de zoon van....
pi_31205630
Mack Dawg Productions
From with love DVD
49,95 Euro

Eigenlijk belachelijk. Die prijs.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:18:39 #113
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_31205684
mjah, snowboardflicks kosten altijd belachelijk veel eigenlijk. snap ik nooit zo goed. Om eerlijk te zijn down ik dus alles maar... ik bedoel, tis niet alsof de snowboardindustrie niet genoeg geld krijgt, toch?
weet je wat trouwens echt een belachelijke prijs is? Een rossignol sultan 02/03 voor 300e... prijzen bij jonker in zwolle...
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:25:36 #114
71115 Rnej
I walk the line
pi_31205873
http://www.dcshoes.com/home.asp?category=§ion=map

die ga ik dus wel kopen

120 paginas boek en een dvd

heerlijk
pi_31206566
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 15:18 schreef Maruku het volgende:
mjah, snowboardflicks kosten altijd belachelijk veel eigenlijk. snap ik nooit zo goed. Om eerlijk te zijn down ik dus alles maar... ik bedoel, tis niet alsof de snowboardindustrie niet genoeg geld krijgt, toch?
weet je wat trouwens echt een belachelijke prijs is? Een rossignol sultan 02/03 voor 300e... prijzen bij jonker in zwolle...
Kijk, 30 euro etc snap ik wel,het is een film waar echt wel enorm veel geld in gaat zitten ook al zijn ze zwaar gesponsort.
Maar komop, omdat mag dawn zo bekend is geworden kunnen ze nu 50 euro vragen?

Nee....
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:55:47 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31206700
Hey ik heb trouwens net een paar reviews zitten lezen van Bataleon boards. Zijn best positieve reacties en ook een paar boarders die ik ken en die dingen getest hebben en daarna 1 hebben aangeschaft. Gaat eigenlijk over het algemeen over The Enemy. Schijnt een goeie freerider te zijn.

ik kan waarschijnlijk wel wat testen bij de Cellblock in Utrecht. Ik wil misschien The Hero wel proberen. ben wel benieuwd naar dat nieuwe systeem.
ik ga morgen even langs om gewoon te checken hoe het eruit ziet. Dat is allereerst het belangrijkste

btw heeft iemand al eens op zo'n board gereden?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:59:13 #117
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31206772
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef Komakie het volgende:
Hey ik heb trouwens net een paar reviews zitten lezen van Bataleon boards. Zijn best positieve reacties en ook een paar boarders die ik ken en die dingen getest hebben en daarna 1 hebben aangeschaft. Gaat eigenlijk over het algemeen over The Enemy. Schijnt een goeie freerider te zijn.

ik kan waarschijnlijk wel wat testen bij de Cellblock in Utrecht. Ik wil misschien The Hero wel proberen. ben wel benieuwd naar dat nieuwe systeem.
ik ga morgen even langs om gewoon te checken hoe het eruit ziet. Dat is allereerst het belangrijkste

btw heeft iemand al eens op zo'n board gereden?
Je moet de prints van vorig jaar hebben:

Enemy

Hero
pi_31206781
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef Rnej het volgende:
http://www.dcshoes.com/home.asp?category=§ion=map

die ga ik dus wel kopen

120 paginas boek en een dvd

heerlijk
die vind ik ook wel vet moet ik toegeven....
  woensdag 5 oktober 2005 @ 16:08:51 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31206970
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef XL het volgende:

[..]

Je moet de prints van vorig jaar hebben:

Enemy
[afbeelding]

Hero
[afbeelding]
Ach ik vind die van dit jaar ook wel vet:

Hero

Enemy kan ik niet vinden maar die vond ik ook wel vet.

wel vaag dat het allemaal zo wit en licht is enzo
Zou vaag staan bij me witte cartels
  woensdag 5 oktober 2005 @ 16:12:21 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31207052
onderkant van dit jaar is trouwens wel vetter
  woensdag 5 oktober 2005 @ 16:16:08 #121
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31207150
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:12 schreef Komakie het volgende:
onderkant van dit jaar is trouwens wel vetter
pi_31207505
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:16 schreef XL het volgende:

[..]

[afbeelding]
Niet mis, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 5 oktober 2005 @ 16:36:10 #123
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31207673
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:29 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Niet mis, .
Ik heb gehoord dat als je goed kunt afdingen ze er een wallet bij kado doen.
pi_31207756
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef XL het volgende:

[..]

Staat daar dan wel 'Enemy' op?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_31208123
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef XL het volgende:

[..]

je krijgt alleen een wallet bij patta's
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:38:57 #126
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31209574
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Kentaro het volgende:

[..]

je krijgt alleen een wallet bij patta's
Ik wist dat het iets met wallets was.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:48:06 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31215031
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:16 schreef XL het volgende:

[..]

[afbeelding]
Das wel de vetste opdruk
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:53:45 #128
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31215220
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 20:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Das wel de vetste opdruk
De hero van vorig jaar vind ik toch echt leuker. Met helm goggle en bijbehorende arrogante look lekker instappen als vierde man bij het Nederlandse gezinnetje met kind uit de brugklas. Dan als je zit even de sneeuw van je print kloppen en kijken of de kleuter in kwestie in het Nederlands tegen papa en mama durft te zeggen dat er iemand opstaat die iemand probeert te vermoorden.

Tuurlijk, de enemy van dit jaar is een mooie print. Maar de print van vorig jaar is echt spraakmakend. Daar kunnen geen flitsende patta's tegenop, zelfs niet als ze matchen met je wallet.
pi_31219200
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef XL het volgende:

[..]

De hero van vorig jaar vind ik toch echt leuker. Met helm goggle en bijbehorende arrogante look lekker instappen als vierde man bij het Nederlandse gezinnetje met kind uit de brugklas. Dan als je zit even de sneeuw van je print kloppen en kijken of de kleuter in kwestie in het Nederlands tegen papa en mama durft te zeggen dat er iemand opstaat die iemand probeert te vermoorden.

Tuurlijk, de enemy van dit jaar is een mooie print. Maar de print van vorig jaar is echt spraakmakend. Daar kunnen geen flitsende patta's tegenop, zelfs niet als ze matchen met je wallet.
Draag jij eigenlijk normaliter ook een ooglapje? Lijkt me echt iets voor jou, als ik dat zo lees.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 5 oktober 2005 @ 22:48:47 #130
71115 Rnej
I walk the line
pi_31219303
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Draag jij eigenlijk normaliter ook een ooglapje? Lijkt me echt iets voor jou, als ik dat zo lees.
lol, idd!

ik had trouwens elke keer in de lift dat de mensen me zo aankeken van: " waarom heb jij in godsnaam zulke ziek harde herrie op je oren"

ja wat.. ik ben aan t freestylen
pi_31219717
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef Rnej het volgende:

[..]

lol, idd!

ik had trouwens elke keer in de lift dat de mensen me zo aankeken van: " waarom heb jij in godsnaam zulke ziek harde herrie op je oren"

Standaard DAC te hard op in de gondel, professioneel chillen he.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 5 oktober 2005 @ 23:01:12 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31219799
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef XL het volgende:

[..]

hahaha klinkt op zich heel leuk.... maar het is toch wat moeizamer als leraar.
Aan de andere kant... heb je ook niet de kans dat je van die vervelende kindergroepjes krijgt

Ik vind deze ook wel spraakmakend trouwens. Misschien niet zo uitgesproken maar wel apart
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef Rnej het volgende:

[..]

lol, idd!

Wat heb je op staan?
Ik heb wel eens van die dagen dat ik naar heavy metal of hardcore (punk) aan het luisteren ben tijdens het rijden hahaha. Als ie dan te hard staat zie je mensen ook wel eens heel raar of geirriteerd staan kijken
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:30:58 #133
71115 Rnej
I walk the line
pi_31222130
vanalles... sowieso de sountracks van afterlame en afterbang enzo (:P) en ook redelijk wat metallica, therapy? (<-- heerlijk om op te boeken), jimmy eat world

vanalles wat eigenlijk.. .maargoed... keb dan ook de red hifi audio helm
pi_31222205
Wie heeft die helm niet tegenwoordig.

donderdag 6 oktober 2005 @ 09:20:44 #135
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31222765
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik draag voor beide ogen zo'n lapje.
pi_31222946
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:20 schreef XL het volgende:

[..]

Logisch, anders zie je die foeilelijke flow bindingen te veel.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:05:05 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31224841
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:30 schreef Rnej het volgende:
vanalles... sowieso de sountracks van afterlame en afterbang enzo (:P) en ook redelijk wat metallica, therapy? (<-- heerlijk om op te boeken), jimmy eat world

vanalles wat eigenlijk.. .maargoed... keb dan ook de red hifi audio helm
Metallica heb ik niet zo veel. Paar nummers.
Therapy? luister ik ook regelmatig. Jimmy eat world bijna niet.

Je moet eens Red Tape proberen. Of bepaalde nummers van Rise Against. Of Story of the Year.
Rancid wil ook nog wel eens werken (voor Out of Control)
Ministry, Mudvayne, etc
Sowieso de soundtrack van Need for Speed Underground werkt best ok
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:17:10 #138
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31225103
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:20 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat je vanmiddag hier langs komt om je Burton te showen, heb je enig idee hoe laat? Ik ben vermoedelijk vanaf een uur of 5 in da house (scheur nu ff naar Utrecht). Mocht je al eerder weg zijn, dan mag je hem ook wel achterlaten
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:20:28 #139
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31225173
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Metallica heb ik niet zo veel. Paar nummers.
Therapy? luister ik ook regelmatig. Jimmy eat world bijna niet.

Je moet eens Red Tape proberen. Of bepaalde nummers van Rise Against. Of Story of the Year.
Rancid wil ook nog wel eens werken (voor Out of Control)
Ministry, Mudvayne, etc
Sowieso de soundtrack van Need for Speed Underground werkt best ok
Ik luister het liefst k3 tijdens hardcore backcountry tochten, voor het park (10 meter kickers en groter) prefereer ik Ali B.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:36:15 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31225574
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:20 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik luister het liefst k3 tijdens hardcore backcountry tochten, voor het park (10 meter kickers en groter) prefereer ik Ali B.
Volgens mij probeer jij hier de boel belachelijk te maken.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:39:32 #141
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31225655
Al is Ali B natuurlijk wel rake shit.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:42:59 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31227251
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef XL het volgende:
Al is Ali B natuurlijk wel rake shit.
ik zeg van.... die meuk komt er bij mij niet in
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:50:42 #143
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_31227437
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

ik zeg van.... die meuk komt er bij mij niet in
wat?! ali b. is tantu spang... die kill maakt echt te ille pokoes...

anyways... moet ook maar eens aan de muziek tijdens het boarden... Ik moet echt nog teveel kopen. Ik kwam er gister achter dat Burton ook een cameratas heeft. Dat betekent dat mijn verlanglijst echt te lang wordt... naja, een helm staat sowieso op 1 eigenlijk
pi_31228341
... ik ben een klein geel visje in een zee van blauw, SOS, ik mis je ...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:34:33 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31228570
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef Maruku het volgende:

[..]

wat?! ali b. is tantu spang... die kill maakt echt te ille pokoes...
say what
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:50:56 #146
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31229005
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:24 schreef beerke het volgende:
... ik ben een klein geel visje in een zee van blauw, SOS, ik mis je ...
Zoals wij dat in Haarlem noemen: Koning

Gister inauguratie bij die roeivereniging gehad, god wat ben ik BRAK..
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:30:47 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31233229
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef NoComment het volgende:

[..]

Zoals wij dat in Haarlem noemen: Koning

Gister inauguratie bij die roeivereniging gehad, god wat ben ik BRAK..
niet alleen in Haarlem hoor.
In Utrecht is het ook een regelmatig gebruikte term

maar ik prefereer toch "vette shit" en "gruuuweelliiiijjjjkkkk"
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:20:39 #148
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31234248
Ik ken em nog niet lang eigenlijk, sinds een maand ofzo.. Vind het wel een leuke manier van uitdrukken, ' 'Snowboarden is echt Koning'

Owja, binnenkort Cartels halen denk ik... maar dat zeg ik ook allang Owja en een helmpie om m'n arme hoofdje te beschermen...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:30:53 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31234489
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:20 schreef NoComment het volgende:
Ik ken em nog niet lang eigenlijk, sinds een maand ofzo.. Vind het wel een leuke manier van uitdrukken, ' 'Snowboarden is echt Koning'
Ik vind hem nogal Ralph Lauren.... niet mijn ding.
pi_31236455
Ik ga zondag 16 oktober een dagje naar Landgraaf. De stenen schijnen opgeruimt te zijn en alle pistes en het funpark liggen er weer mooi bij. Dus als er nog mensen zijn die zin hebben in een dagje boarden, 16 oktober snowboardminimeet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')