heb bij SW gewerkt (uitgifte) ... kreeg geen zomercontract...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef NoComment het volgende:
Hee, waar kreeg jij 10% korting?
en belangrijker, kan ik die ook krijgen..
Maargoed, kga (weer..) zuipen, mzzls!
zuipen op dinsdag..... Was ik nog maar studentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef NoComment het volgende:
Hee, waar kreeg jij 10% korting?
en belangrijker, kan ik die ook krijgen..
Maargoed, kga (weer..) zuipen, mzzls!
iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:31 schreef XL het volgende:
Ik vind dat als je stoer aankondigt dat je gaat zuipen....
Dat je dan ook een midden-in-de-nacht-post moet plaatsen tussen 3:00 en 6:00 met eventueel vervolgens een goedemorgen-post. Maar bluffen dat je gaat zuipen en dan om 0:55 je bed in duiken is studentonwaardig.![]()
Je hebt niet goed gelezen, hij zat achter de computer te zuipenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:31 schreef XL het volgende:
n om 0:55 je bed in duiken
Wat men in spreektaal bedoelt met een dergelijke post is: Ik zat achter mijn computer te zuipen, maar mijn bier is op. Tell Sell heb ik al gezien, op msn heeft iedereen me geblockt dus ik zal maar gaan slapen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:56 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen, hij zat achter de computer te zuipen![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:34 schreef XL het volgende:
[..]
Wat men in spreektaal bedoelt met een dergelijke post is: Ik zat achter mijn computer te zuipen, maar mijn bier is op. Tell Sell heb ik al gezien, op msn heeft iedereen me geblockt dus ik zal maar gaan slapen.
Eeeeh NOTquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:34 schreef XL het volgende:
[..]
Wat men in spreektaal bedoelt met een dergelijke post is: Ik zat achter mijn computer te zuipen, maar mijn bier is op. Tell Sell heb ik al gezien, op msn heeft iedereen me geblockt dus ik zal maar gaan slapen.
de zoon van....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:46 schreef Thermo het volgende:
Ik mag hopen dat het niet de leraar is.
Kijk, 30 euro etc snap ik wel,het is een film waar echt wel enorm veel geld in gaat zitten ook al zijn ze zwaar gesponsort.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:18 schreef Maruku het volgende:
mjah, snowboardflicks kosten altijd belachelijk veel eigenlijk. snap ik nooit zo goed. Om eerlijk te zijn down ik dus alles maar... ik bedoel, tis niet alsof de snowboardindustrie niet genoeg geld krijgt, toch?
weet je wat trouwens echt een belachelijke prijs is? Een rossignol sultan 02/03 voor 300e... prijzen bij jonker in zwolle...
Je moet de prints van vorig jaar hebben:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef Komakie het volgende:
Hey ik heb trouwens net een paar reviews zitten lezen van Bataleon boards. Zijn best positieve reacties en ook een paar boarders die ik ken en die dingen getest hebben en daarna 1 hebben aangeschaft. Gaat eigenlijk over het algemeen over The Enemy. Schijnt een goeie freerider te zijn.
ik kan waarschijnlijk wel wat testen bij de Cellblock in Utrecht. Ik wil misschien The Hero wel proberen. ben wel benieuwd naar dat nieuwe systeem.
ik ga morgen even langs om gewoon te checken hoe het eruit ziet. Dat is allereerst het belangrijkste
btw heeft iemand al eens op zo'n board gereden?
die vind ik ook wel vet moet ik toegeven....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef Rnej het volgende:
http://www.dcshoes.com/home.asp?category=§ion=map
die ga ik dus wel kopen
120 paginas boek en een dvd
heerlijk
Ach ik vind die van dit jaar ook wel vet:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef XL het volgende:
[..]
Je moet de prints van vorig jaar hebben:
Enemy
[afbeelding]
Hero
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:12 schreef Komakie het volgende:
onderkant van dit jaar is trouwens wel vetter
Ik heb gehoord dat als je goed kunt afdingen ze er een wallet bij kado doen.quote:
Staat daar dan wel 'Enemy' op?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat als je goed kunt afdingen ze er een wallet bij kado doen.
je krijgt alleen een wallet bij patta'squote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat als je goed kunt afdingen ze er een wallet bij kado doen.
Ik wist dat het iets met wallets was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Kentaro het volgende:
[..]
je krijgt alleen een wallet bij patta's
Das wel de vetste opdrukquote:
De hero van vorig jaar vind ik toch echt leuker. Met helm goggle en bijbehorende arrogante look lekker instappen als vierde man bij het Nederlandse gezinnetje met kind uit de brugklas. Dan als je zit even de sneeuw van je print kloppen en kijken of de kleuter in kwestie in het Nederlands tegen papa en mama durft te zeggen dat er iemand opstaat die iemand probeert te vermoorden.quote:
Draag jij eigenlijk normaliter ook een ooglapje? Lijkt me echt iets voor jou, als ik dat zo lees.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
De hero van vorig jaar vind ik toch echt leuker. Met helm goggle en bijbehorende arrogante look lekker instappen als vierde man bij het Nederlandse gezinnetje met kind uit de brugklas. Dan als je zit even de sneeuw van je print kloppen en kijken of de kleuter in kwestie in het Nederlands tegen papa en mama durft te zeggen dat er iemand opstaat die iemand probeert te vermoorden.
Tuurlijk, de enemy van dit jaar is een mooie print. Maar de print van vorig jaar is echt spraakmakend. Daar kunnen geen flitsende patta's tegenop, zelfs niet als ze matchen met je wallet.
lol, idd!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Draag jij eigenlijk normaliter ook een ooglapje? Lijkt me echt iets voor jou, als ik dat zo lees.
Standaard DAC te hard op in de gondel, professioneel chillen he.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol, idd!
ik had trouwens elke keer in de lift dat de mensen me zo aankeken van: " waarom heb jij in godsnaam zulke ziek harde herrie op je oren"
ja wat.. ik ben aan t freestylen![]()
hahaha klinkt op zich heel leuk.... maar het is toch wat moeizamer als leraar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
De hero van vorig jaar vind ik toch echt leuker. Met helm goggle en bijbehorende arrogante look lekker instappen als vierde man bij het Nederlandse gezinnetje met kind uit de brugklas. Dan als je zit even de sneeuw van je print kloppen en kijken of de kleuter in kwestie in het Nederlands tegen papa en mama durft te zeggen dat er iemand opstaat die iemand probeert te vermoorden.
Tuurlijk, de enemy van dit jaar is een mooie print. Maar de print van vorig jaar is echt spraakmakend. Daar kunnen geen flitsende patta's tegenop, zelfs niet als ze matchen met je wallet.
Wat heb je op staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol, idd!
ik had trouwens elke keer in de lift dat de mensen me zo aankeken van: " waarom heb jij in godsnaam zulke ziek harde herrie op je oren"
ja wat.. ik ben aan t freestylen![]()
Ik draag voor beide ogen zo'n lapje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Draag jij eigenlijk normaliter ook een ooglapje? Lijkt me echt iets voor jou, als ik dat zo lees.
Logisch, anders zie je die foeilelijke flow bindingen te veel.quote:
Metallica heb ik niet zo veel. Paar nummers.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:30 schreef Rnej het volgende:
vanalles... sowieso de sountracks van afterlame en afterbang enzo (:P) en ook redelijk wat metallica, therapy? (<-- heerlijk om op te boeken), jimmy eat world
vanalles wat eigenlijk.. .maargoed... keb dan ook de red hifi audio helm
Ik heb begrepen dat je vanmiddag hier langs komt om je Burton te showen, heb je enig idee hoe laat? Ik ben vermoedelijk vanaf een uur of 5 in da house (scheur nu ff naar Utrecht). Mocht je al eerder weg zijn, dan mag je hem ook wel achterlatenquote:
Ik luister het liefst k3 tijdens hardcore backcountry tochten, voor het park (10 meter kickers en groter) prefereer ik Ali B.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Metallica heb ik niet zo veel. Paar nummers.
Therapy? luister ik ook regelmatig. Jimmy eat world bijna niet.
Je moet eens Red Tape proberen. Of bepaalde nummers van Rise Against. Of Story of the Year.
Rancid wil ook nog wel eens werken (voor Out of Control)
Ministry, Mudvayne, etc
Sowieso de soundtrack van Need for Speed Underground werkt best ok
Volgens mij probeer jij hier de boel belachelijk te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik luister het liefst k3 tijdens hardcore backcountry tochten, voor het park (10 meter kickers en groter) prefereer ik Ali B.
ik zeg van.... die meuk komt er bij mij niet inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef XL het volgende:
Al is Ali B natuurlijk wel rake shit.
wat?! ali b. is tantu spang... die kill maakt echt te ille pokoes...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik zeg van.... die meuk komt er bij mij niet in
say whatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef Maruku het volgende:
[..]
wat?! ali b. is tantu spang... die kill maakt echt te ille pokoes...
Zoals wij dat in Haarlem noemen: Koningquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:24 schreef beerke het volgende:
... ik ben een klein geel visje in een zee van blauw, SOS, ik mis je ...
niet alleen in Haarlem hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef NoComment het volgende:
[..]
Zoals wij dat in Haarlem noemen: Koning![]()
Gister inauguratie bij die roeivereniging gehad, god wat ben ik BRAK..
Ik vind hem nogal Ralph Lauren.... niet mijn ding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:20 schreef NoComment het volgende:
Ik ken em nog niet lang eigenlijk, sinds een maand ofzo.. Vind het wel een leuke manier van uitdrukken, ' 'Snowboarden is echt Koning'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |