Ach, de mainstream mongooltjes zijn ook wel ergens goed voor. Zonder die mainstream mongooltjes kunnen wij ons ook niet onderscheiden van die lui. Aangezien de discussies over het onderscheiden tov skiers alweer vervelend is geworden enzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:14 schreef Thermo het volgende:
Voor mij moet het niet in Nederland, de publiciteit die het krijgt zorgt alleen maar voor mainstream mogooltjes.
subvert...revolt...undermine the meanstreamified...![]()
Goed, wij zijn de trend-setters.... de early-adopters....quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:14 schreef Thermo het volgende:
Voor mij moet het niet in Nederland, de publiciteit die het krijgt zorgt alleen maar voor mainstream mogooltjes.
subvert...revolt...undermine the meanstreamified...![]()
Ik weet nog dat toen ik begon met boarden er bar weinig boarders op de berg te vinden waren. Je zag ze wel sporadisch maar het was toch nog redelijk onbekend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef XL het volgende:
[..]
Goed, wij zijn de trend-setters.... de early-adopters....
Dat het groot gaat worden kunnen we niet tegenhouden...
De sport is klaar voor de n00bs. Laat ze maar komen.
Op hardboots met leraren met dreadlocks!quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik begon met boarden er bar weinig boarders op de berg te vinden waren. Je zag ze wel sporadisch maar het was toch nog redelijk onbekend.
Toen waren we iig nog echt de schrik van de pistes want "die snowboarders maakten al pistes stuk" en "als ze achter je aan komen dan hoor je dat geschraap enzo".
Dat was toen nog eens trend-setten
Ik reed al wel op softboots. Was toen nog wel vrij nieuwquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:48 schreef XL het volgende:
[..]
Op hardboots met leraren met dreadlocks!![]()
sorryquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:02 schreef Rnej het volgende:
verdomme waarom feliciteert niemand mij met mijn nieuwe baan als uitgifte-loonslaafje?
geloof me, als ik een meisje was geweest, had je me juist geen zoentje gegevenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
sorry![]()
GEFELICITEERD!!!!!
als je een meisje was geweest dan had je een zoentje gehad
grote kans dat ik dat binnenkort een keer doe... geinitieerd worden in het freestylen. heb nu die red impact shorts, dus ik ga toch maar eens die kickers proberen. Hoe ligt het funpark in ZM er bij?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef Rnej het volgende:
[..]
geloof me, als ik een meisje was geweest, had je me juist geen zoentje gegeven![]()
maar dankjewel
btw, als iemand dus in SW ZM gaat boarden, laat t me effe weten, dan zet ik de funparklift voor je aan
goeie vraag, check de webcam, mijn eerste werkdag is pas na mijn vakantiequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:11 schreef Maruku het volgende:
[..]
grote kans dat ik dat binnenkort een keer doe... geinitieerd worden in het freestylen. heb nu die red impact shorts, dus ik ga toch maar eens die kickers proberen. Hoe ligt het funpark in ZM er bij?
lol, liften aanzetten is net zo suf als shizzle uitgeven.. maar boeiend.. ik mag gratis vrieskistboarden zoveel ik wilquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:28 schreef XL het volgende:
Liften aanzetten is wel even een coolere job dan meuk uitgeven. Waarom zeg je dat niet direct! Van harte gefeliciteerd jongen! Hartstikke tof voor je! Well Done!
Letland is inderdaad megaruig, ga je naar Riga? Schijnt superleuk te zijn.
haha, niet gelijk denken dat je met die dingen onkwetsbaar bent hequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:11 schreef Maruku het volgende:
[..]
grote kans dat ik dat binnenkort een keer doe... geinitieerd worden in het freestylen. heb nu die red impact shorts, dus ik ga toch maar eens die kickers proberen. Hoe ligt het funpark in ZM er bij?
hoewel vrieskistboarden niet echt mijn ding is, zou het toch wel chill zijn als het gratis zou zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol, liften aanzetten is net zo suf als shizzle uitgeven.. maar boeiend.. ik mag gratis vrieskistboarden zoveel ik wil
enne, jah, riga
Hmmm, niet heel erg snowboard (ben aan het studeren)... maar wel met sneeuw.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
haha, niet gelijk denken dat je met die dingen onkwetsbaar bent he
Kan dan nog wel eens tegenvallen
[..]
hoewel vrieskistboarden niet echt mijn ding is, zou het toch wel chill zijn als het gratis zou zijn
ik ga trouwens binnenkort wel een keertje langs komen. Moet de Baron ES nog testen
nog leuke anecdotes ofzo van iemand?
Zit me een beetje te vervelen op me werk momenteel, dus kan wel wat leuke verhalen gebruiken
Het vervelende is dat ze niet elke keer die liners willen verwarmen omdat het ten koste gaat van de liner. Logisch natuurlijk. Je kunt die dingen maar een paar keer verwarmen om ze nog een goeie vorm te laten krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:15 schreef NoComment het volgende:
Hoezo is het allemaal niet perfect... denk dat het ook nog scheelt of die thermo liners al naar je voeten gevromd zijn of niet, dus eigenlijk kun je nog lastig oordelen denk ik?
Maar eigenlijk wel maf, het is enorm belangrijk om goed de schoenen te passen, maar die pas je wel met ongevormde liners eigenlijk. Wie weet hoe veel verschil het maakt...
Die liner van 32 kan je schijnbaar behoorlijk vaak verwarmen, plopt dan altijd weer in zijn orginele 10 maten te groot vormquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ze niet elke keer die liners willen verwarmen omdat het ten koste gaat van de liner. Logisch natuurlijk. Je kunt die dingen maar een paar keer verwarmen om ze nog een goeie vorm te laten krijgen.
Ik weet niet precies wat 32 allemaal bedacht heeft vorig jaar maar de thermoliners en de J Bars had Burton vorig jaar ook alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:41 schreef Thermo het volgende:
Sabbath zat trouwens verder wel puik, Removable PU J-Bars zodat hij beter rond je enkel zit werkt, maar nog niet niet breed genoeg. Wel weer opvallend dat elke innovatie van 32 van vorig jaar en jaar daarvoor is overgenomen.
Ik vind de DriverX veel te stijf. Stijf is prima, maar dan wel me bindingen en me board, niet me schoenenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef Rnej het volgende:
ik heb mezelf gisteren laten informeren over boots, en ik ga waarschijnlijk toch voor de driver X of voor de Ruler ... ipv de Shaun White ....
Driver X is wel ubervet dit jaar
Die heb ik een paar weken geleden al in dit topic geintroduceerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind de DriverX veel te stijf. Stijf is prima, maar dan wel me bindingen en me board, niet me schoenen
Btje stijfheid mag wel maar ze moeten niet bijna zitten als skischoenen
Maar wat vinden jullie van het F2 systeem???
ohw sorryquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef XL het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden al in dit topic geintroduceerd.
Toen hebben we het als luchtballon afgedaan.
[centraal] Snowboard Topic deel 20quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohw sorry
die heb ik ff gemist denk ik...
ohwja nou weet ik het weer geloof ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:56 schreef NoComment het volgende:
Iets in de zin van 'alles waar lucht in kan, kan lek' of iets in die strekking was het toch?
nja, t komt er dus op neer, omdat ik zo debiel veel weeg, ik beter een stijvere schoen kan nemen (k heb de moto en die zit in de klasse hail/shaun white enz ... en die is echt te slap...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind de DriverX veel te stijf. Stijf is prima, maar dan wel me bindingen en me board, niet me schoenen
Btje stijfheid mag wel maar ze moeten niet bijna zitten als skischoenen
Ik ga voor de SL8quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, t komt er dus op neer, omdat ik zo debiel veel weeg, ik beter een stijvere schoen kan nemen (k heb de moto en die zit in de klasse hail/shaun white enz ... en die is echt te slap...
bovendien is de driver X 2 graadjes minder stijf dit jaar... dus ik denk dat het voor mij alleen maar beter zal zijn![]()
DriverX van afgelopen jaar is inderdaad gruwelijk stijfquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga voor de SL8
Die is ook stijf maar wel net iets minder
Trouwens de Driver X is maar 1 graadje minder stijf. Vorig jaar was hij 9/10 en dit jaar 8/9
maar dat terzijde.
Tussen de Moto en de Driver X zit dan ook wel een heel groot verschil. Moto is idd totaal geen stijve schoen. Zelfde klasse als de slofjes van Shaun White. Maar Driver X is dan wel weer gelijk het tegenover gestelde. Ik heb vorig jaar die schoen heel ff aangehad en daar kon ik echt niet fatsoenlijk op boarden![]()
nja, ik kan amper fatsoenlijk boarden op de moto... die schoen geeft me veel teveel mee....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga voor de SL8
Die is ook stijf maar wel net iets minder
Trouwens de Driver X is maar 1 graadje minder stijf. Vorig jaar was hij 9/10 en dit jaar 8/9
maar dat terzijde.
Tussen de Moto en de Driver X zit dan ook wel een heel groot verschil. Moto is idd totaal geen stijve schoen. Zelfde klasse als de slofjes van Shaun White. Maar Driver X is dan wel weer gelijk het tegenover gestelde. Ik heb vorig jaar die schoen heel ff aangehad en daar kon ik echt niet fatsoenlijk op boarden![]()
Freeriden betekent niet bij voorbaat dat je ook uberstijve schoenen moet hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, ik kan amper fatsoenlijk boarden op de moto... die schoen geeft me veel teveel mee....
bovendien ben ik een freeride maniak dus denk dat ik geen verkeerde koop heb aan de driver
Jep, over het algemeen welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:07 schreef NoComment het volgende:
Dus Sjors, volgende stap is hardboots?
wil ik zelf ook wel eens proberen eigenlijk.. hoe zit het trouwens met lengtes van die alpine en carve boards, die zijn meestal toch langer?
Als mijn gehoor me niet bedroog hoorde ik ook al enkele klanken uit de video Afterbang van de heren van Robotfood voorbijkomen, uit je kamer.. Terwijl ik trachtte een ontbijtje te nuttigen..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:09 schreef beerke het volgende:
Ik heb deze ochtend "The White Album" sinds lange tijd weer opgezet. En ik zit hem nu al weer voor de 3e keer te kijken. Echt een geweldige film. Met name de muziek is briljant.
Die 2 dingen bedoelde ik daar niet mee trouwens, maar er zijn een hoop zaken die 2 of 3 jaar geleden al standaard @ 32 waren die nu ook op de burton boots zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat 32 allemaal bedacht heeft vorig jaar maar de thermoliners en de J Bars had Burton vorig jaar ook al
De SL8 is een stuk stijver (volgens Burton tenminste...)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:33 schreef Thermo het volgende:
Ik vond de SL8 trouwens geen meerwaarde hebben boven de sabbath eigenlijk.
Lacing is wel ok enzo, maar verder zat hij niet bijzonder veel beter.
* Thermo zoekt een dealer die de Northwave Rival of de Concept 2D heeft.
Alleen nog maar de Decade gepast.
Pfff Flow is kut...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:34 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ik ben van plan om morgen ff langs Duivestein te gaan (zoetermeer) kom vanuit nijmegen.
Ben op zoek naar Flow damesschoenen + bindingen... okee niet gaan bitchen wat goed en slecht is maar weet iemand of het de moeite waard is?
Nog tips voor andere shops waar ik kan gaan kijken?
ze hebben een hele rij flowbindingen staan op t momentquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pfff Flow is kut...![]()
Anyway, ik weet niet of ze Flow bij Duijvestein hebben. Nooit op gelet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |