In Capelle?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:07 schreef Tokay het volgende:
Mijn zus heeft op het Comenius College gezeten...
Ja en die zou je met enige goede wil ook nog wel didacticus en theoloog kunnen noemen, maar dan zitten we toch een 900 jaar te vroeg, gelet op het modebeeld op het plaatje. En Bonifatius had een volle baard. En een kapotte bijbel.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef peaceman het volgende:
Bonifatius heeft de laatste periode van zijn leven ook in Nederland meegemaakt ..![]()
Die school wou mij niet aan nemen. En terecht......quote:
En ik mis de genezende bron ook op het plaatje...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja en die zou je met enige goede wil ook nog wel didacticus en theoloog kunnen noemen, maar dan zitten we toch een 900 jaar te vroeg, gelet op het modebeeld op het plaatje. En Bonifatius had een volle baard. En een kapotte bijbel.![]()
Dat is het 3fm kuikentjequote:Op donderdag 29 september 2005 17:15 schreef pyl het volgende:
Wat drukt dit nou eigenlijk uit? Of is dat een stomme vraag?
Ik wìlde er niet eens naartoe. Veel te streng en te christelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Die school wou mij niet aan nemen. En terecht......
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:16 schreef pyl het volgende:
En wat is een 3fm kuikentje?
Nee, dat is geen stomme vraag. Het is een stomme 'smiley' waarvan de achterliggende gedachte mij totaal ontgaat.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:15 schreef pyl het volgende:
Wat drukt dit nou eigenlijk uit? Of is dat een stomme vraag?
Ben jij ook een Maasstedeling van oorsprong?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik wìlde er niet eens naartoe. Veel te streng en te christelijk.
Ik ging naar het veel leukere en katholieke Emmaus College.![]()
Nee, dat niet, maar ik heb er wel mijn jeugd doorgebracht. School, uitgaan, feesten bij Victoria en de Rotterdamse rugbyclub, naar concerten in Ahoy', de Kuip en De Doelen, winkelen, uit eten...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben jij ook een Maasstedeling van oorsprong?
Als supporter van wie?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik heb er wel mijn jeugd doorgebracht. School, uitgaan, feesten bij Victoria en de Rotterdamse rugbyclub, naar concerten in Ahoy', de Kuip en De Doelen, winkelen, uit eten...
En elk jaar naar Feyenoord-Ajax!![]()
Oeh bij de kakverenigingen?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik heb er wel mijn jeugd doorgebracht. School, uitgaan, feesten bij Victoria en de Rotterdamse rugbyclub, naar concerten in Ahoy', de Kuip en De Doelen, winkelen, uit eten...
En elk jaar naar Feyenoord-Ajax!![]()
Héhé grapjurk, ik heb deze voor jou uitgezocht. Dat je het maar weet!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:31 schreef Tokay het volgende:
* naar het scherm tuurt....
Heb je niet een kleiner plaatje, pyl?![]()
Wat een domme vraag. Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef peaceman het volgende:
Als supporter van wie?
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een domme vraag. Ajax natuurlijk.![]()
![]()
Sorry pyl, ik zal even ontopic blijven, en mijn best doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef pyl het volgende:
Héhé grapjurk, ik heb deze voor jou uitgezocht. Dat je het maar weet!![]()
Feyenoorder ben je niet voor je lol wel for life!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
anders had je over het algemeen ook een trieste tijd gehad
![]()
die slogan heb ik nooit begrepen.. ben je als Ajaxcied het niet 'For Life' ?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Feyenoorder ben je niet voor je lol wel for life!
Ah ik dacht al even dat het een modern plaatje wasquote:Op donderdag 29 september 2005 17:36 schreef pyl het volgende:
De 17e eeuw, Peaceman. Maar het beeldt iets uit uit de 1e eeuw.![]()
De kunstenaar was zijn tijd ver vooruit.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef peaceman het volgende:
Ah ik dacht al even dat het een modern plaatje was![]()
Hehe.........de Emmausgangers........ (je was er zelf een........)quote:Op donderdag 29 september 2005 17:39 schreef Tokay het volgende:
Jezus en zijn discipelen in Emmaus natuurlijk.![]()
Een reproductie ervan hing op school......
Niet!quote:
Daar kan ik niet over oordelen ben geen Ajacied. Ben tot Feyenoord veroordeeld en ben daar niet ongelukkig onder.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
die slogan heb ik nooit begrepen.. ben je als Ajaxcied het niet 'For Life' ?
Waarmee je dus eigenlijk al aangeeft dat dat een slogan van niks is...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen ben geen Ajacied. Ben tot Feyenoord veroordeeld en ben daar niet ongelukkig onder.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef peaceman het volgende:
anders had je over het algemeen ook een trieste tijd gehad
![]()
Ow..quote:Op donderdag 29 september 2005 17:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Volgens mij begreep je me niet helemaal, peaceman.
![]()
Ik ging voor Feyenoord. Duh.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:45 schreef pyl het volgende:
Ja, je kunt veel van Feyenoorders zeggen, maar niet dat het successupporters zijn.![]()
balletje (of kluitje) dat even zwaar is.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
Een pijl vliegt sneller dan een.....?
Omdat iedereen in de familie er voor was en ik met Opa naar het stadion ging.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk al aangeeft dat dat een slogan van niks is...
Waarom veroordeeld? Zat het in je basishersens ingeprogrammeerd?
Nou ja, het is in ieder geval een heel gezellig stadion.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:45 schreef pyl het volgende:
Ja, je kunt veel van Feyenoorders zeggen, maar niet dat het successupporters zijn.![]()
Ah! Daar komt het woord kloten dus vandaan...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef pyl het volgende:
[..]
balletje (of kluitje) dat even zwaar is.![]()
Komt uit een - ik meen - 18e eeuws boek over de natuurwetenschappen.
Reuze!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:53 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds gezellig hier zo te zien.
Jullie lullen zoveel dat het niet bij te houden is. Als ik op het topic klik val ik steeds in een discussie die al pagina's loopt. Zoek me vaak suf naar een plaatje. Ga dan maar weer naar een ander topic.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Reuze!
Waar ben jij eigenlijk, de laatste tijd?
Succes met deze 1-0 achterstand.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga off eten en Feyenoord kijken. Tot straks
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Succes met deze 1-0 achterstand.
Okay, suit yourself.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Jullie lullen zoveel dat het niet bij te houden is. Als ik op het topic klik val ik steeds in een discussie die al pagina's loopt. Zoek me vaak suf naar een plaatje. Ga dan maar weer naar een ander topic.
Is geen kritiek hoorquote:
Van mij ook niet!quote:
Nee hoor, alles is hier pais en vree, zoals altijd.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:30 schreef BwennieBren het volgende:
Heeeeeeeeeeey, ben ik weer, had ff visite. Is er nog een leuke discussie gaande?
Ja pyl, het is Lodewijk van Deyssel.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:34 schreef pyl het volgende:
Onder al dat geslowchat door vraag ik mij intussen af of het nu Lodewijk van Deyssel is.![]()
Helaas.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Parmalat-mannetje?
Hoe noemde ik jou nou weleens, da bomb, toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:45 schreef sooty het volgende:
Da's Martin Bashir.
Én van deze wereldberoemde one-liner:quote:Op donderdag 29 september 2005 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, van het MJ-interview
Dat is slechts één van mijn vele kwalificaties.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe noemde ik jou nou weleens, da bomb, toch?
En een vakbroeder van jouquote:Op donderdag 29 september 2005 18:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Én van deze wereldberoemde one-liner:
There were three of us in this marriage, so it was a bit crowded...
Weet je nog?
quote:
Misschien mag je pyl of tong eens een keer interviewenquote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zulke bekende mensen interview ik doorgaans nou ook weer niet hoor!
Hoewel.....![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien mag je pyl of tong eens een keer interviewen
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:10 schreef dolle_hond het volgende:
politicus he
quote:van der stoel?
Nope, het andere Duitslandquote:Op donderdag 29 september 2005 19:13 schreef sooty het volgende:
Walter Scheel dacht ik.
Jawohlquote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef fotoloog het volgende:
Honecker dan maar...
Die heeft dat prachtige omstreden boek geschreven: Een liefdequote:
Nee, dat wilde ik nog zeggen: let alleen op de man, die setting is een beetje misleidend.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Usher love 4 life zie ik staan. Is Usher eigenlijk een blanke kerel?
Knap hoor, sooty! Het is idd Kenny Gquote:Op donderdag 29 september 2005 20:53 schreef sooty het volgende:
Dat is Kenny ... (sopraansaxofonist).
Zijn achternaam schoot me niet te binnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Knap hoor, sooty! Het is idd Kenny G![]()
Het is dan ook een érg korte achternaam.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef sooty het volgende:
Zijn achternaam schoot me niet te binnen.![]()
knap hoor, zonder worstjes op haar borstjesquote:
.... en preitjes op haar dijtjesquote:Op donderdag 29 september 2005 21:02 schreef Bullpit het volgende:
knap hoor, zonder worstjes op haar borstjes![]()
Peter Koelewijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
...
Welke tekstschrijver heeft dat eigenlijk op zijn geweten?![]()
die ziet er anders uitquote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef Treinhomo het volgende:
Kalashnikov ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef Bullpit het volgende:
die ziet er anders uit
[afbeelding]
Nope. Meneer was het Sovjet-equivalent van de ex-NaziDuitser in Amerikaanse dienst: Werner von Braun.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef Treinhomo het volgende:
Kalashnikov ?
ja dan welquote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
tja; dan is 't rap gedaan met 't pacifisme, hè ?
Yep.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:39 schreef pyl het volgende:
Is dat meneer Korolev (oid)?
Buona sera a tutti!![]()
Wat een rakkers waren het toch, hè?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:44 schreef sooty het volgende:
En in de allerbeste Sovjettraditie zijn zowel zijn geboortejaar, zijn biografie, alsmede zijn doodsoorzaak omstreden.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat een rakkers waren het toch, hè?
Neuh.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Sooty is Nena?
Ha Wycquote:Op donderdag 29 september 2005 22:02 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik dacht dat die mevrouw van sooty al geraden was.... was dat geen Shirley Bassey?
En die van Andy is natuurlijk Christina Ricci.
Tweemaal nee.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:02 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik dacht dat die mevrouw van sooty al geraden was.... was dat geen Shirley Bassey?
...
Nee hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, verdacht.
Ik kom het topic binnen, en meteen is iedereen weg.![]()
Leuk hoor!![]()
Nou zeg! Zit het verhaaltje te schrijven.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, verdacht.
Leuk hoor!![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, verdacht.
Leuk hoor!![]()
Tekstschrijfster.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
Hintje, sooty ?
Neuh. Tenminste ik vermoed van niet. Geen idee wie je bedoelt.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef BwennieBren het volgende:
Ze lijkt op die Amerikaanse die sterren interviewde tijdens de Oscars op de rode loper. Ben haar naam kwijt....
Muziek? Liedjesteksten? Werkzaam in de reclamewereld?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef sooty het volgende:
Tekstschrijfster.
Hint nr.2: Burt Bacharach.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Muziek? Liedjesteksten? Werkzaam in de reclamewereld?
Nee hoor. Als ik me ergens níet over opwind, dan is het wel voetbal.quote:
Snel op achterstand gekomen tegen een ploeg die met voor het eigen strafschopgebied blijft hangen. Dan is het over en sluiten.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik me ergens níet over opwind, dan is het wel voetbal.
was het zo dramatisch?
Weet ik niet. Ik zag alleen de uitslag. Zegt genoeg.quote:
Yep. En nu nog een naam...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef BwennieBren het volgende:
De vrouw van Burt Bacherach? Geen idee wie dat nu is want hijs een paar keer getrouwd geweest meen ik.
Goh. Je méént het.quote:
Ik vind het liefquote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
TH, stop daarmee!![]()
Gut, wat ben jij flauw!!!![]()
![]()
![]()
Duh. Jij vindt alles lief van TH.quote:
Wiequote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef sooty het volgende:
Oy, ben weg.
Het antwoord is: Carol Bayer Sager
Doei.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wyccie heeft gewoon smaak...![]()
TreinHannibal?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wyccie heeft gewoon smaak...![]()
Nah...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
TreinHannibal?
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
Valerie Zwikkers ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Antje Monteiro
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Antje Monteiro
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
John Cazale als vrouw verkleed?
quote:Tokay, Berk en Andy waren nu al heel diep in het grote bos. Het was inmiddels al donker. Berk en Tokay hadden honger. Ze stopten bij een grote boom. Daaronder zouden ze slapen vannacht want het was te donker om verder te gaan. Andy haalde een stokbrood en een fles cola uit zijn rugzak. Hij deelde het stokbrood in drie stukken. Ik mag eigenlijk geen cola drinken van mijn moeder als het donker is zei Tokay. Hoewel de kinderen het best eng vonden daar in het donkere bos was het ook best gezellig. Rechercheurs Peaceman en DH stonden voor het grote bos. Ze zochten samen met een zaklamp maar het bos was zo groot dat het wel dagen zou duren voor ze de kinderen konden vinden. Ze zochten een tijdje maar nadat rechercheur Peaceman in een modderige greppel was gevallen besloten ze om hulp te halen. De kinderen zaten dicht tegen elkaar aan te wachten tot ze in slaap zouden vallen.
Tokay vroeg of Andy een verhaaltje wou vertellen. Dat deed hij. Tokay en Berk luisterde naar het verhaaltje van Andy. Na het verhaaltje gingen ze slapen. Rechercheur Peaceman had zich inmiddels gedouched en verkleed. De ouders van Berk, Tokay en Andy hadden zich verzameld bij het huis van juffrouw Diaan. Zelfs boze buurman Tong wou meehelpen zoeken.
Ze reden allemaal naar het bos. Juffrouw Diaan deelde zaklantaarns uit. Na een tijdje zoeken kwamen de lichten dichter bij. Andy zag ze op tijd en hij probeerde Tokay en Berk wakker te maken maar boze buurman Tong had ze al gevonden en riep iedereen. Andy rende weg want hij wou Scrutinizer vangen. Tokay en Berk sprintte achter hem aan want zij wilde Andy niet in de steek laten. Kom terug! Kom terug riep boze buurman Tong ze achterna. We zijn niet boos op jullie hoor. Rechercheur DH en rechercheur Peaceman rende achter de kinderen aan. Berk hadden ze als eerste te pakken. Hij liet zich rustig meevoeren. Juffrouw Diaan nam hem mee. De rechercheurs zette de achtervolging in. De volgende die ze te pakken hadden was Tokay. Tokay spartelde flink tegen. Ze schopte en sloeg naar de rechercheurs. Ik moet bij Andy blijven! Laat me gaan riep ze hard. Juffrouw Diaan sleurde haar ook mee. Andy was een heuvel opgeklommen. Rechercheurs Peaceman en DH grepen hem boven in zijn kraag. Andy liet zich verrassend rustig meenemen door ze. De ouders waren boos op de kinderen. Andy nam de volledige schuld op zich. Hij was naar het bos gegaan en Tokay en Berk waren hem gevolgd omdat ze bezorgd waren. Andy vertelde niet wat hij ontdekt had. Dat hield hij lekker voor zich zelf…..
Neem toch aan dat meneer al dood was voor het Begrip A.I. bedacht werd laat staan dat hij het scenario voor die film heeft geschreven.quote:
quote:Ik mag eigenlijk geen cola drinken van mijn moeder als het donker is zei Tokay.
quote:
Ai=tandloos zoogdier...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Neem toch aan dat meneer al dood was voor het Begrip A.I. bedacht werd laat staan dat hij het scenario voor die film heeft geschreven.
Wat schattig!quote:Ik mag eigenlijk geen cola drinken van mijn moeder als het donker is, zei Tokay.
Jij bent de wijste en de braafste van ons stel, maar door mij kom je steeds in de problemen.quote:
open plek in het bos? (drie letters)quote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een typisch puzzelwoord...
Hmmm...geen idee...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
open plek in het bos? (drie letters)
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een typisch puzzelwoord...
Was geen grapje.
Welnu: open plek in het bos, 3 letters: traquote:Op donderdag 29 september 2005 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
Hmmm...geen idee...
'k ken wel 'Rondhout, 2 letters': Ra.
Tevens zonnegod.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...geen idee...
'k ken wel 'Rondhout, 2 letters': Ra.
Weer wat geleerd...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef Tokay het volgende:
Welnu: open plek in het bos, 3 letters: tra![]()
En pos is de zonnebankgodin...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef wyccie het volgende:
Tevens zonnegod.
traquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
open plek in het bos? (drie letters)
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En pos is de zonnebankgodin...
Ik weet niet waar het over gaat...maar je bent liefquote:Op donderdag 29 september 2005 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En pos is de zonnebankgodin...
Dat denk je helemaal goed!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:53 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat dat Diana Krall is, Mrs. Elvis Costello.
Ik zal proberen morgen jou ook weer in het verhaaltje te passen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef BwennieBren het volgende:
En het verhaaltje staat er weer!
Het wordt steeds spannender Mr_A!
En mijn pinguins en Treinsharpei ook?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen morgen jou ook weer in het verhaaltje te passen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen morgen jou ook weer in het verhaaltje te passen.
Mooi, dan kan ik nu rustig onder de wol.quote:
Ontevreden over maatschappelijke functie in In Fok!stad?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En ben ik nog dan nog steeds
burgemeester BwennieBren?
Welterusten Tokayquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik nu rustig onder de wol.![]()
[afbeelding]
Welterusten allemaal, en tot morgen!![]()
Ja Scrutinizer ontvoerd ze en laat ze tot korenaars dierenmeel vermalen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
En mijn pinguins en Treinsharpei ook?
[afbeelding]
Neuh hoor, ik wil alleen weten of ik nog boos ben...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ontevreden over maatschappelijke functie in In Fok!stad?
Nee!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja Scrutinizer ontvoerd ze en laat ze tot korenaars dierenmeel vermalen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja Scrutinizer ontvoerd ze en laat ze tot korenaars dierenmeel vermalen.
quote:
Dat heb ík nou met RJPvD...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Sheridana het volgende:
Goh...wist niet dat er nog andere topics waren behalve FMT![]()
Oeh pas maar op! Mijn beschermvrouwe is er nu!quote:
Er bestaat écht een paralelle dimensie hier op Fok! hè ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Oeh pas maar op! Mijn beschermvrouwe is er nu!
Tsja die Scrutinizer is echt meedogenloos hoor. Kan er ook niks aan doen....quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij maakt mijn lieve wyccie verdrietig...
Nee hoor je bent niet meer boos morgen wordt het een leuk verhaaltje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Neuh hoor, ik wil alleen weten of ik nog boos ben...
daarom ookburgemeester BwennieBren
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Antoinette Hetsenberg?
of nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:29 schreef Sheridana het volgende:
aaargh, Marleen HOuter!!
Truste!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ga slapen, dromen over TH![]()
Welterusten
Volgens mij heten dat nachtmerries hoor...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef wyccie het volgende:
Welterusten
weer ben ik te laatquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef wyccie het volgende:
Welterusten
slap ouwehoerenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand nog een leuk plaatje of zin om er eentje te raden of gewoon zin om slap te ouwehoeren?
Nee beschermvrouwen van mij zijn gelijk accepted.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef Sheridana het volgende:
[..]
slap ouwehoerenben ik altijd voor in...
maar wil ook wel een plaatje neerzetten hoor!! mag dat zomaar? moet ik niet eerst een secret handshake leren of zo....?
En... TH is hem meteen gesmeerd zie ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee beschermvrouwen van mij zijn gelijk accepted.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En... TH is hem meteen gesmeerd zie ik
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Crewe?
Nee......quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:59 schreef BwennieBren het volgende:
Franz Joseph, man van Keizerin Sissi?
Een 'keizer' maar liefst....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Een vorst of een Generaal?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Nicolaas II
ook goed!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:02 schreef BwennieBren het volgende:
De Romanovs?
Lenin en Stalin hadden hun vermoord geloof ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:05 schreef BwennieBren het volgende:
Ja was weer lekker te laat... bij de foto's zag ik al dat is die familie die Hitler heeft vermoord, maar kwam even niet op de naam....
Ik weet het eigenlijk niet meer, je kan gelijk hebben maar zag het laatst wel op Discovery en dat was een programma over Hitler. Er zou nog een dochter levend zijn Anastasia.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lenin en Stalin hadden hun vermoord geloof ik.
Is later door DNA onderzoek bewezen dat het niet zo was. Jammer door de moderne technieken gaan alle mysteries naar de klote... moet toch ook nog wel plek zijn voor mystiek in de wereld!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer, je kan gelijk hebben maar zag het laatst wel op Discovery en dat was een programma over Hitler. Er zou nog een dochter levend zijn Anastasia.
Echt niet!! Je wist hun achternaam!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:13 schreef BwennieBren het volgende:
Nou, ik zie dat ik alweer gezakt ben voor geschiedenis....
Okay dan, ik ben geslaagd met de hakken over de slootquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Echt niet!! Je wist hun achternaam!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |