In Capelle?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:07 schreef Tokay het volgende:
Mijn zus heeft op het Comenius College gezeten...
Ja en die zou je met enige goede wil ook nog wel didacticus en theoloog kunnen noemen, maar dan zitten we toch een 900 jaar te vroeg, gelet op het modebeeld op het plaatje. En Bonifatius had een volle baard. En een kapotte bijbel.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef peaceman het volgende:
Bonifatius heeft de laatste periode van zijn leven ook in Nederland meegemaakt ..![]()
Die school wou mij niet aan nemen. En terecht......quote:
En ik mis de genezende bron ook op het plaatje...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja en die zou je met enige goede wil ook nog wel didacticus en theoloog kunnen noemen, maar dan zitten we toch een 900 jaar te vroeg, gelet op het modebeeld op het plaatje. En Bonifatius had een volle baard. En een kapotte bijbel.![]()
Dat is het 3fm kuikentjequote:Op donderdag 29 september 2005 17:15 schreef pyl het volgende:
Wat drukt dit nou eigenlijk uit? Of is dat een stomme vraag?
Ik wìlde er niet eens naartoe. Veel te streng en te christelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Die school wou mij niet aan nemen. En terecht......
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:16 schreef pyl het volgende:
En wat is een 3fm kuikentje?
Nee, dat is geen stomme vraag. Het is een stomme 'smiley' waarvan de achterliggende gedachte mij totaal ontgaat.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:15 schreef pyl het volgende:
Wat drukt dit nou eigenlijk uit? Of is dat een stomme vraag?
Ben jij ook een Maasstedeling van oorsprong?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik wìlde er niet eens naartoe. Veel te streng en te christelijk.
Ik ging naar het veel leukere en katholieke Emmaus College.![]()
Nee, dat niet, maar ik heb er wel mijn jeugd doorgebracht. School, uitgaan, feesten bij Victoria en de Rotterdamse rugbyclub, naar concerten in Ahoy', de Kuip en De Doelen, winkelen, uit eten...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben jij ook een Maasstedeling van oorsprong?
Als supporter van wie?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik heb er wel mijn jeugd doorgebracht. School, uitgaan, feesten bij Victoria en de Rotterdamse rugbyclub, naar concerten in Ahoy', de Kuip en De Doelen, winkelen, uit eten...
En elk jaar naar Feyenoord-Ajax!![]()
Oeh bij de kakverenigingen?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik heb er wel mijn jeugd doorgebracht. School, uitgaan, feesten bij Victoria en de Rotterdamse rugbyclub, naar concerten in Ahoy', de Kuip en De Doelen, winkelen, uit eten...
En elk jaar naar Feyenoord-Ajax!![]()
Héhé grapjurk, ik heb deze voor jou uitgezocht. Dat je het maar weet!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:31 schreef Tokay het volgende:
* naar het scherm tuurt....
Heb je niet een kleiner plaatje, pyl?![]()
Wat een domme vraag. Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef peaceman het volgende:
Als supporter van wie?
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een domme vraag. Ajax natuurlijk.![]()
![]()
Sorry pyl, ik zal even ontopic blijven, en mijn best doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef pyl het volgende:
Héhé grapjurk, ik heb deze voor jou uitgezocht. Dat je het maar weet!![]()
Feyenoorder ben je niet voor je lol wel for life!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
anders had je over het algemeen ook een trieste tijd gehad
![]()
die slogan heb ik nooit begrepen.. ben je als Ajaxcied het niet 'For Life' ?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Feyenoorder ben je niet voor je lol wel for life!
Ah ik dacht al even dat het een modern plaatje wasquote:Op donderdag 29 september 2005 17:36 schreef pyl het volgende:
De 17e eeuw, Peaceman. Maar het beeldt iets uit uit de 1e eeuw.![]()
De kunstenaar was zijn tijd ver vooruit.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef peaceman het volgende:
Ah ik dacht al even dat het een modern plaatje was![]()
Hehe.........de Emmausgangers........ (je was er zelf een........)quote:Op donderdag 29 september 2005 17:39 schreef Tokay het volgende:
Jezus en zijn discipelen in Emmaus natuurlijk.![]()
Een reproductie ervan hing op school......
Niet!quote:
Daar kan ik niet over oordelen ben geen Ajacied. Ben tot Feyenoord veroordeeld en ben daar niet ongelukkig onder.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
die slogan heb ik nooit begrepen.. ben je als Ajaxcied het niet 'For Life' ?
Waarmee je dus eigenlijk al aangeeft dat dat een slogan van niks is...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen ben geen Ajacied. Ben tot Feyenoord veroordeeld en ben daar niet ongelukkig onder.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef peaceman het volgende:
anders had je over het algemeen ook een trieste tijd gehad
![]()
Ow..quote:Op donderdag 29 september 2005 17:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Volgens mij begreep je me niet helemaal, peaceman.
![]()
Ik ging voor Feyenoord. Duh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |