Erg faag, maar wel weer leuk die kleine secrets in de eps.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmm, interessant, heb net dat stukje gespeeld op hoogste contrast en brightness, en dat teken staat op de staart van de haai
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat die txt niet meer werkt kneus.
We zegt dat ik zeik. Was gewoon een geintje. Chill dude.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, jij moet niet zeiken over iets waar ik ook niks aan kan helpen.
nee dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Symer het volgende:
Is het hetzelfde kantoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door b00ny op 29-09-2005 17:00:23 ]
De vraag was dan ook retorisch bedoeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Symer op 29-09-2005 17:02:24 (spoilertags) ]
Dat is de juiste instelling!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef b00ny het volgende:
Symer, ik wil het er nog niet eens over hebbenI know noothing...
Je wordt hartelijk bedankt!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef b00ny het volgende:
Jammer dat we al weten dat die mensen met die knotsjes de andere helft van het vliegtuig zijn door die kut trailer. Je zag die vrouw waarmee Jack praatte begin vorige aflevering (en in S1) en jawel, die zat helemaal achterin.
Dames en heren, het grote verhaal gaat nu pas beginnen.. nu hebben we 2 kampen..
Niet zo huilen joh. Een beetje spoiler is het einde van de wereld niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je wordt hartelijk bedankt!
Ik vliegensvlug die preview uitzetten door meteen geluid uit te pleuren en op alt+f4 te drukken, lees ik het alsnog hier
lijkt er sterk op dat je ervan baalt dat jij het gezien hebt, dus moet je er maar voor zorgen dat je niet de enige bent..
Quote het ook nog lekker even een keerquote:Op donderdag 29 september 2005 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je wordt hartelijk bedankt!
Ik vliegensvlug die preview uitzetten door meteen geluid uit te pleuren en op alt+f4 te drukken, lees ik het alsnog hier
lijkt er sterk op dat je ervan baalt dat jij het gezien hebt, dus moet je er maar voor zorgen dat je niet de enige bent..
Nouja, vroeger toen ik 24 nog op Yorin keek, zapte ik ook altijd weg voor de trailer. Ik denk dat veel TV-kijkers dat ook doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:58 schreef b00ny het volgende:
mja..excuses, zal er ff spoilertag van maken..
maar het werd wel gewoon op de ABC uitgezonden..alle Amerikanen hebben het sowieso gezien.. geen ramp, geen spoilers, ik heb de eigenschap snel conclusies te trekken
Dat maakte de hele aflevering goedquote:kate had trouwens inkijk tot aan dr navel in die schacht.
Ik dacht eerder aan een selfdestruct-timer: als-ie niet op tijd de code intikt, ontploft de boel.quote:Zou die Desmond een of ander experiment zijn hoelang mensen het uit kunnen houden onder de grond bij een nucleaire aanval ofzo? Het leek wel of er een soort van wekker afging (de luidsprekers gingen piepen), waarna hij zo snel mogelijk die getallen in moet voeren om aan te geven dat ie nog leeft ofzo
Ik heb het plaatje iets lichter gemaakt:quote:Op donderdag 29 september 2005 17:49 schreef RemcoDelft het volgende:
... Dat logo op die haai (?) kan ik niet vinden, dat zal wel aan m'n kleurinstellingen liggen dan...
Jammer? neee man.. nu kun je zelf kijken wanneer je wilt, zonder reclame in betere kwaliteit en zonder net5 logo.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef FoXje het volgende:
Toch is het jammer dat we dit allemaal moeten downloadenOk, Net5 zendt het uit, maar die zijn nog in seizoen 1 !
Jin zat ook nog half vastgebonden...quote:Overigens denk ik niet dat 'the others' waar Jin het over had, 'the others' van Rousseau zijn,
maar gewoon de rest van de passagiers
Die kop erbijquote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef b00ny het volgende:
ff puberaal doen
[[url=http://img119.imageshack.us/img119/1914/tepel4qh.th.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef tonks het volgende:
Als je op fok gaat kijken naar de topic 4 8 15 16 23 42, zijn dit allemaal topics in feedback.. wat hebben de cijfers met fok te maken? is danny locke?!.
Wow, inderdaad! Dat kantoor kwam me al gigantisch bekend voor.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Symer het volgende:
Dat kantoor waar Michael, Susan en die advocaten zaten kwam me bekend voor...
Hier zit Claire voor haar kind:
[[url=http://img153.imageshack.us/img153/562/lost1109zi.th.jpg]afbeelding][/url]
Hier zit Michael voor zijn kind:
[[url=http://img153.imageshack.us/img153/5553/lost2020uo.th.jpg]afbeelding][/url]
Is het hetzelfde kantoor?
Vond ik ook een beetje vreemd ja. Maar voor Desmond was Jack gewoon waarschijnlijk iemand waar hij ooit mee gepraat had. Voor Jack was dat gesprek veel belangrijker. Dus daarom herkende Jack hem misschien wel maar andersom niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef splendor het volgende:
Misschien krijgen we volgende week weer een korte flashback te zien waarin we zien hoe jin daar terecht kwam en waarom hij kon ontsnappen. Misschien met behulp van... en daarom zit ze nu... (lees de spoilers maar..).
Wat ik ook vreemd vind, waarom was desmond niet verrast om jack te zien? Het leek wel of hij hem niet herkende.
viel me ook gelijk op bij het kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 18:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje iets lichter gemaakt:
[[url=http://img84.imageshack.us/img84/4538/logohaai1bq.th.jpg]afbeelding][/URL]
en dat stripboek met die ijsbeer wat walt zat te lezen..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Walt kreeg inderdaad een ijsbeer van z'n vader (als klein jochie)...... maakt de Walt-verzon-de-ijsbeer-theorie wel beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik trouwens de enige die denkt dat ´him` wel eens Walt zou kunnen zijn?
Ik kan gewoon niet wachten op volgende week.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lonewolf2003 op 30-09-2005 01:23:31 ]
Wat ik versta is: What did once someone say together somewhere?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lekkere aflevering. Al wist je natuurlijk hoe het `hatch´verhaal ging eindigen. Was het toch interessant om te zien hoe Locke en Kate gevangen werden genomen. Ondertussen weten we ook weer iets meer over Desmond. Hij denkt dus om één of de andere reden dat de wereld niet meer bestaat. Is bang voor een ziekte op het eiland. Heeft een computer met een teller, waarvan we de functie nog niet precies weten. Is alleen beneden. Wacht op iemand, maar op wie en waarom.
Weet iemand al wat Desmond eigenlijk zegt tegen Locke net nadat Locke toegeeft ´him´ te zijn? Ik heb het een paar keer herhaalt, maar kan het echt niet verstaan.
Ik maak er "What did one snowman say to the other snowman" vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik versta is: What did once someone say together somewhere?
Wtf?!quote:What did one snowman say to the other snowman?
Can you smell carrots!
Volgens deze en deze sites heb je gelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:57 schreef KastaNopa het volgende:
[..]
Ik maak er "What did one snowman say to the other snowman" van.
*edit*
Even op gegoogled en:
[..]
Wtf?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |