abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2000 @ 20:04:00 #1
1656 GEeR+
een schaduw
pi_159117
Hoort ook tot het hoofdstuk sex, ik heb het hier alleen nog niet gezien...
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_159118
Oke leuk zo'n topic maar waar wil je het hier over gaan hebben ???

Wie zich allemaal masturbeerd ???

Nou ik dus wel.

pi_159119

Is al een keer een topic over geweest.
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum23/HTML/000012.html
pi_159120
MissX wat ik bedoelde was alleen dat ik het plaatsen van die Topic gewoon helemaal niet snap. Was het een vraag of een mededeling ???

als je nisk te melden heb Post dan niks.

Ja en dat moet Ik zeggen ??? ik post nooit iets zinvols

zaterdag 8 januari 2000 @ 21:45:00 #5
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_159121
Hmmm...eindelijk een topic waar ik over mee kan praten
  zaterdag 8 januari 2000 @ 22:31:00 #6
1656 GEeR+
een schaduw
pi_159122
quote:
op 01-08-2000 om 08:54 PM schreef MissX het volgende:

Is al een keer een topic over geweest.

Oeps... ik dacht dat ik ver genoeg had teruggekeken. Ach, ik verveelde me ook maar wat en dacht nog origineel te kunnen zijn door niet origineel te zijn.

Maar goed, als je er niet over wilt praten, antwoord je niet, dat is toch overal het beleid, of niet soms??

Masturbatie is handig, want anders loop je ook maar vast... eh... vol... eh... eh... goed, ik kan er zelf inderdaad ook niets mee...

zondag 9 januari 2000 @ 01:00:00 #7
2394 wanderer
groen is niet paars
pi_159123
SAFE SEX IN THE PALM OF YOURE HAND

wanderer

Read The News Today, Oh Boy...
  zondag 9 januari 2000 @ 15:55:00 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_159124
hahahahahahaha! lol=) misschien smelt dat meisje voor je humor
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 10 januari 2000 @ 00:04:00 #9
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_159125
Oke, ik zal hier serieus op reageren.

Ik heb niets met masturbatie, dat is niet grappig bedoeld, dat is gewoon zo.
Ik heb er nou nooit echt veel bevrediging in gevonden om een beetje "alleen te liggen friemelen onder de dekens..."
Ik heb het al tussen aanhalingstekens gezet, het was een tikje sarcastisch, maar ik vinnet gewoon niets...
Kijk, sex is leuk en fijn, en een hele prettige bijkomstigheid als je een relatie met iemand hebt, waarbij je je allebei fijn voelt, en dan van elkaar geniet.
Maar, ik heb het al eerder gezegd, sex om de sex? Ik vind het iets naars en iets vies. Voor mezelf dan, van mij mag iedereen zich suf neuken, maar ik zal het niet begrijpen.
Mensen doen anderen zo vaak pijn en geweld aan door sex met hen/een derde te hebben. En we zijn toch mensen? We laten ons toch niet meer volkomen door onze instincten lijden? Ik bedoel, als je honger hebt ga je toch boodschappen doen, en slacht je toch ook niet de eerste de beste langslopende kat????
Hoewel dat misschien een foutieve vergelijking is, want zonder eten kan je niet, en zonder sex wel.
Natuurlijk zit de voortplantingsdrang diep in ons, maar het verwondert me wel eens, en eigenlijk vaak, hoezeer mensen zich er nog door laten lijden.

En als er geen partner in de buurt is, dan slaan we aan het verkrachten in de oertijd, en in 2000 surfen we over internet naar de eerste de beste willekeurige site met "hete vrouwen live in rare standjes, zo heb je het nog nooit gezien!!!" en slaan we de hand aan onszelf.....??

Ik wil niet preken, al klinkt het misschien een beetje zo, ik snap het gewoon niet.

Ben ik nou weer een typische vrouw?

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Redactie Frontpage maandag 10 januari 2000 @ 00:06:00 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_159126
Hmmm, lekker rukken... lekker... Het spul moet je toch kwijt. Ik was es op vakantie op de appelhof, Terschelling, dé camping, en ik was daar met een stel vrienden. Maar ja, aangezien we altijd te dronken waren om te neuken, raakten we nix kwijt. En rukken doe je niet met je maten erbij. Dus we kregen een natte droom,
Dusse... lekker rukken op zijn tijd, anders geeft het zo'n rommel.
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_159127
quote:
op 01-08-2000 om 08:04 PM schreef GEeR+ het volgende:
ik heb het hier alleen nog niet gezien...

Hoezo ? Wil je foto's dan ????

maandag 10 januari 2000 @ 10:01:00 #12
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_159128
[is ook vrouw maar vraagt zich af wat zelfbevreding te maken heeft met sexe?]

advies...3 maal daags!

pi_159129
Wat ik dus niet snap is dat sommige mensen er niets aan vinden als ze het zelf doen. Maar als anderen het voor hun doen, hun partner dus, dan gaat ze helemaal uit hun dak. Hoe zit dat nou???? Het gevoel is toch hetzelfde? Of het nou mijn vinger of haar vinger is die dat klitje bewerkt, het is toch dezelfde stimulans?

Vaag hoor.

Isj dat sjo?
  maandag 10 januari 2000 @ 12:33:00 #14
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_159130
Ja, maar als iemand anders het doet, dan is er toch ook nog een sociaal aspect bij aanwezig, nml de verliefdheid/houden van gevoelens voor die andere persoon???

Ik wordt gewoon niet zo geil van mijn eigen kop in de spiegel, of bij het aanschouwen van mijn hand.
Daarintegen, als er een leuke jongen in mijn bed ligt.......

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_159131
Je hebt toch ook nog zoiets als je fantasie????
Isj dat sjo?
  maandag 10 januari 2000 @ 13:38:00 #16
1656 GEeR+
een schaduw
pi_159132
Wat maakt het nou uit als je het niet doet. Dat is toch ook je eigen keuze? Het lijkt mij alleen niet zo heel geslaagd om een beetje achter je computer naar sex te zoeken op internet en je dan een beetje af te rukken. Dus Guus, nee ik hoef er geen plaatjes van te zien (ik heb overigens wel een filmpje, als je dat wilt, stuur je me maar een mailtje)

Maar goed, ieder zijn sex. Ik hou persoonlijk ook niet zo van SM en anale penetratie lijkt me ook al niets.

maandag 10 januari 2000 @ 14:49:00 #17
2279 robby!
Live win dare fail
pi_159133
toevallig had ik zaterdag toen ik heel dronken was met mij ex-vriendin nog een interesante discussie over dit onderwerp
maar ja

jongens moeten zo nu en dan gewoon wel rukken anders wordt je sóchtends wakker ik een nat bed

en verder geer+ ik heb dat filmpje van jou gezien en het is echt RANZIG

AM I EVIL ?

YES I AM

maandag 10 januari 2000 @ 15:05:00 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159134
"Je moet niet zo neerbuigend doen over masturberen, want dat is sex met iemand van wie ik houd" - Woody Allen (misschien niet letterlijk maar dit was wel de strekking)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159135
hahaha mark, mooi citaat.

en verder sluit ik me volledig bij Quenda aan: masturbatie = heerlijk en gezond hoor!

ook als je niet alleen bent kan 't trouwens erg leuk zijn; de ander hoeft zich er niet mee te bemoeien (de soms lastige kant van het sociale aspect van sex: dat je per se allebei zin moet hebben tegelijkertijd en evenveel etc. is daarmee even weg) en het kan toch zo opwindend zijn dat die ander alsnog zin krijgt...

bixis

pi_159136
He Sis,

Bedoel je soms kleine prive showtjes of lees ik anders dan dat jij schrijft?

Isj dat sjo?
pi_159137
quote:
op 01-10-2000 om 03:31 PM schreef P. het volgende:
He Sis,

Bedoel je soms kleine prive showtjes of lees ik anders dan dat jij schrijft?

uh lezen is sowieso iets anders als schrijven P dus euh... maar ik weet niet helemaal zeker of je me inderdaad goed begrijpt.
missX verwees al naar het eerdere topic hierover
i/s/Forum23/HTML/000012.html

en daarin wordt ook al een paar keer gezegd hoe leuk het kan zijn om samen te masturberen bijvoorbeeld.

maar waar ik ook op duidde was als je bijvoorbeeld niet allebei tegelijk zin hebt in sex dat dan een mooie tussenoplossing kan zijn dat die ene 't gewoon even in z'n/haar eentje doet (wel even vragen natuurlijk of die ander daar op dat moment moeite mee zou hebben) en dat kan wel extra opwindend zijn (ook voor de ander)

nou pff weet niet of ik me nu duidelijk uitdruk - korte nacht achter de rug hihi -

groeten,

Bixis

pi_159138
Ok, ff sjekken dan maar he...
Isj dat sjo?
  dinsdag 11 januari 2000 @ 19:35:00 #23
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_159139
quote:
op 01-10-2000 om 12:04 AM schreef sataN het volgende:
Ben ik nou weer een typische vrouw?

Nou nee niet een typische vrouw, eerder typisch....

Voor mannen is het aangetoond dat het beter is met regelmaat zaad te lozen voor de gezondheid van zijn voorplantingshuishouden, voor vrouwen weet ik het niet. Afgezien daarvan is het een fijne bezigheid die je postieve gevoelens geeft, mits je er goed mee omgaat. Dat is juist het probleem voor velen: het is nog vaak taboe en iets vies of verkeerds, vooral voor vrouwen (ik heb het idee dat dit wellicht bij jouw speelt Satan, maar kan het mis hebben hoor....). Dat geeft vaak schuldgevoelens en verkeerde associaties.

Zelfbevrediging is een natuurlijke manier om je eigen sexualiteit te ontdekken, te leren wat je fijn vindt naast de bewezen positieve lichamelijke effecten.

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  dinsdag 11 januari 2000 @ 21:02:00 #24
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_159140
Gezonder dan gezond zelfs, ik heb ergens is een keer gelezen dat als je geen sex hebt, je eigenlijk wel moet masturberen ( als man zijnde dan) anders "verleer" je het.

Dan daalt namelijk je sex-zin, je moet eens in de zoveel tijd eraan herinert worden hoe goed het is om sex te hebben en masturbatie is daar dus de meest voor de hand liggende oplossing (pun subconsiously intended)

Ik las het ergens en belicht het niet te uitgebreid maar het idee blijft: Masturberen is gezond voor je seks-zin (zin-in-sex)

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  woensdag 12 januari 2000 @ 15:52:00 #25
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_159141
Het is niet alleen gezond en goed voor de geest en ontspanning maar je leert ook je eigen lichaam kennen zowel man als vrouw. ZOdat je weet wat je lekker vindt en zo...nieuwe dingen vinden en zo...

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')