Iddquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst stonden er alleen maar game titelsZoals nu
En soms zie je menu's net als ps3 en 360
Eerst:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die liep op de cubequote:Op zondag 2 oktober 2005 11:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
IddNet voor het eerst de Mario 128 tech demo footage gezien
quote:Nintendo helpt ontwikkelaars met Revolution voor grote launch
Maandag 3 oktober 2005 | Nintendo zegt ontwikkelaars en uitgevers te hebben benaderd om een variatie aan gameplay-concepten voor te stellen. Al deze ontwikkelaars, ook wel third-parties genoemd, reageerden hier positief op, aldus Saturo Iwata, president van Nintendo.
Iwata kon geen specifieke namen van spellen geven, maar gaf aan dat we veel herkenbare spellen, van onder andere third-parties zullen terugzien in een 'grote' lancering in 2006
OMFG OMFG OMFGquote:
Aan die "Maandag 3 oktober 2005 |" te zien = inside gamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
OMFG OMFG OMFG![]()
![]()
MEGATON!!
Edit: Mag ik ook even een bron?
Ik dus ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
En daar is het http://www.revo-europe.com/ (Waar ik het niet zie)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:46 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.engadget.com/entry/1234000297061506/
Nieuwe interview!!
quote:Nintendo PR representative: We’re really not disclosing all the Revolution details right now. I know everybody’s anxious to hear about it.
Oh net als Mario na 60x?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
MSG4/PGR3. "Speel nu het spel dat je al 3/2 keer gespeeld hebt, nu met nog iets betere graphics"
Je kan toch wel lezen!?!?!? Er staat o.a. dat de traditionele controller voor de Revolution in de vorm van Wavebird is (ik durf te wedden met een diamond button layout).quote:
nou die marios zijn allemaal toch wel vrij verschillend. Alleen de mario parties lijken veeel op elkaarquote:
--edit--quote:
Een zekere fanboy stenigen met Xbricks, is dat een doodsverwensing?quote:
Ja maar wat voor nieuwsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:09 schreef Oksel het volgende:
Het is kut, dat wachten. Helemaal omdat de xboxfans (ROY) wel iets nieuws krijgen binnenkort..
oowjaaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Do you think that most of the games that will be available on launch will actually take full advantage of the new controller? Or do you think it’s something that will have to evolve over time?
Well, as we’ve seen with the Nintendo DS it’s taken us about six months for games like Nintendogs and the Brain Training games we’ve introduced in Japan to came out, and these are software that can only be achieved on a Nintendo DS. So in that sense, it took us a little while to get full functionality out of the DS. But for the Revolution launch we’re trying to have software that takes as much advantage of the Revolution controller as possible. The one advantage we have in this area is that the Revolution development can actually be done on the Game Cube development environment. So the development kits are going to have a very similar structure to the Game Cube development kits, which makes it very easy for people who have started projects on the Game Cube development kits to just switch over the interface and continue working and have those games ready for the Revolution. We’re thinking that we’re going to be able to have a pretty strong launch.![]()
Juist, en meer input voor control en media met grotere capaciteit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef Cheiron het volgende:
Zou je het dan krijgen dat ze gewoon een Gamecube game ontwikkelen, alleen dat ze dan meer kracht tot hun beschikking hebben?
FAKE!! FAKE!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Ontopic.
Ohjah, de traditionele controller is af en heeft de vorm van een Wavebird. Iemand effe submitten naar games.fok.nl?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:46 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.engadget.com/entry/1234000297061506/
Nieuwe interview!!
Hoeveel games met Mario erin zijn er de afgelopen 10 jaar uitgekomen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:17 schreef Tware het volgende:
[..]
nou die marios zijn allemaal toch wel vrij verschillend. Alleen de mario parties lijken veeel op elkaar. Bovendien zijn er afgelopen 10 jaar maar 2 echte nieuwe marioplatformers bijgekomen...
Dat "would" staat wel een beetje vreemdquote:We’ve got something that would be very similar in style and form to the Wave Bird already complete
Nog lang niet zo erg als Mario.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
je vriendje sonic gaat anders ook niet vrijuit
a) Miyamoto doet interviews het liefst via een vertaler (ook al kan hij goed engels), dus misschien een mogelijke fout. b) Would staat eigelijk goed als je het ziet als "We’ve got something that, if you were to run a comparison, would be very similar in style and form to the Wave Bird already complete" Ofzo. c) Miyamoto is Miyamoto helemaal niet, het is een android uit 2015 die ons allemaal gaat vermoorden met een overvloed een Mario games!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat "would" staat wel een beetje vreemd
Mag ik weten welke Mario games je gespeeld hebt in je leven? Mag ik ook weten welke Nintendo consoles je hebt gehad? Serieuze vraag.quote:
'verschillende soorten games met Mario erin'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Notorious het volgende:
[..]
Hoeveel games met Mario erin zijn er de afgelopen 10 jaar uitgekomen?
[afbeelding]
I rest my case...
Juist... stuk voor stuk allemaal topgames.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:34 schreef Notorious het volgende:
M'n broer had vroeger een SNES en ik had vroeger een N64 maar dat kut ding heb ik weggedaan aangezien de software niet kon tippen aan die van de PSX. [quote]
RanddebielOcarina of Time is de beste game ooit. Maar goed...
[quote]1 game in elke 3 maanden... flop total.
Oja en ik heb nog een GBA ergens onder een dikke laag stof.
En welke Mario games ik gespeeld hebt? De Mario's op de NES en SNES en GBA de 2d Mario's waren het leukst. De rest is schijt. Mario 64 heb ik gespeeld en had ik een hekel aan. Mario Kart is leuk, Mario Party is schijt en moet verboden worden, Paper Mario vond ik geen ruk aan, Mario Sunshine vond ik bagger, SSB(M) is ook poep.
De leukste Mario blijft Super Mario 3 en Super Mario Kart.
Of d) Een spellingsfout. In dat interview staat ook nog een fout:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
a) Miyamoto doet interviews het liefst via een vertaler (ook al kan hij goed engels), dus misschien een mogelijke fout. b) Would staat eigelijk goed als je het ziet als "We’ve got something that, if you were to run a comparison, would be very similar in style and form to the Wave Bird already complete" Ofzo. c) Miyamoto is Miyamoto helemaal niet, het is een android uit 2015 die ons allemaal gaat vermoorden met een overvloed een Mario games!!
Kinderarbeid?quote:Game Cube development kids
Fok forum software heeft geen ignore functie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef Xrenity het volgende:
Kunnen we nu even met z'n allen Notorious negeren en weer on-topic gaan?
bedankt.
We negeren jou wel in het X360 topic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef Xrenity het volgende:
Kunnen we nu even met z'n allen Notorious negeren en weer on-topic gaan?
bedankt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef Notorious het volgende:
[..]
We negeren jou wel in het X360 topic.
'we'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |