Positive discussions with Nintendo, mooi.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Zou vet zijnzoals:
[afbeelding]
Wat heb jij gegetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:
*spacy gelul*
Wil ik wel onder dezelfde groep fanboys als deze vallenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Positive discussions with Nintendo, mooi.
Het is Oktober!!
NINTENDO
IWATA!!
MIYAMOTO!!
GOD SAVE THE QUUUUUEEEEEEEEEN.![]()
![]()
Het enige wat er boeiend is aan X360 of PS3, IMO, zijn de games.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef Erwtensoep het volgende:
ik vind de xbox360 en ps3 steeds minder boeiend worden, is dit nu alles?
Mijn hoop voor nextgen is volledig gevestigd op Nintendo
Daar doen we het toch voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het enige wat er boeiend is aan X360 of PS3, IMO, zijn de games.
Daar draait het juist omquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het enige wat er boeiend is aan X360 of PS3, IMO, zijn de games.
Hij weet zelf nog niet echt wat hij zegt...quote:
MSG4/PGR3quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, nou. Tuurlijk wil ik wel MGS4 of PGR3 spelen
Als jij dat wilt geloven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
MSG4/PGR3. "Speel nu het spel dat je al 3/2 keer gespeeld hebt, nu met nog iets betere graphics"
Plots nu Nintendo met iets anders aankomt is al het voorgaande in een keer crap.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
MSG4/PGR3. "Speel nu het spel dat je al 3/2 keer gespeeld hebt, nu met nog iets betere graphics"
Doe het dan goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef piet_pelle het volgende:
net zoals de Cube dat weer was t.o.v. de snes N64.
Nee hoor, de Zelda serie is steeds anders. Maar kwa hardware heb je zeker gelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Plots nu Nintendo met iets anders aankomt is al het voorgaande in een keer crap.
Toen je de Cube had was het toch ook precies hetzelfde alleen met iets betere graphics, net zoals de Cube dat weer was t.o.v. de snes.
We zitten toch te wachten op info? The Waiting Game.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef Tomasso het volgende:
Wat een kut TT btw... "The Waiting Game"![]()
![]()
Je moet niet zo letten op piet_pelle. Er komt wel vaker onzin zomaar op z'n reply schermpje te staan. Kan hij niets aan doen.quote:
Nee het moest zijnquote:
De cube had ik al genoemd namelijk.quote:net zoals de CubeN64 dat weer was t.o.v. de snes.
The Waiting Game wordt wel vaker gebruikt in het Engels. Zie: Google results.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:34 schreef Tomasso het volgende:
Maar serieus, The Waiting Game, dat vind ik echt totaal niet klinken. Doe dan: "The waiting continues" ofzo. Dat klinkt al een stuk beter qau Engels
Tomasso kan gewoon geen engels.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
The Waiting Game wordt wel vaker gebruikt in het Engels. Zie: Google results.
Wat zijn jullie allemaal trouwens chagerijnig zeg.
Je hebt het helemaal begrepen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tomasso kan gewoon geen engels.
Kutspelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben trouwens ook best chagerijnig omdat ik steeds geen UT2004 kan spelen omdat ik zit te downloaden.En me downloads zijn pas over een paar dagen klaar.
Daarom dat ik als gamer erg sceptisch ben. Er zullen ongetwijfeld enkele leuke dingen gemaakt worden maar ik ben bang dat het over grote deel leuk is voor iemand die normaliter nooit gamed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef alex4allofyou het volgende:
Hoi mensen, even een paar opmerkingen:
GRAPHICS REVOLUTION
Big deal dat ze iets minder zullen zijn dan de 360 en PS3. De Revolution richt zich op een hele andere groep en bij die groep staan prijs en interactie hoger op het lijstje als graphics. Trouwens, het verschil zal sowieso niet zo heel groot zijn. Kijkend naar computer hardware dan valt op dat een processor die de helft kost van een een top-processor niet de helft in prestaties mist. Zo is een P4 3000 Mhz de helft goedkoper dan een P4 3800 Mhz. Maar is het verschil in prestatie niet meer dan 20%. 20% is graphic wise niet zo'n groot verschil hoor (iig niet voor non-graphics whores).
Iwata heeft duidelijk gesteld dat ie on par zou worden met de concurrentie en je WOW zou zeggen als je het kon zien. Het ligt maar net aan wat je met de hardware doet en verder zou ik willen stellen dat filters en shaders tegenwoordig een minstens zo groot aandeel hebben in hoe we een game zien. Misschien heeft de Revolution wel heel bijzondere filters on board die het verschil op het oog zeer goed maskeren.
Is toch geweldig dat de Revolution ¤200 wordt en zeer goed verkocht kan worden naast een PS3 of 360?
GAMES
Ik zie zo voor me dat ze met de Revolution hele nieuwe 'games' kunnen ontwikkelen. Kijk eens naar bijvoorbeeld fitnessdvd's die als warme broodjes verkocht worden door bijvoorbeeld Tell Sell. Ik kan me zeer goed voorstellen dat dat soort instructies gemaakt worden op het Revolution platform.
Of bijvoorbeeld educatieve games zoals taalcursussen, opvoedingscursussen en instrumentcursussen. Ok, het zijn niet de 'games' waar wij van warmlopen maar het zorgt wel voor een grotere userbase. Grotere userbase resulteert al gauw in standaardisatie en meerdere diversie tussen genres.
MARKTAANDEEL
Het grappige is dat Iwata zelf al komt met de opmerking dat de Revolution niet in directe strijd is met de 360 en PS3. En hij daarbij zegt dat het Nintendo's doel is om mensen naast die consoles een Revolution aan te smeren. Bij mezelf gaat dit al op doordat ik een PS3 en Revolution haal. Het kan wel eens zeer goed uitpakken.
Inderdaad. Dat zie je al gebeuren met de Nintendo DS (in Japan). Daar heb je Brain Training; een soort van leuke IQ test zeg maar (die enorm sterk verkopen), en ook een DS woordenboek enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef alex4allofyou het volgende:
Of bijvoorbeeld educatieve games zoals taalcursussen, opvoedingscursussen en instrumentcursussen. Ok, het zijn niet de 'games' waar wij van warmlopen maar het zorgt wel voor een grotere userbase. Grotere userbase resulteert al gauw in standaardisatie en meerdere diversie tussen genres.
je zorgen zijn waarschijnlijk volledig misplaatst aangezien er niets is wat developers ervan weerhoudt om gewoon traditionele games met traditionele controllers te maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Daarom dat ik als gamer erg sceptisch ben. Er zullen ongetwijfeld enkele leuke dingen gemaakt worden maar ik ben bang dat het over grote deel leuk is voor iemand die normaliter nooit gamed.
Ik wil games geen fitness cursus. En als ik fitness met gamen wil mengen dan heb ik daar al enkele perfecte bezigheden voor, Samba de Amigo en DDR.
He, dat is helemaal niet erg voor onze gamingneeds. Die software kost bijna niets om te maken en zal ook niet zoveel tijd in beslag nemen. Het gaat er gewoon om dat die Revolution in de huiskamer komt te staan. Developers willen gewoon zoveel mogelijk potentiele klanten hebben. Of die klanten de Revolution gebruiken voor fitness of games doet er voor hen niet zo toe. Kijk eens naar de PS2, die werd in het begin vooral gebruikt als DVD-player. Dat heeft Sony geen windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Daarom dat ik als gamer erg sceptisch ben. Er zullen ongetwijfeld enkele leuke dingen gemaakt worden maar ik ben bang dat het over grote deel leuk is voor iemand die normaliter nooit gamed.
Ik wil games geen fitness cursus. En als ik fitness met gamen wil mengen dan heb ik daar al enkele perfecte bezigheden voor, Samba de Amigo en DDR.
Inderdaad. Brain Training verkoopt zo enorm sterk, terwijl de game maar 4 maanden nodig had om te maken met een team van wisselend aantal, op het hoogste punt was dat 10 mensen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
He, dat is helemaal niet erg voor onze gamingneeds. Die software kost bijna niets om te maken en zal ook niet zoveel tijd in beslag nemen.
Wie weetquote:ATI, the manufacturer of the Revolution´s graphic chip codenamed Hollywood, has started a countdown on their website. The only clue is the formula: ´d / t = V´. It means distance divided by time equals velocity. Sounds complicated, but it´s very basic. An example of a distance measurement divided by time is the familiar miles or kilometers per hour measure. So, unsurprisingly, whatever product they will reveal, it has to do with speed. The countdown counts down to Wednesday, 5th of October. Here´s the info for the relevant timezones:
GMT: 7:00
Japan: 16:00
Berlin: 9:00
London: 8:00
New York (EDT) 3:00
Los Angeles (PDT): 0:00
Kudos to Derek69kdfsyubg on this GameSpot forum thread for bringing this to everyone´s attention. There is naturally some speculation on the board as to whether the countdown is related to Nintendo´s Revolution. While that is not impossible, I myself think it´s more likely that it is related to the Xbox360. The reason is Microsoft´s European showcase event ´X05´ which takes place in Amsterdam on the 4th and 5th. I will be attending as well. Speakers are Robbie Bach, J Allard, Peter Moore and Michael Cassius. Also, representatives from Epic, Bioware and Silicon Knights will be present and I hope to interview some of them. If they are willing to comment on the Revolution, I will update you promptly. Conerning the ATI countdown, though, I guess it is either unrelated or to do with the Xbox360.
EDIT It is a possibility that the countdown is concerning the new Radeon series, apparently called ´X1K´. Over on the Rage3D forums someone has posted the following pic without saying where he got it from.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef EricG het volgende:
Hier ff een paar opmerkingen van een vriend van mij toen hij de rev controller zag:
Hé wat is dit kut man
hier kun je toch geen fps mee spelen
dit wordt echt een grote flop
nee dit is echt heel kut
![]()
Ik denk 't niet, maar ik hoop van wel. Info over Revolution komt van Nintendo, niet van ATi, ook niet de chips.quote:
Ja daarom vond ie het kutquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Heb je hem wel verteld over de sensors enzo?
quote:
Dan koopt ie m toch niet? Laat m lekker achter de PC gaan zitten en Doom 4 spelen. Die mensen heb je altijd en zul je altijd hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef EricG het volgende:
Hier ff een paar opmerkingen van een vriend van mij toen hij de rev controller zag:
Hé wat is dit kut man
hier kun je toch geen fps mee spelen
dit wordt echt een grote flop
nee dit is echt heel kut
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:38 schreef Kill_em_all het volgende:
Even over die counter op de ati site, die is 99% zeker voor de r520 videokaarten die op 5 oktober in de winkels zouden moeten liggen.
omgquote:
Die bestaat al sinds E3.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.gamespot.com/rev/
EindelijkNu nog een paar games toevoegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |