abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:58:57 #101
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31081180
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

Zou vet zijn zoals:
[afbeelding]
Positive discussions with Nintendo, mooi.

Het is Oktober!!

NINTENDO

IWATA!!

MIYAMOTO!!

GOD SAVE THE QUUUUUEEEEEEEEEN.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:00:22 #102
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_31081201
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:
*spacy gelul*
Wat heb jij gegeten
pi_31081547
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Positive discussions with Nintendo, mooi.

Het is Oktober!!

NINTENDO

IWATA!!

MIYAMOTO!!

GOD SAVE THE QUUUUUEEEEEEEEEN.
Wil ik wel onder dezelfde groep fanboys als deze vallen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:18:12 #104
65330 Ruzbeh
pi_31081632
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Wat heb jij gegeten
Ik ben net wakker.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:19:03 #105
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_31081652
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:18 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik ben net wakker.
Dat is al helemaal ernstig
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:19:53 #106
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31081673
ruzbeh
Bernie en ik zijn tof.
pi_31082502
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef mordradead het volgende:
ruzbeh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:08:36 #108
65330 Ruzbeh
pi_31082999
Nu weer ontopic.

Stem hier op je favoriete Revolution kleur

[ Bericht 42% gewijzigd door Ruzbeh op 01-10-2005 13:14:32 ]
pi_31083174
ik vind de xbox360 en ps3 steeds minder boeiend worden, is dit nu alles?

Mijn hoop voor nextgen is volledig gevestigd op Nintendo
Houd van een lijntje.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:21:46 #110
65330 Ruzbeh
pi_31083379
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef Erwtensoep het volgende:
ik vind de xbox360 en ps3 steeds minder boeiend worden, is dit nu alles?

Mijn hoop voor nextgen is volledig gevestigd op Nintendo
Het enige wat er boeiend is aan X360 of PS3, IMO, zijn de games.
pi_31083517
zelfs die kunnen mij nog niet boeien
Houd van een lijntje.
pi_31083521
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:21 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Daar doen we het toch voor.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31083573
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:21 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Daar draait het juist om
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:34:50 #114
65330 Ruzbeh
pi_31083717
Ja, nou. Tuurlijk wil ik wel MGS4 of PGR3 spelen, maar ik ga er niet zo fucking veel geld voor betalen, dus boeit het mij niet ook al boeit het mij wel.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:45:22 #115
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31084005
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Daar draait het juist om
Hij weet zelf nog niet echt wat hij zegt...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:48:46 #116
65330 Ruzbeh
pi_31084111
Anders lees je voor de lol de post boven jouw post.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:50:45 #117
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_31087453
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, nou. Tuurlijk wil ik wel MGS4 of PGR3 spelen
MSG4/PGR3 . "Speel nu het spel dat je al 3/2 keer gespeeld hebt, nu met nog iets betere graphics"
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_31087851
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

MSG4/PGR3 . "Speel nu het spel dat je al 3/2 keer gespeeld hebt, nu met nog iets betere graphics"
Als jij dat wilt geloven. Ik hoef het niet te missen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:24:25 #119
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31088362
Wat een kut TT btw... "The Waiting Game"
pi_31088450
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Plots nu Nintendo met iets anders aankomt is al het voorgaande in een keer crap.
Toen je de Cube had was het toch ook precies hetzelfde alleen met iets betere graphics, net zoals de Cube dat weer was t.o.v. de snes.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_31088517
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef piet_pelle het volgende:
net zoals de Cube dat weer was t.o.v. de snes N64.
Doe het dan goed.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:32:00 #122
65330 Ruzbeh
pi_31088555
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Plots nu Nintendo met iets anders aankomt is al het voorgaande in een keer crap.
Toen je de Cube had was het toch ook precies hetzelfde alleen met iets betere graphics, net zoals de Cube dat weer was t.o.v. de snes.
Nee hoor, de Zelda serie is steeds anders. Maar kwa hardware heb je zeker gelijk.
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef Tomasso het volgende:
Wat een kut TT btw... "The Waiting Game"
We zitten toch te wachten op info? The Waiting Game.

zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:34:09 #123
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31088608
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:30 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Doe het dan goed.
Je moet niet zo letten op piet_pelle. Er komt wel vaker onzin zomaar op z'n reply schermpje te staan. Kan hij niets aan doen.

Maar serieus, The Waiting Game, dat vind ik echt totaal niet klinken. Doe dan: "The waiting continues" ofzo. Dat klinkt al een stuk beter qua Engels

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomasso op 01-10-2005 16:45:54 ]
pi_31088632
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:30 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Doe het dan goed.
Nee het moest zijn
quote:
net zoals de CubeN64 dat weer was t.o.v. de snes.
De cube had ik al genoemd namelijk.

Volgende keer weer inhoudelijk ?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:37:47 #125
65330 Ruzbeh
pi_31088692
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:34 schreef Tomasso het volgende:
Maar serieus, The Waiting Game, dat vind ik echt totaal niet klinken. Doe dan: "The waiting continues" ofzo. Dat klinkt al een stuk beter qau Engels
The Waiting Game wordt wel vaker gebruikt in het Engels. Zie: Google results.

Wat zijn jullie allemaal trouwens chagerijnig zeg.
pi_31088726
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:37 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

The Waiting Game wordt wel vaker gebruikt in het Engels. Zie: Google results.

Wat zijn jullie allemaal trouwens chagerijnig zeg.
Tomasso kan gewoon geen engels.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:44:31 #127
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31088844
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Tomasso kan gewoon geen engels.
Je hebt het helemaal begrepen.

zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:50:39 #128
65330 Ruzbeh
pi_31088978
Ik ben trouwens ook best chagerijnig omdat ik steeds geen UT2004 kan spelen omdat ik zit te downloaden. En me downloads zijn pas over een paar dagen klaar.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:54:49 #129
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31089086
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben trouwens ook best chagerijnig omdat ik steeds geen UT2004 kan spelen omdat ik zit te downloaden. En me downloads zijn pas over een paar dagen klaar.
Kutspel

Helemaal geen denkshooter, het is gewoon 1 grote choas en knallen, meer niet

Gewoon een goede shooter moet je hebben, waarbij je moet nadenken en waar het niet zo'n enorme choas is

zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:56:28 #130
65330 Ruzbeh
pi_31089132
Nee hoor. Ik speel trouwens altijd Onslaught, Deathmatch is geen reet aan. Quake 3 deathmatch was wel leuk. Met railgun.
pi_31090241
Hoi mensen, even een paar opmerkingen:

GRAPHICS REVOLUTION

Big deal dat ze iets minder zullen zijn dan de 360 en PS3. De Revolution richt zich op een hele andere groep en bij die groep staan prijs en interactie hoger op het lijstje als graphics. Trouwens, het verschil zal sowieso niet zo heel groot zijn. Kijkend naar computer hardware dan valt op dat een processor die de helft kost van een een top-processor niet de helft in prestaties mist. Zo is een P4 3000 Mhz de helft goedkoper dan een P4 3800 Mhz. Maar is het verschil in prestatie niet meer dan 20%. 20% is graphic wise niet zo'n groot verschil hoor (iig niet voor non-graphics whores).
Iwata heeft duidelijk gesteld dat ie on par zou worden met de concurrentie en je WOW zou zeggen als je het kon zien. Het ligt maar net aan wat je met de hardware doet en verder zou ik willen stellen dat filters en shaders tegenwoordig een minstens zo groot aandeel hebben in hoe we een game zien. Misschien heeft de Revolution wel heel bijzondere filters on board die het verschil op het oog zeer goed maskeren.

Is toch geweldig dat de Revolution ¤200 wordt en zeer goed verkocht kan worden naast een PS3 of 360?

GAMES

Ik zie zo voor me dat ze met de Revolution hele nieuwe 'games' kunnen ontwikkelen. Kijk eens naar bijvoorbeeld fitnessdvd's die als warme broodjes verkocht worden door bijvoorbeeld Tell Sell. Ik kan me zeer goed voorstellen dat dat soort instructies gemaakt worden op het Revolution platform.

Of bijvoorbeeld educatieve games zoals taalcursussen, opvoedingscursussen en instrumentcursussen. Ok, het zijn niet de 'games' waar wij van warmlopen maar het zorgt wel voor een grotere userbase. Grotere userbase resulteert al gauw in standaardisatie en meerdere diversie tussen genres.

MARKTAANDEEL

Het grappige is dat Iwata zelf al komt met de opmerking dat de Revolution niet in directe strijd is met de 360 en PS3. En hij daarbij zegt dat het Nintendo's doel is om mensen naast die consoles een Revolution aan te smeren. Bij mezelf gaat dit al op doordat ik een PS3 en Revolution haal. Het kan wel eens zeer goed uitpakken.
pi_31090834
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef alex4allofyou het volgende:
Hoi mensen, even een paar opmerkingen:

GRAPHICS REVOLUTION

Big deal dat ze iets minder zullen zijn dan de 360 en PS3. De Revolution richt zich op een hele andere groep en bij die groep staan prijs en interactie hoger op het lijstje als graphics. Trouwens, het verschil zal sowieso niet zo heel groot zijn. Kijkend naar computer hardware dan valt op dat een processor die de helft kost van een een top-processor niet de helft in prestaties mist. Zo is een P4 3000 Mhz de helft goedkoper dan een P4 3800 Mhz. Maar is het verschil in prestatie niet meer dan 20%. 20% is graphic wise niet zo'n groot verschil hoor (iig niet voor non-graphics whores).
Iwata heeft duidelijk gesteld dat ie on par zou worden met de concurrentie en je WOW zou zeggen als je het kon zien. Het ligt maar net aan wat je met de hardware doet en verder zou ik willen stellen dat filters en shaders tegenwoordig een minstens zo groot aandeel hebben in hoe we een game zien. Misschien heeft de Revolution wel heel bijzondere filters on board die het verschil op het oog zeer goed maskeren.

Is toch geweldig dat de Revolution ¤200 wordt en zeer goed verkocht kan worden naast een PS3 of 360?

GAMES

Ik zie zo voor me dat ze met de Revolution hele nieuwe 'games' kunnen ontwikkelen. Kijk eens naar bijvoorbeeld fitnessdvd's die als warme broodjes verkocht worden door bijvoorbeeld Tell Sell. Ik kan me zeer goed voorstellen dat dat soort instructies gemaakt worden op het Revolution platform.

Of bijvoorbeeld educatieve games zoals taalcursussen, opvoedingscursussen en instrumentcursussen. Ok, het zijn niet de 'games' waar wij van warmlopen maar het zorgt wel voor een grotere userbase. Grotere userbase resulteert al gauw in standaardisatie en meerdere diversie tussen genres.

MARKTAANDEEL

Het grappige is dat Iwata zelf al komt met de opmerking dat de Revolution niet in directe strijd is met de 360 en PS3. En hij daarbij zegt dat het Nintendo's doel is om mensen naast die consoles een Revolution aan te smeren. Bij mezelf gaat dit al op doordat ik een PS3 en Revolution haal. Het kan wel eens zeer goed uitpakken.
Daarom dat ik als gamer erg sceptisch ben. Er zullen ongetwijfeld enkele leuke dingen gemaakt worden maar ik ben bang dat het over grote deel leuk is voor iemand die normaliter nooit gamed.
Ik wil games geen fitness cursus. En als ik fitness met gamen wil mengen dan heb ik daar al enkele perfecte bezigheden voor, Samba de Amigo en DDR.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:57:06 #133
65330 Ruzbeh
pi_31090864
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef alex4allofyou het volgende:
Inderdaad. Dat zie je al gebeuren met de Nintendo DS (in Japan). Daar heb je Brain Training; een soort van leuke IQ test zeg maar (die enorm sterk verkopen), en ook een DS woordenboek enzo.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:14:40 #134
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_31091384
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:56 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Daarom dat ik als gamer erg sceptisch ben. Er zullen ongetwijfeld enkele leuke dingen gemaakt worden maar ik ben bang dat het over grote deel leuk is voor iemand die normaliter nooit gamed.
Ik wil games geen fitness cursus. En als ik fitness met gamen wil mengen dan heb ik daar al enkele perfecte bezigheden voor, Samba de Amigo en DDR.
je zorgen zijn waarschijnlijk volledig misplaatst aangezien er niets is wat developers ervan weerhoudt om gewoon traditionele games met traditionele controllers te maken.
pi_31091535
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:56 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

He, dat is helemaal niet erg voor onze gamingneeds. Die software kost bijna niets om te maken en zal ook niet zoveel tijd in beslag nemen. Het gaat er gewoon om dat die Revolution in de huiskamer komt te staan. Developers willen gewoon zoveel mogelijk potentiele klanten hebben. Of die klanten de Revolution gebruiken voor fitness of games doet er voor hen niet zo toe. Kijk eens naar de PS2, die werd in het begin vooral gebruikt als DVD-player. Dat heeft Sony geen windeieren gelegd.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik me al jaren verbaast heb over het niet gebruiken van consoles als leermiddel of educatie. Ik bedoel, ik heb zelf eigenlijk wel interesse in dat soort dingen. Op de een of andere manier is stof leren dmv een spelcomputer toch makkelijker dan uit een boek. Zo heb ik trouwens van Final Fantasy gigantisch veel geleerd over Engelse grammatica

Ik kan me zo ook wel voorstellen dat er een encyclopedie voor wordt gemaakt. Rustig bladeren met de controller en dmv handschift zoeken naar informatie. Misschien nog 3D modellen erin gooien om de viaducten van de Romeinen duidelijk weer te geven enzo. Dat spul verkoopt echt wel als het consoletje zo goedkoop is. Dit laat Nintendo gewoon doen door bedrijven die erin behept zijn terwijl Nintendo zelf ,en andere top programmeurs, een toptitel kunnen maken. Vergeet niet dat wanneer er veel aparte genre's uit handen kan worden gegeven ivm het eenvoudige programmeren, ze zelf weer meer werk kunnen verrichten voor spellen die tijdrovend zijn. Ik denk dat de kwaliteit van Nintendo titels op de GC simpelweg iets afnamen omdat Nintendo het werk niet meer geheel aankon. De Gameboy, GC en lack van 3rd party developers heeft geresulteerd in een versneld proces van programmeren die leidde tot een verandering in kwaliteitsnormen zoals die bij de N64 bestonden.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:17:59 #136
65330 Ruzbeh
pi_31093217
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

He, dat is helemaal niet erg voor onze gamingneeds. Die software kost bijna niets om te maken en zal ook niet zoveel tijd in beslag nemen.
Inderdaad. Brain Training verkoopt zo enorm sterk, terwijl de game maar 4 maanden nodig had om te maken met een team van wisselend aantal, op het hoogste punt was dat 10 mensen.

alex4allofyou - topic:
2-0.

pi_31094941
Hier ff een paar opmerkingen van een vriend van mij toen hij de rev controller zag:
Hé wat is dit kut man
hier kun je toch geen fps mee spelen
dit wordt echt een grote flop
nee dit is echt heel kut

pi_31095198
quote:
ATI, the manufacturer of the Revolution´s graphic chip codenamed Hollywood, has started a countdown on their website. The only clue is the formula: ´d / t = V´. It means distance divided by time equals velocity. Sounds complicated, but it´s very basic. An example of a distance measurement divided by time is the familiar miles or kilometers per hour measure. So, unsurprisingly, whatever product they will reveal, it has to do with speed. The countdown counts down to Wednesday, 5th of October. Here´s the info for the relevant timezones:

GMT: 7:00

Japan: 16:00
Berlin: 9:00
London: 8:00
New York (EDT) 3:00
Los Angeles (PDT): 0:00

Kudos to Derek69kdfsyubg on this GameSpot forum thread for bringing this to everyone´s attention. There is naturally some speculation on the board as to whether the countdown is related to Nintendo´s Revolution. While that is not impossible, I myself think it´s more likely that it is related to the Xbox360. The reason is Microsoft´s European showcase event ´X05´ which takes place in Amsterdam on the 4th and 5th. I will be attending as well. Speakers are Robbie Bach, J Allard, Peter Moore and Michael Cassius. Also, representatives from Epic, Bioware and Silicon Knights will be present and I hope to interview some of them. If they are willing to comment on the Revolution, I will update you promptly. Conerning the ATI countdown, though, I guess it is either unrelated or to do with the Xbox360.

EDIT It is a possibility that the countdown is concerning the new Radeon series, apparently called ´X1K´. Over on the Rage3D forums someone has posted the following pic without saying where he got it from.
Wie weet
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:29:55 #139
65330 Ruzbeh
pi_31095498
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef EricG het volgende:
Hier ff een paar opmerkingen van een vriend van mij toen hij de rev controller zag:
Hé wat is dit kut man
nee dit is echt heel kut

.

Heb je hem wel verteld over de sensors enzo?
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wie weet
Ik denk 't niet, maar ik hoop van wel. Info over Revolution komt van Nintendo, niet van ATi, ook niet de chips.
pi_31095668
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

.

Heb je hem wel verteld over de sensors enzo?
Ja daarom vond ie het kut
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:37:41 #141
65330 Ruzbeh
pi_31095748
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:35 schreef EricG het volgende:

[..]

Ja daarom vond ie het kut
.

Gelukkig komen er genoeg Revolutions in de winkel te staan om hem uit te proberen.
pi_31096329
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef EricG het volgende:
Hé wat is dit kut man
nee dit is echt heel kut

Dan koopt ie m toch niet? Laat m lekker achter de PC gaan zitten en Doom 4 spelen. Die mensen heb je altijd en zul je altijd hebben.

Ik durf te wedden dat er genoeg mensen zijn geweest die de NES, toen ie net in de winkel lag, ook zagen als een grote flop. Spelcomputers waren toen nog niet echt geaccepteerd en het enigste dat onder een TV 'hoorde' te staan was een apparaat waarmee je je favoriete programma kon opnemen. Gelukkig heeft de geschiedenis ons geleerd dat die mensen het kennelijk niet goed zagen.

We gaan even terug naar 1985:
Een paar opmerkingen van een persoon die de NES zag:
-He wat is dit kut man
-Daar kun je toch niets functioneels mee doen?
-Dat ding gaat never nooit goed verkopen, zal wel een flop worden
-Echt een ktding, komop laten we een videootje kopen van ET.
pi_31099696
Even over die counter op de ati site, die is 99% zeker voor de r520 videokaarten die op 5 oktober in de winkels zouden moeten liggen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_31100615
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:38 schreef Kill_em_all het volgende:
Even over die counter op de ati site, die is 99% zeker voor de r520 videokaarten die op 5 oktober in de winkels zouden moeten liggen.
pi_31100713
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

omg Je gelooft toch niet serieus dat dat iets met de Rev te maken heeft.

Die formule, misschien een manier om kortere pixelpipelines of iets anders in te korten om zo meer snelheid te krijgen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_31100808
http://www.gamespot.com/rev/
Eindelijk Nu nog een paar games toevoegen....

Waarom paars eigenlijk ? Wit lijkt me mooier. Ik zie ook nergens een paarse Revolution

Edit
Ondertussen weer gewoon

Edit2
En weer nieuw

Zal wel op en neer gaan...

[ Bericht 7% gewijzigd door Dj_Day-V op 01-10-2005 23:25:43 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:52:40 #147
65330 Ruzbeh
pi_31107685
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.gamespot.com/rev/
Eindelijk Nu nog een paar games toevoegen....
Die bestaat al sinds E3.
pi_31107859
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:52 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Die bestaat al sinds E3.
Hij veranderd nu wel steeds.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:24:06 #149
65330 Ruzbeh
pi_31108165
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:05 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Hij veranderd nu wel steeds.
Ik zie geen veranderingen?
pi_31108436
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:52 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Die bestaat al sinds E3.
Eerst stonden er alleen maar game titels Zoals nu

En soms zie je menu's net als ps3 en 360

Eerst:

Nu:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: