abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 11:48:36 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_31022652
Wat zou BB doen als de bewoners opeens geen zin meer hebben om naar de pijpen van BB te dansen?

Ze moesten bijvoorbeeld gisteravond al het eten weer inleveren en weer op noodrantsoen. Wat nou als ze roepen, "we hebben honger en we eten lekker al die magnetronmaaltijden op"?

Gaat BB dan een knokploeg naar binnen sturen om het eten weg te halen? worden alle bewoners het huis uitgezet en is BB mislukt?

Volgens mij is maar 1 keer zoiets dergelijks gebeurd (een bewoner die tegensputterde), dat was Ed die het huis niet uit wilde.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_31022706
Dan zet Hummie de gaskraan open.
  donderdag 29 september 2005 @ 11:52:47 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31022782
.... en daarna springt er een vonk over van Hummie naar de bewoners
Confidence through competence
pi_31022896
In het BBC programma Prisoner: The Experiment gebeurde dat dus. Hierbij werden mensen in een gevangenis omgeving gezet en moest d ehelft bewaarder en de helft gevangene met bijbehorende privileges en de BBC hoopte ook op een onderlinge machtsstrijd. Na een tijdje besloten de deelnemers om fuck you te zeggen en gewoon allemaal samen 1 groep te vormen en te weigeren me ete doen met de opdrachten. Toen werd het programma stopgezet
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 29 september 2005 @ 11:57:21 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31022929
Dat werkt alleen als ze het massaal dus. Als één persoon dat flikt, dan zal diegene wel gediskwalificeerd worden (op Tanja na). Met de hele groep kunnen ze denk ik wel heel wat voor elkaar krijgen. Helaas is dat nog nooitgebeurd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31023171
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat werkt alleen als ze het massaal dus. Als één persoon dat flikt, dan zal diegene wel gediskwalificeerd worden (op Tanja na). Met de hele groep kunnen ze denk ik wel heel wat voor elkaar krijgen. Helaas is dat nog nooitgebeurd.
Ik zie het in deze groep ook niet gebeuren. Zeker Chantal, Nathalie, Ingrid en Dido hebben nogal veel ontzag voor BB, die gaan echt niet in opstand komen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_31024057
In Denemarken is iets dergelijks gebeurd. Er is hier vast wel iemand die dat verhaal beter kent dan ik, maar wat ik me ervan herinner zijn ze toen met zijn allen over de schutting geklommen en weggelopen. De productie is ze gaan smeken om weer terug te komen en heeft er uiteindelijk een paar zover gekregen om weer terug te gaan (maar toen waren ze volgens mij al thuis geweest).

eta:
Vond ergens een oud berichtje erover, schijnbaar uit de Telegraaf
quote:
KOPENHAGEN - De Deense versie van het reality-programma Big-Brother, dat begin dit jaar voor de eerste keer van start ging, is op een fiasco uitgelopen.

Dit weekeinde besloten alle zeven bewoners de regels aan hun laars te lappen en het huis te verlaten. Tot grote woede van duizenden fans werden de 126 camera's uitgezet toen de bewoners over het hek klommen, waardoor het drama niet meer via internet te volgen was. De kandidaten zijn onder hoge druk gezet om weer terug te keren, maar drie van hen, ironisch genoeg de meest populairen bij de kijkers, weigeren om zich door BB te laten 'manipuleren'.

Het protest ontstond na de mededeling van BB dat de 'weekopdracht' niet naar voldoening was uitgevoerd en de deelnemers het deze week zonder sigaretten en drank zouden moeten stellen. Dit was voor de bewoners de druppel die de emmer deed overlopen. Al eerder protesteerden ze tegen de regels van het spel en de volgens hen subjectieve weergave van de werkelijkheid.

De commerciële omroep TvDanmark, die miljoenen in het project heeft geïnvesteerd, probeert in paniek de vier wel teruggekeerde bewoners over te halen om te blijven. Zo krijgen de resterende bewoners deze week "als troost" vrienden en familie op bezoek. Intussen worden de drie muiters door de bevolking als helden binnengehaald. "Het is typisch Deens", aldus een nieuwsgierige omstander. "In andere landen gaan de deelnemers met elkaar op de vuist en duiken ze met elkaar in bed. In Denemarken kappen ze er gewoon mee omdat ze geen sigaretten meer krijgen."
mooi he, alles
pi_31033104
Die Ed

Wat ik mooi zou vinden is dat alle bewoners zeggen: Wij eruit of Tanja eruit!!
pi_31033326
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is maar 1 keer zoiets dergelijks gebeurd (een bewoner die tegensputterde), dat was Ed die het huis niet uit wilde.
Ook in Big Brother 2 Weet niet meer zijn naam ? die zat te huilen,hij vond het niet eerlijk dat alle nieuwe bewoners geen kans kregen om zich te bewijzen in Big Brother
  donderdag 29 september 2005 @ 18:29:49 #10
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31033618
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Die Ed

Wat ik mooi zou vinden is dat alle bewoners zeggen: Wij eruit of Tanja eruit!!
Ed was prachtige TV hoop dat dit nog in BB 5 gebeurt. Opstand der bewoners



bron en bio Ed
pi_31033766
kunnen ze opzouten, blijft Tanja alleen achter, want die telt niet mee
pi_31034150
Dan mogen ze opsodeflikkeren.


Behalve als ze zwanger zijn natuurlijk.
Beter, sneller, leuker, mooier... Versie_Twee!
pi_31034204
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:52 schreef Versie_Twee het volgende:
Dan mogen ze opsodeflikkeren.


Behalve als ze zwanger zijn natuurlijk.
Zei ik net, zwangere vrouwen staan boven de BB-wet
pi_31034336
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef cuall het volgende:

[..]

Zei ik net, zwangere vrouwen staan boven de BB-wet
Dat rijmt, retteketet.
pi_31034395
Euhm hebben jullie persoonlijk wat tegen Tanja of omdat het Noordelingen zijn? Ik snap wel, dat jullie haar niet de beste vinden omdat ze behoorlijk chaggie is meestal
pi_31034510
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:00 schreef Dennis-1993 het volgende:
Euhm hebben jullie persoonlijk wat tegen Tanja of omdat het Noordelingen zijn? Ik snap wel, dat jullie haar niet de beste vinden omdat ze behoorlijk chaggie is meestal
Lees jij wel? Tanja heeft wel ergere misdaden begaan dan alleen chagrijnig op de bank liggen.
pi_31034563
en dat ze noorderling is maakt het er niet beter op
15 jaar te laat geboren...
  donderdag 29 september 2005 @ 19:19:34 #18
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31035042
Ik denk dat ze überhaupt in deze BB niet kunnen ontsnappen omdat er ook een aantal bewakers rondlopen buiten het huis + het hek zal vrij stevig zijn In het meest uizonderlijke geval (als bijvoorbeeld de bewoners de cameras bedekken of anderzinds molesteren bijv) denk ik dat er een groepje Security binnenkomt mét soort bivakmutsen (schept toch meer afstand) en de bewoners een stevig pak op hun sodelazer geeft!
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 29 september 2005 @ 19:41:03 #19
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_31035856
Dan stoppen ze het huis vol met meer Tanja's en vluchten de bewoners zo het huis uit!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')