abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46104405
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:05 schreef Drive-r het volgende:
Ik geloof dat hier tegenwoordig zo'n 30% van de ir's na hun studie richting finance of consultancy gaat, maar da's al een aantal jaren zo en lijkt momenteel weer toe te nemen. Jammer dat er hier niet meer mensen rondlopen, was er nogal benieuwd naar. Maar goed, mag dus niet klagen met mijn startsalaris, hoewel ik weinig vergelijkingsmateriaal heb...
Ben weliswaar geen ir, maar heb ook een exacte studie gedaan en mijn ervaring qua startsalaris sluit eigenlijk niet aan bij die van Speedo666. Als trainee bij een bank ben ik gestart op iets van 2850 bruto per maand. Dat is uiteraard wel minder dan bij een investment bank in Londen, maar goed daar worden dan ook weer wat vollere werkweken verwacht
pi_46160476
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef Waterhouse het volgende:

[..]

Ben weliswaar geen ir, maar heb ook een exacte studie gedaan en mijn ervaring qua startsalaris sluit eigenlijk niet aan bij die van Speedo666. Als trainee bij een bank ben ik gestart op iets van 2850 bruto per maand. Dat is uiteraard wel minder dan bij een investment bank in Londen, maar goed daar worden dan ook weer wat vollere werkweken verwacht
Inderdaad, maar je kosten zijn ook wat lager, dus netto niet eens zo'n enorm verschil waarschijnlijk
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:16:06 #53
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_46407531
De ICT-Branche heeft geen CAO.
Lonen lagen (liggen) relatief laag, om over secundaire arbeidsvoorwaarden maar te zwijgen.

Natuurlijk verschilt dit van bedrijf tot bedrijf, maar ik heb het over het algemeen over de ICT-Branche.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_46408168
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:16 schreef jpg97 het volgende:
De ICT-Branche heeft geen CAO.
Lonen lagen (liggen) relatief laag, om over secundaire arbeidsvoorwaarden maar te zwijgen.

Natuurlijk verschilt dit van bedrijf tot bedrijf, maar ik heb het over het algemeen over de ICT-Branche.
Hoe kom je daar nou weer bij Bron?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_48082076
*kick*

Wat verdient een gemiddeld (algemeen) econoom? En een registeraccountant? En een AA-accountant?
pi_48225120
Wat verdient een leidster netto per uur op een kinderdagverblijf?
En een klassenassistent niveau 3 op een (reguliere) basisschool?
Ik heb gezocht naar CAO's maar snap er niets van, allerlei schalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')