Ja, dit topicquote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad het gaat hier nog gezellig worden... Hebben de blauwen niet een eigen topic?
En toch staan de topics er vol van....quote:Op donderdag 29 september 2005 11:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat eetgedoe ook superirritant, leonieke, net zoals volgens mij 90 % van de singleposters ...
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehehe, vind t nu al helemaal leuk hiero![]()
Veel succes! Ik duim voor jouquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen, ik ga even een stukje schrijven voor mijn sollicitatie. Tot later!
GC SCVDMquote:
Jij ziet het alleszins positief in...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
@ Leonieke: Idd ik weet meid, we moeten het gewoon gezellig houden, GCSC is een topc waar het gezellig moet zijn, af en toe een discussie moet ook kunnenmaar om te gaan baggeren
nee daar is dit topic iig niet voor
![]()
Kortom, het is net een simpele regel: Doe gezellig mee, anders![]()
![]()
Komt wel goed meid
Succes, en laat het ons weten hequote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen, ik ga even een stukje schrijven voor mijn sollicitatie. Tot later!
Jammer om te horen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet zo goed...![]()
Ik heb de indruk dat ik veel rapper op mijn tenen getrapt ben en dat ik minder 'moed' heb om iets nieuws aan te pakken. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen eigenlijk. Maar ik kan de laatste tijd niet meer enthousiast zijn voor iets nieuws.
We zijn bv op zoek naar een bouwgrond: allemaal goed en wel, maar ik heb zo het gevoel dat we nooit iets gaan vinden dat ons bevalt en betaalbaar is (al een paar tegenslagen gehad op dat gebied) en de moed zakt me wat in de schoenen.
Normaal ben ik zo niet en rap ik vlug weer mijn hele hebben en houden bij elkaar.
Of de pillen resultaat gaan hebben, daar moet ik nog 5 maand op wachtenEn dat vind ik nu rot: ik moet 6 maand pillen slikken vooraleer ik weet of het ook maar iets uithaalt.
Ik weet zelfs momenteel niet meer of ik later al die hormonen ga willen slikken om zwanger te worden![]()
[/zeurmodus]
lyrics worden echt zelden gepost ...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef leonieke het volgende:
En toch staan de topics er vol van....
en wordt er dus altijd op gereageerd op die posts...
Net hetzelfde als met die liedjes en lyrics
Echtsorry hoor
![]()
uhu...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:33 schreef petitlapin het volgende:
Leonieke, hou vol joh. Ik ben nu zwanger, ons leven is ook superhectisch en de kleine komt niet bepaald op een goed tijdstip, maar kom ... ik zou mijn meiske nu al niet meer kunnen missen
Ja en neequote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij ziet het alleszins positief in...
toch wel, ik volg ook een beetje meer in OUD. Al de inspanningen die je nu doet, ze zijn allemaal de moeite waardquote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef leonieke het volgende:
uhu...
Uhu..
Nah.. je begrijpt er niets van neem ik aan...
Geen geldquote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oei dat is niet goed
Ga maar vast verhuizen
yvonne@fok.nlquote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een kleurtje? maak me maar groen of zo.![]()
Waarom moet het daar over gaan?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Jaguarized het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk onderwerp?Moet gaan over een bezienswaardigheid of evenement in Kopenhagen en aan de ene kant vind ik Tivoli of Kleine Zeemeerminbeeld zo afgezaagd...
Dan weet je nu hoe ik me voel....quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jammer om te horen.. Dat je je snel kan herstellen van een tegenslag is een goede eigenschap. Ik kan het niet bijvoorbeeld. En eerst 6 maanden pillen slikken
Doe datquote:
christianiaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Jaguarized het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk onderwerp?Moet gaan over een bezienswaardigheid of evenement in Kopenhagen en aan de ene kant vind ik Tivoli of Kleine Zeemeerminbeeld zo afgezaagd...
Ja het gaat snel D_H mja het ergste komt nogquote:Op donderdag 29 september 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
tering, kijk ff niet en we zijn al 3 pagina's verder
prrrrrrrrrfgg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |