The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Brak... Net terug van ons jaarlijkse zuipen-en-puberaal-doen-met-je-(oude)-maten-weekendje. Dat is meestal nogal slopend. Maar ik heb me wel het hele weekend kapot gelachen.
Als iemand je op maandagochtend om half negen komt vertellen dat hij zichzelf heeft ondergekotst en ondergepist en vervolgens in de douche in slaap is gevallen werkt dat bij mij behoorlijk op de lachspieren ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Net 3 blikjes red-bull op, en dat schijnt toch te helpen. Voel me de laatste dagen super moe en dat is niet de bedoeling. Dus dan ga ik een middel zoeken. Sowieso ff geen alcohol meer. Drink niet veel de laatste tijd van alcohol maar ieder glas werkt al averechts op de stemming.
Dus ik ga nu denk ik weer elders heen. Gamen bijvoorbeeld. Volgende week nieuw salaris en dan kan ik er weer tegenaan.
Zo tijd voor peukie
Sinds 2007 anti depressiva vrij, In 2008 gezonder enigsins rustiger blij. Gekte en waanzin voorbij. Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
Rustig en relaxed. Die drukte is weg dus. Helemaal geen gedachtes in mijn hoofd. Het is ff wennen maar het voelt stukken beter. Alles beter dan die gigantische buien waar ik uitgeput van raak.
Als je stilstaat kun je alle kanten op, dat moet ik me goed beseffen. Eens helemaal stil staan bij het leven en dan eens de juiste beslissingen proberen te nemen hoewel dat ook niet hoef. Eens helemaal stil staan
[ Bericht 44% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-10-2005 17:24:48 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij, In 2008 gezonder enigsins rustiger blij. Gekte en waanzin voorbij. Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
Leuke werkdag gehad van mijn nieuwe werk! Net lekker gek00kt en gegeten Nu z0 maar afwassen en dan n0g wat andere regeldingen d0en... en 0p tijd slapen
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!