abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36342801
Nee, wij helpen alleen maar het proces te versnellen én te verstoren.
Veranderingen zijn heel normaal, maar de manier waarop het nu gebeurd niet.
pi_36342936
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Nee het volgende:
Nee, wij helpen alleen maar het proces te versnellen én te verstoren.
Veranderingen zijn heel normaal, maar de manier waarop het nu gebeurd niet.
Hoe weet je dat? We lopen hier nog maar net rond...
pi_36343743
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Zesduizend jaar, zeker?
pi_36343890
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zesduizend jaar, zeker?
Ietsje langer, maar je moet het zien in verhouding tot de rest van de planeet.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:30:02 #105
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36343964
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En we hebben de plek toch al aardig opnieuw ingericht,
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:26 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ietsje langer, maar je moet het zien in verhouding tot de rest van de planeet.
vergeleken met die paarduizend jaar voor de industriële revolutie, vind je niet?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36344283
Wat zonde... Ik kwam daar iedere dag...
Keep the stupid sentence please
pi_36344533
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:30 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En we hebben de plek toch al aardig opnieuw ingericht,
[..]

vergeleken met die paarduizend jaar voor de industriële revolutie, vind je niet?
Oh dat zeker, maar we moeten onszelf ook niet overschatten.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 00:03:12 #108
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36344642
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:57 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Oh dat zeker, maar we moeten onszelf ook niet overschatten.
Soms zeggen mensen dat er geen -echte- natuur meer is in Nederland. Persoonlijk vind ik dat onzin, maar het geeft wel iets weer, denk ik.
pi_36344684
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 00:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Soms zeggen mensen dat er geen -echte- natuur meer is in Nederland. Persoonlijk vind ik dat onzin, maar het geeft wel iets weer, denk ik.
Misschien is dat wel waar, maar Nederland is ook maar een klein landje met een extreem hoge bevolkingsdichtheid.
pi_36344720
hoax
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:25:40 #111
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36360037
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:

Knip
De golfbeweging van is toch ook al wetenschappelijk aangetoond Piet? Ik heb daar ooit iets over op Discovery gezien
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36371874
Zo belangrijk zijn wij mensen nu ook weer niet, dat we overal schuld aan hebben.

We zitten gewoon tussen 2 ijstijden in.
Onze activiteiten versnellen de boel hooguit een paar jaar, dit soort natuurgeweld doet er honderdduizenden jaren over, dus zoveel invloed hebben we niet.

Na de uitsterving van de Dino's, kwam er een ijstijd, weer nieuw ander leven.
Na de ijstijd kwamen er weer andere soorten, terwijl oudere soorten uitstierven.

Al deze ophef is alleen maar omdat wij straks aan de beurt kunnen zijn.
DUS????

Er blijven altijd wel een paar mensjes en diertjes over en dan begint alles weer opnieuw. Maar dan anders.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zondag 26 maart 2006 @ 10:54:33 #113
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36372683
Precies.

Alles moet op, en dan doet de laatste gewoon het licht uit, en dan mag een ander soort het opnieuw proberen, over een paar miljoen jaar ofzo.
(Als de aarde weer een beetje hersteld is.)
pi_36372826
de noordpool is eingelijks de zuidpool dus over de echte noordpool hoeven we ons geen zorgen te maken
pi_36375335
quote:
Op zondag 26 maart 2006 07:55 schreef Balthar het volgende:
Zo belangrijk zijn wij mensen nu ook weer niet, dat we overal schuld aan hebben.

We zitten gewoon tussen 2 ijstijden in.
Onze activiteiten versnellen de boel hooguit een paar jaar, dit soort natuurgeweld doet er honderdduizenden jaren over, dus zoveel invloed hebben we niet.

Na de uitsterving van de Dino's, kwam er een ijstijd, weer nieuw ander leven.
Na de ijstijd kwamen er weer andere soorten, terwijl oudere soorten uitstierven.

Al deze ophef is alleen maar omdat wij straks aan de beurt kunnen zijn.
DUS????

Er blijven altijd wel een paar mensjes en diertjes over en dan begint alles weer opnieuw. Maar dan anders.
Volgens mij zit er wat mis met jou jaartelling, de laatste ijstijd was ongeveer 10.000 jaar geleden afgelopen en de dinosuariers stierven ongeveer 65.000.000 jaar geleden uit. Tussen het uitsterven van de dinosauriers en de grote opkomst van zoogdieren hebben vele ijstijden gezeten welke bijgedragen hebben in de evolutie daar ben ik van overtuigd. Maar het verbruik van veel fossiele brandstoffen in de afgelopen 200 jaar hebben een significante stijging in de co2 concentratie van onze lucht veroorzaakt.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:24:03 #116
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36375458
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens mij zit er wat mis met jou jaartelling, de laatste ijstijd was ongeveer 10.000 jaar geleden afgelopen en de dinosuariers stierven ongeveer 65.000.000 jaar geleden uit. Tussen het uitsterven van de dinosauriers en de grote opkomst van zoogdieren hebben vele ijstijden gezeten welke bijgedragen hebben in de evolutie daar ben ik van overtuigd. Maar het verbruik van veel fossiele brandstoffen in de afgelopen 200 jaar hebben een significante stijging in de co2 concentratie van onze lucht veroorzaakt.
Ja, hoho, men wil natuurlijk wel auto kunnen rijden, zonder zich schuldig te voelen, en zal er alles aan doen om dat vol te houden. Zo is dat nu eenmaal.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:36:40 #117
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_36375756
Dit kan nog niet hoor

Ik wil er eerst nog een keer kijken met echt ijs en ijsberen
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_36375780
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
Dit kan nog niet hoor

Ik wil er eerst nog een keer kijken met echt ijs en ijsberen
Wij hebben toch virtual reality uitgevonden dus dat hoeft niet meer in het echt
pi_36381058
Het volgende plaatje is wel interessant als het golfbewegingen betreft:

pi_36381912
Warme perioden en koude perioden wisselen zich al miljoenen jaren af. Ik geloof niet dat de mens daar veel invloed op heeft.
pi_36382334
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Niks mis mee, we zitten NU tussen 2 ijstijden in.
De laatste waar jij het over hebt en degene die nog komen gaat.
Dat de C02 omhoog is gegaan weet ik ook wel, toch moet je niet denken dat zonder de mens deze dingen niet gebeuren, hooguit een paar honderd jaar later.

De mens denkt echt dat die het belangrijkste wezen op deze planeet is. Jammer, maar dat is niet zo.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_36382705
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat iedereen kan zwemmen
Het water stijgt niet doordat ijs wat al in dat water ligt smelt, het stijgt doordat ijs wat op het land ligt smelt.
De Noordpool heeft daar dus geen zak mee te maken.

Laat maar eens een paar ijsklontjes in een glas water te laten smelten, je zal zien dat het water niet stijgt.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_36382772
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:24 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, hoho, men wil natuurlijk wel auto kunnen rijden, zonder zich schuldig te voelen, en zal er alles aan doen om dat vol te houden. Zo is dat nu eenmaal.
Over een paar jaar pleuren we waterstof of cold fusion in die dingen en dan is het probleem opgelost.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_36382823
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 00:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Die kan er best zijn, als er niet 100.000 organisaties waren die zich bezig houden met het "onderhoud" van de natuur.

"Deze vogel hoort niet in Zeeland maar in Friesland!" *schiet*.
pi_36430069
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:23 schreef Nee het volgende:
Door ontkenning en frustraties gaan mensen dingen verzinnen zoals zogenaamde linkse bomenknuffelaars.
Het is zielig, maar het is gewoon reactie wat je krijgt bij mensen die gefrustreerd raken als ze beseffen dat hun mooie auto helemaal niet zo mooi is en de omgeving gewoon naar de klote helpt, tja, dan worden mensen opeens boos en gaan ze de boel ontkennen.
Als jij denkt dat "de auto" de hoofdverantwoordelijke is voor de milieuproblematiek dan ben je wel heel naief. Auto's zijn maar voor een zeer klein deel van de totale vervuiling verantwoordelijk, dus zelfs als je wereldwijd acuut alle auto's stillegt verandert er vrijwel niets.

Er is zelfs geen overtuigend bewijs dat er iets in de toekomst zal veranderen als we ALLE vervuilende activiteiten zouden stoppen, terug naar de prehistorie dus.

We kunnen ons dus maar beter wapenen tegen de veranderingen die we om ons heen zien gebeuren ipv. jarenlang vruchteloos discussieren over dingen waarvan we denken dat ze misschien wel eens invloed zouden kunnen hebben om er vervolgens misschien wel achter te komen dat het toch gewoon moeder Natuur is die de huidige veranderingen veroorzaakt.

Dus niet langer zeuren over Kyoto/hockeysticks maar actie op het gebied van aanleg van bescherming tegen de gevolgen van de opwarming. Die opwarming is een feit, de oorzaak is irrelevant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')