Vindt het ook vreselijk om te moeten aan horen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske kan er ook uit, god wat kan dat kind slijmen, gaat nu al een uur door![]()
Volgens mij is het ENIGE leuke aan dit programma het je opwinden over hoe de regelkes steeds weer verschoven worden. Als in BB1 alles gewoon volgens plan was gegaan had er niemand hier op Fok zich druk gemaakt om een stel saaie idioten in een huis (behalve Oliebol-geenleven-2000 misschien)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje ONS programma dat hier genadeloos verknald wordt. Schandalig is het.
Ach ja, Tanja mocht niet roken en voor de rest hebben ze er niet over nagedacht. De "sociale groep" heeft er sowieso geen moment meer bij stilgestaan dat zij als enige echt niet rookte plus in de stress raakte omdat ze geen controle had over haar eten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu ook al uren maar blijkbaar is zowel BB als de medebewoners dit vergeten en heeft Chantal *wijselijk* (schijnheilig) haar mond gehouden op de momenten dat Tanja een paar keer aangaf dat ze door de stress de neiging had te gaan roken...
Blijkbaar wist Tanja dit niet en ook de rest van de groep was dit *vergeten?*quote:Op woensdag 28 september 2005 23:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep hadden ze moeten áfspreken dat Chantal het zou overnemen. Niet zomaar gaan roken.
Yep, dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leek net even of Roel het over z'n geheime missie had, hij zei iets in de trant van; "ik heb het perfect gedaan, maar zo krijgt iedereen een opdracht"
Maar ik weet niet of ik het goed verstaan heb...
Lieske meent het echt. Die heeft niet de pest an Tanja. Dat is het grote verschil met de anderen die nu opeens weer met Tanja slijmen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vindt het ook vreselijk om te moeten aan horen.
Maar bij lieske denkt ik nog een beetje aan de haar leeftijjd.
Regie is weer preuts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je volgt de streams waarschijnlijk net als moi vanaf bb1, dan weet je toch dat dit de hummie manier is?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, nog 1 keer dan. Niemand mocht hem zien roken! Alleen de RP had de plicht het te melden, maar ook de andere bewoners mochten hem niet zien roken.
Hopelijk is het nu duidelijk
Sociale Tanja had helaas ook niet door dat Roel's opmerking voortkwam uit nicotinegebrek.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:59 schreef Rica het volgende:
De "sociale groep" heeft er sowieso geen moment meer bij stilgestaan dat zij als enige echt niet rookte plus in de stress raakte omdat ze geen controle had over haar eten.
Een zakbreuk, daar heb je bekijks mee...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef Lkw het volgende:
Toch zijn die vullinkjes voor in de bh puur verraad. Ze gaan eruit en het meisje wordt weer plat. Zijn er over een paar jaar ook van die dingen voor de balzak?
Was ie echt niet deels gemeend ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Sociale Tanja had helaas ook niet door dat Roel's opmerking voortkwam uit nicotinegebrek.![]()
Dat mens is negentien hoor, geen twaalf. Normaal ben je dan aardig op weg volwassen te worden. Echt een strontverwend kind.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
Maar bij lieske denkt ik nog een beetje aan de haar leeftijjd.
Klopt... Ik denk ook dat Roel, in tegenstelling tot Lieske, wel gematst gaat worden en de 10.000 euro gewoon gaat krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
je volgt de streams waarschijnlijk net als moi vanaf bb1, dan weet je toch dat dit de hummie manier is?
Zeker weten van wel. Hij probeert het nu af te doen als een geintje. Misschien wat die opmerking in de dbk dat ook wel, maar de opmerking later in de keuken zeer zeker niet!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef bemeall het volgende:
[..]
Was ie echt niet deels gemeend ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |