Dat zou me zeer verbazen, bedenk, ook ik ben zwanger geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja zou jouw kont ook schoppen denk ik
Ze gaat vragen of ze die kist met snoep en snacks mag uitdelen .quote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef Speedski het volgende:
Zeg Tan ... wat denken we dat we aant doen zijn? Beetje wegsneaken naar de DBK ??
Hup ! De groep in !! Zwak mens ! <censuur .... censuur .... *** >
Als hij het de vorige keer heeft geprobeerd en te horen heeft gekregen dat dat niet mocht zou hij nu niet weer gaan zeuren dat hij Tanja gaat nomineren.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef charlysilva het volgende:
Joost zal Tanja pas nomineren als dat mag van Hummie.En dan is Joost niet de enige![]()
Ik wacht wel even morgen af, de 1 zegt van wel, de ander van niet, dusssssquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef -Delta- het volgende:
Maar ehm, Roel heeft wel z'n geld in the pocket?![]()
![]()
Die is niet mislukt omdat de weekopdracht wel mislukt is toch?
Wis en zekerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef -Delta- het volgende:
![]()
Gaat weer over tanja, volgens mij begint roel echt ziek te worden van tanja.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef Wup het volgende:
Ralph bij Roel in de bubbels
rottingsprocesquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef stil het volgende:
Hoe komt Roel aan dat blauwe plek op zijn rechter schouder??
Mij ook niet, meende het een paar pagina`s terug te lezenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen dat ze naar de DBK werd geroepen
Ingrid is Tanja's holmaatje aan het worden, doei Ingridquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel de ergste groep van 5 edities BB. Wat een stelletje lamzakken zeg. Linda en nu toch ook Ingrid doen het redelijk goed. De rest is diep triest wat Tanja betreft.
Joost spreekt nu weer zijn afkeur over Tanja uit. Waarom deedje dat net niet Joost??????????
Is een tattooquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef stil het volgende:
Hoe komt Roel aan dat blauwe plek op zijn rechter schouder??
Tanja is dus toch de omgebouwde in het huis!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
ze heeft ze allemaal in d,r zak!
ik snap er niks meer van........quote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef -Delta- het volgende:
![]()
Die is niet mislukt omdat de weekopdracht wel mislukt is toch?
nou 2 a 3 dagen terug wilde die haar nog neukenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gaat weer over tanja, volgens mij begint roel echt ziek te worden van tanja.
En ralph is het mietje mannen begrijpen het niet.
Dat zei iteejer vanaf het moment dat ze zo door het lint ging dat het een meisje werdquote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef stay_fun het volgende:
[..]
En dus is het gewoon een goed geinstrueerde actrice die nu in de DBK even een nabriefing heeft.
Achterbakse trol, nu weer poeslief doen, maar weekrantsoen boeit je geen reet.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze gaat vragen of ze die kist met snoep en snacks mag uitdelen .
Dag schatquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
Zo, weer genoeg geweest, thee zetten en Sopranos kijken
"Tot donderdagavond mag niemand je zien roken."quote:
nee joh dat is dido let maar op hele dag staat hij te poeijerenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tanja is dus toch de omgebouwde in het huis!
Het was leuker geweest als ze het nog langer lieten maar we weten genoeg.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
CENSUUR VAN RALPH EN ROEL
Twee dezelfde streams
ook ongesteld?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zou me zeer verbazen, bedenk, ook ik ben zwanger geweest
Er gebeuren teveel demonstratieve zaken naar mijn ideequote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zei iteejer vanaf het moment dat ze zo door het lint ging dat het een meisje werd
Ik denk dat het helemaal niet goed is voor het kind dat Tanja nog in het voor haar bloeddrukverhogende omgeving rondhangtquote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef Falco het volgende:
Tanja zit op een afstandje mee te luisteren... Maar goed dit is geen normale basis meer voor een bevalling in het huis, want sommigen hebben echt de pik op haar. Ze kan beter dus gewoon morgen vertrekken. Is beter voor de bewoners, beter voor ons als kijkers en nog het allerbeste voor Tanja zelf.
Is maar goed ook dat tanja niet de achterste van haar tong heeft laten zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:54 schreef Quembel het volgende:
Tanja" ik heb niet gezegd hoe ik erover denk".
Ik krijg wat vsn dat wijf!
Dan kijk ik daar toch liever naar, dan zo'n verwaarloosd wijf als Linda, die loopt er de hele week als een slons bij, vandaag voor het eerst enigzins fatsoenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef Inca het volgende:
[..]
nee joh dat is dido let maar op hele dag staat hij te poeijeren
Ze hebben Roel niet op een heterdaadje betrapt dus ik zou verbaasd zijn als BB de opdracht van hem als mislukt beschouwd. Dat het veel léukere TV opleverd is een feit als de opdracht afgekeurd word maar ik heb zo'n gevoel dat het gewoon is geslaagd voor Roelquote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Tot donderdagavond mag niemand je zien roken."
Zou je denken?
hij zat net aan tafel gewoon mee te roken hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben Roel niet op een heterdaadje betrapt dus ik zou verbaasd zijn als BB de opdracht van hem als mislukt beschouwd. Dat het veel léukere TV opleverd is een feit als de opdracht afgekeurd word maar ik heb zo'n gevoel dat het gewoon is geslaagd voor Roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |