nou Linda niet hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef Darklight het volgende:
zijn ze nu ok blij dat ze express de weekopdracht heeft verpest?
De opdracht van Roel is geslaagd, zelfs als de weekopdracht zou mislukken.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent in de war, die opdracht is mislukt
Vooral haar kut, zodra ze weer buiten is.quote:
Weddenschapje doen? Verliezer opent een topic met:quote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent in de war, die opdracht is mislukt
Ze heeft ze weer waar ze ze hebben wel, hoor, de excuses zijn er al, het begrip komt er al, van de rest naar haar toe dan, hè!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moest nog eerder lachen dan die groep.
Dat ze nog praten met dat wijf trouwens.
Laat 'r toch helemaal in d'r sop gaarkoken. Je gaat je alleen maar rot voelen van het omgaan met dat misselijke serpent. Roel heeft het volgens mij ook opgegeven nu, nadat Tanja daarnet zo griezelig fel werd over "de magnetronmenuutjes".![]()
In het begin wel, maar aan het eind zakte ze weg.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Er is maar één die het goed deed in deze discussie en dat was Linda.
Complimenten voor Linda
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
En Dido moet inderdaad haar slijmbek houden.
Zo, dat is er uit.
Heerlijk iemand, die altijd weer iets te mekkeren heeft over wat ze krijgt.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze was pissing omdat ze aan BB vroeg om verse groente en een doos vol snacks/snoep kreeg zodat de rest van de bewoners nog meer de pest inkregen t.o.v. haar.
Wel ff opletten milagro
Er zaten namelijk vooral dingen in die doos waar de hongerige bewoners al dagen om smeekten (twix/chips en andere rommel)
Sorry hon, vandaag geen proteinemaskerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef Pinball het volgende:
OMG.. 3 uur neucken zonder klaar te komen. Nét voor de bukake zeggen dat je eigenlijk liever vrienden wil zijn..![]()
daar gaat het toch om:)quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef schatje het volgende:
Geweldig BB avondje. Ik heb genoten![]()
.
Ik wil nu eigenlijk wel een constante stream op Tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef mazaru het volgende:
Ik wil een stream op Roel
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef MissHobje het volgende:
Zou BB over zijn hart strijken om de bewoners te matsen ?>?
Zou wel geinig zijn.. en dan heeft Tanja er vast de pee in als ze merkt dat ze de groep matsen
Ja ik zei al, na een uur is het weer "oh Tanja, we bedoelden het echt niet verkeerd hoor, we geven om je, we zouden het zo jammer voor de groep vinden als je weg zou gaan".quote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze heeft ze weer waar ze ze hebben wel, hoor, de excuses zijn er al, het begrip komt er al, van de rest naar haar toe dan, hè!
Tanja zelf geeft geen milimetertje toe, helemaal niets, zoals gewoonlijk.
En vanavond/vannacht in bed dringt dat de rest ook weer door, en beginnen de frustaties al meteen weer opnieuw...
Het is een taktiek,hoor, die sommigen beheersen tot in de finesses, de zaken altijd om weten te draaien, de schuld die eerst nog aan jouw kant lag, zo naar die ander te doen verhuizen, die daar dan ook glorieus instinkt, even dan....
Dido spande ophet eind ruimschoots dekroon, met haar 'het spijt me echt' en 'sorry sorry sorry' en 'ik zal het nooit weer doen' en 'ik mag je echt heel graag' (yeah, right). Dido is doodsbang door Tanja genomineerd te worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu niet ineens de nadruk op het negatieve van Dido leggen!
Er zijn er meer waar ik kotsmisselijk van wordt.![]()
Ik denk dat elke Fok'er hier (behalve Peter) helemaal uit zn / haar plaat zou gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef cevece het volgende:
Ik ben bang dat de bewoners het niet zien...... pfffff... ik zou heeeeeeeelemaal uit mijn plaat gaan.
En dan nog zeggen "boeien"![]()
jij bent nog dommer dan tanja met je papiertjesquote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef cevece het volgende:
Ik zit hier papiertjes voor mijn beeldscherm te houden met de tekst: "Volgende week weer pindakaas en uien dankzij Tanja"
Ik ben bang dat de bewoners het niet zien...... pfffff... ik zou heeeeeeeelemaal uit mijn plaat gaan.
En dan nog zeggen "boeien"![]()
NEEN.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef worker het volgende:
Domme vraag: weet de groep wat voor missie Roel had?
Geweldig is het wel, maar ze waren mij nog te soft tegen tanja.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef schatje het volgende:
Geweldig BB avondje. Ik heb genoten![]()
.
Dat vrees ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef -Delta- het volgende:
Over een uur is iedereen weer poeslief tegen haar, het bekende liedje![]()
Uitstel van executie.Ze gaan heel hard onderuit, ik denk dat Roel deze BB gaat winnen. Hij laat zich als enige niet beïnvloeden.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
Bijzonder boeiende avond geweest, alleen jammer dat vooralsnog deze groep niet kapot te krijgen is, de boel is weer 'opslot' en iedereen gaat weer gewoon op zijn of haar oude voet verder
Menno gerontofiel??quote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef Loedertje het volgende:
Menno heeft kippevel op zijn ballen na de knuffelactie van Chantal
Niemand mocht hem zien roken TOT donderdagavond. Dat heeft hij dus niet gehaald. Zijn missie eindigde niet na 20 sigaretten hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
De opdracht van Roel is geslaagd, zelfs als de weekopdracht zou mislukken.
Roel is inderdaad de enige die niet gezwicht is voor die crackhoer.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Uitstel van executie.Ze gaan heel hard onderuit, ik denk dat Roel deze BB gaat winnen. Hij laat zich als enige niet beïnvloeden.
euh ook dankzij de downtime hequote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef Inca het volgende:
de hele dag zitten we op 1 chat te loeren en er gebeurt niks tanja breekt der bek open en we zijn 4 chats verder![]()
Oh, net als vorige keer?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef Falco het volgende:
Joost gaat nu op Tanja stemmen. Hij is nu echt om, zegt ie...
Ze wil vragen of ze de anderen wat van haar snoep mag geven.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef Speedski het volgende:
Zeg Tan ... wat denken we dat we aant doen zijn? Beetje wegsneaken naar de DBK ??
Hup ! De groep in !! Zwak mens ! <censuur .... censuur .... *** >
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef Falco het volgende:
Iedereen is bang voor Tanja.Ze heeft macht bij Hummie en dat weten de bewoners maar al te goedquote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido spande ophet eind ruimschoots dekroon, met haar 'het spijt me echt' en 'sorry sorry sorry' en 'ik zal het nooit weer doen' en 'ik mag je echt heel graag' (yeah, right). Dido is doodsbang door Tanja genomineerd te worden.
Hoezo dom ??? Is het geen interactieve tv dan ????quote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef Inca het volgende:
[..]
jij bent nog dommer dan tanja met je papiertjes
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk wel een constante stream op Tanja![]()
Kijken of dr nog wat anders onder dat smoelwerk zit dat een sjago kop
je denkt dat ie gelukt is?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weddenschapje doen? Verliezer opent een topic met:
"Ik ben dommer en koppiger dan Tanja"
totdat een mod hem sluit in dit subforum. Deal?
Dat heb ik vaker gehoord hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef Falco het volgende:
Tanja zou jouw kont ook schoppen denk ikquote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
En als je heel goed kijkt, wint Tanja op alle vlakken, de groep krabbelt terug, Hummie wil haar niet kwijt, ze heeft ze allemaal in d,r zak!
ja doei, Loederquote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze was pissig omdat ze aan BB vroeg om verse groente en een doos vol snacks/snoep kreeg zodat de rest van de bewoners nog meer de pest inkregen t.o.v. haar.
Wel ff opletten milagro
Er zaten namelijk vooral dingen in die doos waar de hongerige bewoners al dagen om smeekten (twix/chips en andere rommel)
Uhhu .. maar zoals nu al blijkt is het laatste woord nog lang niet gezegd, dus eigenlijk verliest Tanja. Als Tanja had gewonnen was het nu niet zo'n kippenhok in de woonkamerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
En als je heel goed kijkt, wint Tanja op alle vlakken, de groep krabbelt terug, Hummie wil haar niet kwijt, ze heeft ze allemaal in d,r zak!
Dat zei hij vlgs mij vorige week ook al.quote:
Alleen voor de kijker verliest ze, en dat merkt ze pas als ze buiten komt en iedereen z'n kritiek over haar heen mikt en d'r uitkotst (op een paar roddel programma nichten na waarschijnlijk)quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
Ja, deels.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
Gefeliciteerd met je 1000 ste.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
POST 1000
![]()
Roel is nu rustig in het bubbelbad gaan zitten om lekker te ontspannen
Nou vooruit, toch een puntje voor Tanja dr bij vandaag.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze wil vragen of ze de anderen wat van haar snoep mag geven.
Als die dr dan nog isquote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Dr_Greene het volgende:
En volgende keer stemmen ze gewoon allemaal weer op Lieske...
En dus is het gewoon een goed geinstrueerde actrice die nu in de DBK even een nabriefing heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
Tuurlijk niet .. want dan wordt de media binnen no time gehaaldquote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef schatje het volgende:
Hummie houdt die nominaties heus wel tegen hoor.
Was me niet eens opgevallen dat ze naar de DBK werd geroepenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef stay_fun het volgende:
[..]
En dus is het gewoon een goed geinstrueerde actrice die nu in de DBK even een nabriefing heeft.
Menno, Tanja, Ingrid en Dido t huis uitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef -Delta- het volgende:
Menno lazer op man en neem Ingrid ook maar mee.
Die begint ook Tanja's hulpvrouwtje te worden geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |