quote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef Speedski het volgende:
Ehm .. moeten de sorry's niet van Tanja komen ??? KOM OP ZEG
Dit is nu een overwinning van Tanja op de groep
Jaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
Maar morgen zit die muts er nog, en is 1 van de 3 die ik zo duizenden malen meer kan velen eruit.
Ik werd echt beroerd.... echtquote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef stay_fun het volgende:
DIDO zit weer in te likken...
Helemaal niet nodig, ik zou heel hulpvaardig haar koffer alvast gaan pakken.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom brand niemand haar tot de grond af? Wat een fuckin' pussies daar zeg. Ongelooflijk. Dido helemaal met ik mag je. GA DOOD!!
Stilte voor de storm. Morgen die kop zien als ze ziet dat Roel al 20 peukies ongemerkt op heeft gerookt en 10.000 EUR verdient heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef Speedski het volgende:
Ehm .. moeten de sorry's niet van Tanja komen ??? KOM OP ZEG
Dit is nu een overwinning van Tanja op de groep
Jullie moeten eens weten hoe moeilijk het voor mij is om in een voorrangspositie te moeten zitten.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:37 schreef milagro het volgende:
Tanja spaart het snoep uit haar mond, voor de groep
Vanmiddag zei ze nog "ik ben geen snoeperd" en was ze pissig dat er zoveel snoep in haar persoonlijk 'rantsoentje' zat
conclusie van vandaag: Dido is de grootste achterbakse hielenlikker van allemaal, morgen zit ze weer lekker de hele dag over Tanja te roddelenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik word KOTSMISSELIJK van dat geslijm van Dido nu en dat "sorry sorry sorry'
Gadverdamme.
Ik wordt sowieso kotsmisselijk van Dido, maakt niet uit wat ze doetquote:Op woensdag 28 september 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik word KOTSMISSELIJK van dat geslijm van Dido nu en dat "sorry sorry sorry'
Gadverdamme.
En dat uur was een positieve schattingquote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef -Delta- het volgende:
Over een uur is iedereen weer poeslief tegen haar, het bekende liedje![]()
Ralphiequote:21:50Harde woorden
De Bewoners proberen begrip voor Tanja op te brengen en zijn met haar in een verhitte discussie verwikkeld. Maar ze lijken niet nader tot elkaar te komen. Ralph heeft het opgegeven en gaat verder met zijn handwerkproject: een kralenketting voor zijn neefje.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jullie moeten eens weten hoe moeilijk het voor mij is om in een voorrangspositie te moeten zitten.
Ligt het nou aan mij![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stilte voor de storm. Morgen die kop zien als ze ziet dat Roel al 20 peukies ongemerkt op heeft gerookt en 10.000 EUR verdient heeft.
Die gaat straks achter tanja haar rug lopen zeiken over dequote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef stay_fun het volgende:
DIDO zit weer in te likken...
Dido is als de dood voor een nominatie. Wat een huichel bitch zeg. Ongelooflijk. En niemand die er doorheen prikt??quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Showtime het volgende:
[..]
conclusie van vandaag: Dido is de grootste achterbakse hielenlikker van allemaal, morgen zit ze weer lekker de hele dag over Tanja te roddelen
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef jv52 het volgende:
Chantal,; En je bent zo mooi als je lacht met een kuiltje, (tegen Tanja). Rob; J dat vind ik ook
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Seborik het volgende:
Ik zit net zo te genieten van de reacties in de streamtopics als van de streams zelf. Ga zo door!
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Seborik het volgende:
Ik zit net zo te genieten van de reacties in de streamtopics als van de streams zelf. Ga zo door!
Ik las het ook net.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ralphie
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
je bent in de war, die opdracht is misluktquote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stilte voor de storm. Morgen die kop zien als ze ziet dat Roel al 20 peukies ongemerkt op heeft gerookt en 10.000 EUR verdient heeft.
Nu niet ineens de nadruk op het negatieve van Dido leggen!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Straks halen ze haar nog over om te blijven ook... Alsjeblieft zeg...
Dido: "Van mij hoef je niet te veranderen."
enkel Tanja, de rest durft de koningin niet aan te pakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is als de dood voor een nominatie. Wat een huichel bitch zeg. Ongelooflijk. En niemand die er doorheen prikt??
Ze was pissig omdat ze aan BB vroeg om verse groente en een doos vol snacks/snoep kreeg zodat de rest van de bewoners nog meer de pest inkregen t.o.v. haar.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:37 schreef milagro het volgende:
Tanja spaart het snoep uit haar mond, voor de groep
Vanmiddag zei ze nog "ik ben geen snoeperd" en was ze pissig dat er zoveel snoep in haar persoonlijk 'rantsoentje' zat
Ze hebben allemaal eerst lopen zeiken en toen "ja maar Tanja we geven echt om je".quote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is als de dood voor een nominatie. Wat een huichel bitch zeg. Ongelooflijk. En niemand die er doorheen prikt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |