quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef ctrl_fuck het volgende:
.heb wel eens een hele tray (24 stuks) op een dag gezopen .het kan soms een beetje laxerend werken maar voor de rest niet zoveel bijwerkingen .ja je kan wat langer opblijven
.ik meen het, hoe wil je anders de zondag op Lowlands doorkomen?quote:
In me bedquote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
.ik meen het, hoe wil je anders de zondag op Lowlands doorkomen?
.whehe das voor watjes .slapen doe je maar na lowlandsquote:
zoeken op energiedrank op de FPquote:Meisje bijna in coma door te veel energiedrank
Gepost door Tamara (Chanty) - Bron: RTV Utrecht
Gepubliceerd: zondag 12 juni 2005 @ 15:21
okee6 had ons via de nieuws-submit te melden:
Een 13-jarig meisje uit Amersfoort heeft zoveel energiedrank gedronken dat ze bijna in coma raakte. Om precies te zijn dronk ze twintig blikjes energiedrank in 24 uur tijd.
Het meisje had de drank ingeslagen bij een supermarkt tijdens een schoolkamp. Door de drank was ze de hele dag hyperactief, maar eenmaal thuisgekomen zakte ze in elkaar. De Telegraaf schrijft dat het meisje aan de dood is ontsnapt. Het hart had door de overdosis cafeïne ook op hol kunnen slaan.
.bewusteloos? .de jeugd van tegenwoordig kan ook nergens meer tegenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Vodka_Lime het volgende:
ik als laatst nog wat op fok over ene vergiftiging van die bullet troep. meisje had zoveel gedronken, stuk of 12 ofzo geloof ik, en die werd bewusteloos. zal ff kijke of ik het kan vinden
Echt waar? WOW!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef ctrl_fuck het volgende:
.heb wel eens een hele tray (24 stuks) op een dag gezopen .het kan soms een beetje laxerend werken maar voor de rest niet zoveel bijwerkingen .ja je kan wat langer opblijven
Met bierquote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
Van veel Red Bull drinken kan je ook last van bloedneuzen krijgen, één van de bijeffecten.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:32 schreef rubbereend het volgende:
in een blikje red bull zit voor één kop koffie cafeine in, dus je kan er best wat van op
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
30 euro aan red bullquote:Op donderdag 29 september 2005 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met bier![]()
24 red bulls...ik geloof er geen flikker van!
niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
30 euro aan red bullAls je die hoeveelheid in koffie zou drinken zou je uit elkaar spatten
![]()
Op mijn werk is een vrouw die elke week 3 tray red bull meeneemt, 72 blikjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |