ERG onhandig dat je divs gebruikt met een onclick. In firefox zie je niet eens een handje (cursor). Dan moet je op de gok gaan klikken en afwachten of er wat gebeurd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef Chandler het volgende:
Tevens comments op me website (stats.bruggema.nl) wat je er bij zou willen zou leuk zijn(qua stats)
Dat is redelijk eenvoudig op te lossen met style="cursor:pointer;cursor:hand;"quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:58 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
ERG onhandig dat je divs gebruikt met een onclick. In firefox zie je niet eens een handje (cursor). Dan moet je op de gok gaan klikken en afwachten of er wat gebeurd.
Als je een tekst klikbaar wilt maken... niets.quote:
In IE 7 zie ik ook geen handjequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Chandler het volgende:
@SuperRembo: Hmm, je hebt inderdaad gelijk het gaat in FF een beetje raar maar dat zou toch aan een fout in FF moeten liggen want de stylesheet is volgens mij correct.
Ja, dat is een oplossing als je een heel vak klikbaar wil maken in plaats van alleen de tekst.quote:@Swetsenegger: je had een oplossing? maar je laat een block iets zien?
maar verder te vreden?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 | <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html> <head> <style> #menu ul{ margin: 0; padding: 0; } #menu ul li{ list-style-type: none; margin:0; padding: 0; } #menu ul li a{ display: block; width: 200px; background-color: #6d7172; padding: 3px 10px; } #menu ul li a:hover{ background-color: #e8ac6e; } </style> </head><body> <div id="menu"> <ul> <li><a href="#">home</a></li> <li><a href="#">news</a></li> <li><a href="#">about</a></li> </ul> </div> </body> </html> |
poging 2quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik kom jullie weer is lastig vallen
Ik wil (dmv een PHP pagina) 2 filmpjes achter elkaar afspelen, de filmpjes hebben geen lengte die vast staat (kan dus vandaag zijn dat filmpje A 20 seconde duurt, en morgen slechts 5 seconde).
Hoe kan ik dit mooi aanpakken? Is het mogelijk om te kijken of filmpje A is afgelopen, of dat ik een soort van playlist kan maken?
Thnx!
Iemand anders, dus iemand op een andere site? Dat gaat niet lukken, of je moet zijn cookie kunnen trashen bijvoorbeeld (daar wordt vaak de session ID in opgeslagen).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
Even nieuwsgierig, kan ik iemand anders' zijn session be-eindigen? Of moet ie dan per se een pagina met session destroy laden?
Ik gebruik sessies om de index van een fotogalerie te maken en te houden voor de huidige bezoeker. Werkt allemaal prima, tot de index wordt veranderd door een admin (bijvoorbeeld plaatje weggooien), dan klopt ie niet meer. Dus ik vroeg me af of het mogelijk was om alle sessies te vernietigen. De index wordt dan namelijk automatisch opnieuw gemaakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:06 schreef Chandler het volgende:
tnx Swetsenegger!!! ik zal eens kijken wat ik er mee kan bereiken.
@Wonderer; je kan idd niet anders iemand zijn sessie be-eindigen. Session destroy of session_unregister... maar waarvoor wil je dit gebruiken, misschien zijn er nog andere mogelijkheden
Ja, laatst gewijzigd kan wel, en dan neem ik ook het moment (datetime) van index maken in de sessie op, en dan vergelijken et voila.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Chandler het volgende:
yep, je zou het met bv een bestandje met de datetime (last change) moeten aanmaken en die bij iedere keer checken of ie het zelfde is met diegene die in de sessie vermeld staat != anders doe dan verwijderetc!?
Leuk idee?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Array ( [0] => 2 [1] => 7 [2] => 8 [3] => 9 [4] => 10 [5] => 11 [6] => 11 ) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | $values = array(2, 7, 8, 9, 10, 11, 11); $prev; $matchCount = 0; $found = false; for ($i = 0; $i < count($values); $i++) { if ($matchCount == 0) { $prev = $values[$i] == 14 ? 1 : $values[$i]; } else if ($prev + 1 == $values[$i]) { $matchCount++; if ($matchCount == 5) { $found = true; break; } } else { $matchCount = 0; } } |
dat zou wel kunnen maar dan moet je het sessieid in de database moeten stoppen en bij elke hit een lastvisit datum er bij moeten opslaan. Als je dan wat wijzigt kun je heel simpel alle sessies mollen die van voor de wijzigingsdatum zijn. De huidige sessie kun je dan afbreken en een nieuwe starten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:03 schreef wonderer het volgende:
Toch jammer dat je sessies niet op afstand kan weggooien
Hm, goed punt, daar had ik zelf aan moeten denken want zo werkt mijn inlogsysteemquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:37 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen maar dan moet je het sessieid in de database moeten stoppen en bij elke hit een lastvisit datum er bij moeten opslaan. Als je dan wat wijzigt kun je heel simpel alle sessies mollen die van voor de wijzigingsdatum zijn. De huidige sessie kun je dan afbreken en een nieuwe starten.
1 2 3 | <?php $prev = $values[$i] == 14 ? 1 : $values[$i]; ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <?php if($values[$i] == 14 ) { $prev = 1; } else { $prev =$values[$i]; } ?> |
Aha! Grappig... *gaat dat eens bestuderen*quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:40 schreef Darkomen het volgende:
ze;fde a;s
[ code verwijderd ]
alleen dan korter geschreven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Horloges Seiko Quartz Kinetic Citizen Staal Double Sieraden Colliers Goud Zilver Armbanden Goud Zilver |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |