De groep wil denk ik Tanja laten opnemen... is niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 28 september 2005 20:42 schreef D.Rose het volgende:
Tanja wordt alweer doe de groep opgenomen
[afbeelding]
Ze heeft bijna weer peukenpauze ( die baby moet aardig stoned zijn nu..wat een klap krijgt dat arme kindje)quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Sputnik het volgende:
Iemand moet tanja ff een douw geven want volgens mij is ze dood..ze heeft al ene hele tijd niet bewogen
oh ja, sorryquote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef Furby het volgende:
[..]
Jij verdenkt haar van denkenHeb je daar bewijs voor
Denk dat je er niet ver naast zit peterquote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien opgebouwde spanning ofzo.
Of alsnog zijn scheiding, dat hij normaal alleen maar doorwerkt, en niet hoeft na te denken, en nu 5 weken moest stilstaan.
Hehe, eindelijk komt iemand hem troosten
Pindakaas, uien, alcohol, zeggen dat je van mekaar houdtquote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een snikkende Rob???
Wat heb ik gemist? Iemand die het in steno kan uitleggen?
Lafbekken, in haar gezicht zijn ze liefquote:Op woensdag 28 september 2005 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal en Ingrid kraken Tanja in het washok af
Ik zag Roel daarnet ook een peuk roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Weekopdracht is dus nog actief aangezien ik heb begrepen dat Dido nu is gestopt met roken ipv Tanja?
Ik kan niet kiezen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk dat Lieske eruit moet morgen. Ik erger me mateloos aan haar kleutergedrag.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:44 schreef Debbus het volgende:
De groep wil denk ik Tanja laten opnemen... is niet helemaal hetzelfde![]()
Oud nieuws.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lafbekken, in haar gezicht zijn ze lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doorgaans gaat het gewoon over zichzelf (en een beetje over 10 anderen en de kijkers in NL )quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
Chantal staat weer te roddelen.
.... dus ik weet niet precies over wie ze het hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |