Jongen!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef freiss het volgende:
[..]
Of was dat iemand anders met die scooter enz.
Tis hem hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef freiss het volgende:
[..]
Of was dat iemand anders met die scooter enz.
bij mij was het nu al een jaar of 3 hetzelfde, dus ik wilde weer eens iets andersquote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik veranderde mijn kamer een tijd lang elke maand ongeveer
nu denk ik er een tijdje over na tot ik genoeg leuke en uitgedachte ideeen heb en dan doe ik alles n 1 keer
Ik heb lekker geen huiswerk vandaagquote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
Ik moet een heel hoofdstuk natuurkunde maken nu omg
Haha succes. Ik ga zo denk tijdens frans leren maar eens voetbal kijken..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
* Intrepidity meeleeftquote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
Ah: gevonden http://img257.imageshack.us/img257/5649/loltruck28bg.gifquote:Op woensdag 28 september 2005 20:21 schreef freiss het volgende:
Ik ga ze wel ff zoeken die fucking irritante plaatjes.
Dan kun je eindelijk leren slippen, want dat vorig filmpje was natuurlijk niks he.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen huiswerk vandaag
Ja gek komende week ofzo komt er een nieuwe verbeterde en veel sjieker filmpje !quote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef Palau het volgende:
[..]
Dan kun je eindelijk leren slippen, want dat vorig filmpje was natuurlijk niks he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |