vol blijven houdenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan kan het gewoon ff niet opbrengen mee te eten, omdat ze zich te k*t voelt.
Zo moeilijk is dat niet hoor.
Heeft ze er een snicker op gesmeerdquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja die doet vast wennen aan het eten thuis![]()
Eensch. Ze had een aantal rake dingen gezegd. Daarvoor verdient ze wat credit, en is noemenswaardig.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:44 schreef MaLo het volgende:
Go Chantal!"Misschien zijn er ook mensen die niets om haar (Tanja) geven!"
Ik vind Chantal wel tof vandaag
Ja dat snap ik godverdegodverdomme ook wel, dat riankewijf snapt het niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blubske, Live Opgenomen is een lollige term die voor het eerst is opgedoken in een Ariel reclame.
Chill
niet dus, want Roel rookt alweerquote:Op woensdag 28 september 2005 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nu op TV in de reguliere uitzending:
10.000 EUR PEUK:D
je geeft zelf het antwoord al ze heeft een bord beton voor dr kopquote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heeft ze er een snicker op gesmeerd![]()
Ik kan er nog steeds niet over uit, hoe kan het dat ze zo is of zo geworden is![]()
Er zit een plaat voor haar kop ongelovelijk![]()
![]()
jezus jij maakt je echt drukquote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik godverdegodverdomme ook wel, dat riankewijf snapt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |