abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:27:11 #226
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31314086
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:24 schreef Miss_B het volgende:
Nou dan wil ik wel eventjes spammen met Smokey... Mag hem zaterdag eindelijk ophalen..

[afbeelding]

Lief he
Oooooh, wat een schoonheid! Feli.

Vanmiddag in het park:
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:27:53 #227
37769 erodome
Zweefteef
pi_31315635
Het is gedaan, sammy is er niet meer, we hebben het niet voor elkar gekregen hem uit de aaneenlopende aanvallen te krijgen, vrijdag op zaterdag ging hij s'nachts ve van de aanvallen op wezenloos blaffen, tegen de ochtend was hij zo kapot, er was niets meer van over.

Met de dierenarts nog een keer alles doorgesproken, maar ook die zag het echt niet meer zitten, te lang aanvallen gehad, zelfs als ze hem er nog uit hadden gekregen was de schade enorm geweest.

Dus een keiharde beslissing moest genomen worden, sam is ingeslapen.

13 jaar is hij mijn vriend geweest, mijn maatje, mijn droom die werkelijkheid werd, eindelijk een eigen hond en wat voor 1 was je er sam, de ideale hond gewoonweg.
Net voor mijn 15de verjaardag, zo rond deze tijd nam ik je mee naar huis met me, was het hebben van een eigen hond een feit, dankje voor alle jaren, alle liefde, alle lol die we gehad hebben.

Hammy de hamster, swammeltje, varkentje, samuel de heicopper, sammy der wunderhond je zal gemist worden!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31318645
Erodome, veel sterkte!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_31318897
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:24 schreef Miss_B het volgende:
Nou dan wil ik wel eventjes spammen met Smokey... Mag hem zaterdag eindelijk ophalen..

[afbeelding]

Lief he

Wow, wat een knap dier

Spindizzy, leuke foto Precies dezelfde houding en blik

Erodome Heel veel sterkte toegewenst.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31319248
Erodome heel veel sterkte...!

Hier nog even wat Spetter spam

Spetter boksend

Spetter nu toevallig naast het toetsenbord...

en nog een mooi plaatje van zondagochtend 2 oktober:
=^.^=
pi_31319315
Ja het is zeker een mooi dier Rena, het mooiste van het nest (maar volgens mij zeggen dat alle kittenbezitters) hihi
Hij is de ondeugenste en de zwaarste en het speelst dus het zal wel goed komen.. Nu alleen nog duimen dat het ook goed gaat komen tussen hem en Spetter...
Maar tot nu toe ga ik er nog heel voorzichtig vanuit dat dat wel goedkomt.
Veeeeeel geduld zal ik moeten hebben.
=^.^=
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2005 @ 23:01:25 #232
43556 miss_dynastie
pi_31319976
Erodome, wat vreselijk
pi_31320456
Erodome... wat erg
heel veel sterkte
pi_31320596
Ero Ik zit hier met een brok in mijn keel
!
Dag lieve Sammy....
pi_31320928
Oh Ero,veel sterkte toegewenst...
  Moderator zondag 9 oktober 2005 @ 23:37:56 #236
5428 crew  miss_sly
pi_31321156
Ow, Ero, wat erg

Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 09:41:27 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31327782
sterkte erodome.
dit is het ergste van dieren hebben....
pi_31333387
2 dagen zonder sammy nu, het voelt raar, onwerkelijk allemaal, het is allemaal heel tegenstrijdig, het liefste wil je in een donker hoekje kruipen en huilen, maar dat gaat niet, er is een kleine man die goed overstuur is, er is een hond die voor het eerst in haar leven zonder gezeldschap van andere honden is.

Het weekend hebben we verder gevuld met allerlei dingen die sam heel leuk had gevonden, om zo niet de hele tijd te zitten grienen om hem en te zitten denken aan dat laatste nare stukje, maar juist aan al he leuks wat we met hem hebben gedeeld, veel herrineringen opgehaalt, met hier en daar een traan.

Wunna is goed over de zeik, ze wil niet eten, alhoewel een stukje worst er wel in ging, ze is stil en rustig en wilde gisteren niet eens spelen met een leuke halfwas berner sennen, dat zegt wel wat, ze voelt zich verschrikkelijk naar.
Het is dan ook wat, vorig jaar is ze haar steun en toeverlaat doh kwijtgeraakt, nu haar andere steun, de hond op wie ze altijd kon bouwen, sammy weg...

We zullen snel opzoek moeten naar een nieuwe hond erbij, maar nu voelt dat nog even te raar, even een paar dagen op adem komen, even rouwen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31334141
Zielig voor Wunna, die snapt er niets van natuurlijk
Ik zou ook heel even wachten met een nieuwe hond...

Sterkte
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:53:37 #240
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31334267
ero sterkte...

bleuzz heel erg offtopic.. maar hoe is het met je zoon.. ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_31334911
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:48 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mimosa heeft nu Aureomycin. De keer hiervoor had ze Fucithalmic en daarvoor RCAF, maar dat werkte voor geen meter. Dit is ook een antibiotische oogzalf, maar ze knapte de vorige keren gelijk zo op van een prikje. Vanochtend was haar oogje alleen maar erger. Ze is gelukkig een lieve patient, Duncan pakt haar gewoon op voor een knuffel en na een tijdje pak ik haar bij haar kopje, trek het oog open en drubbel dat spul erin. Ze spint gewoon door. Daarna mag ze als beloning uit het blikje met kittenbrokjes snoepen. Ze had bij de dierenarts ook al een pluim en een handje snoepjes gehad omdat ze zo braaf geweest was. Ze was alleen zo onder de indruk dat de snoepjes nog in het mandje lagen bij thuiskomst, met dit als gevolg:

[afbeelding]

Onderste donkere vlek is de staart van Ernesto, met dEUS erbovenop.
bij mij kostte dat wel een klein houdgreepje
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_31334924
erodome
jobensaskia.nl
pi_31337082
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:53 schreef _evenstar_ het volgende:

bleuzz heel erg offtopic.. maar hoe is het met je zoon.. ?
Lief dat je ernaar vraagt
Heel erg goed, lekker druk en wil daar heeeeel graag blijvend wonen/werken.
Dus daar is ie mee bezig, zich te orienteren daarop. En wij ook natuurlijk.
Maar hij zal eerst weer naar NL moeten komen om alles hier te regelen. (gelukkig voor ons )
Hij heeft nu een visum voor een half jaar en 15 aug. vertrokken, dus hij zal in feb. terugkomen.
pi_31339312
Klote Erodome

Heel veel sterkte gewenst
pi_31339361
hmm ik heb vandaagtoch maar eens geprobeerd de poezen een heel kuiken te voeren
wegens eerdere desinteresse.. toch maar euh.. 1 kuiken genomen en geen 2
(kan er altijd nog eentje extra ontdooien)

maar het resultaat staat hier http://dot.kelder.net/gallery/view_photo.php?set_albumName=album32&id=Poes_en_het_Kuiken
geen daverend succes dus *grin*
jobensaskia.nl
pi_31342256
Oeh dat klinkt eng een kuiken
pi_31343189
mja diepvries hoor

dus wel lief pluizig en geel
maar niet enger dan euh.. kipfilet
jobensaskia.nl
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:50:44 #248
48233 Auticia
warriorette
pi_31343575
Ero, wat ontzettend verdrietig.
Sterkte .
I bet you are flying inside.
pi_31343639
wat een helden uhmmie
pi_31352943
Ik kon nu eindelijk dat filmpje zien..ze vonden er niet veel aan, hé ? Mijn katten worden altijd helemaal gek wanneer ze een eendagskuiken krijgen, ik heb een filmpje van juni waarop Mimosa haar kuiken in de rondte aan het gooien is. Ze wist toen wel dat, maar niet hóe je zo'n kuiken nu moest opeten, maar dat deed Ernesto dan later wel voor haar. http://www.filegone.com/mcau
Duncan zag het wel zitten, de eerste keer eendagskuikens geven, hij zich daar iets kipnuggetachtigs bij voorgesteld. Viel toch tegen toen hij die kleine gele pluizerdjes uit de vriezer haalde. Maar we hebben nu zoiets van: het maakt niks uit of ze nu verhakseld worden voor veevoer of dat we ze aan de katten voeren.

Ik ben gisteren wéér met Mimosa naar de DA geweest, ze had inmiddels een hele troebele pupil en koorts. Ze heeft nu wel antibioticapillen gehad. Ze lijkt er vanochtend wat beter aan toe te zijn, maar ze heeft haar eten niet opgegeten, dat is wat ongebruikelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')