OEI OEI goede richting maar Vertigoquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
1- South Park bigger longer and uncut (uiteraard)
2- Lethal Weapon
3- Fifth Element
4- Fugitive
5- Phantom Menace
6- Rear Window?
7- Spiderman
De vier plaatjes die ik uiteindelijk te zien krijg wist ik wel... Ik heb nu zo'n 10 keer ge F5'ed, maar ik mis nog steeds drie plaatjes.quote:
IE?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De vier plaatjes die ik uiteindelijk te zien krijg wist ik wel... Ik heb nu zo'n 10 keer ge F5'ed, maar ik mis nog steeds drie plaatjes.![]()
quote:
WOOOO een tweetje!!!!quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
IE?
En nu?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De vier plaatjes die ik uiteindelijk te zien krijg wist ik wel... Ik heb nu zo'n 10 keer ge F5'ed, maar ik mis nog steeds drie plaatjes.![]()
Ik herkende haar, maar wist de filmtitel niet.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Gaffer in schotland is dat de manager bij een voetbalclub. Dus de locatiemanager?
Is dat niet de baas van de verlichting...? Dus die over de lighting gaat zeg maar van de film?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:54 schreef Mennosson het volgende:
Even een aftitelingsvraag:
Wat doet een ´GAFFER´?
Ik heb ze ondertussen allemaal binnen, maar ik zie ze in de andere post ook al. Het is echt de internetvoorziening hier. Ik moet ook regelmatig een tweede keer op een link klikken omdat anders de pagina niet binnenkomt. Vrij irritant bij het posten, omdat dat zo nu en dan tot een dubbelpost leidt.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En nu?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
(Gewoon even ter volledigheid)
YEPquote:Op donderdag 29 september 2005 16:57 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Is dat niet de baas van de verlichting...? Dus die over de lighting gaat zeg maar van de film?
mr_a+1quote:Op donderdag 29 september 2005 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Zardos
Cuba
Robin and Marian
Entrapment
The great train robbery
Hunt for red october
Finding forrester
From Russia with love
Russia House
Medicine Man
Vinnie Jones in Lock, Stock and two Smoking Barrels.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:19 schreef Mennosson het volgende:
Fijne avond mensen
It´s been emotional
Ciao Sheriquote:
Nee, daar is Mark alleen voor.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ajax?
Nope, ben ook weg. Misschien vanavond nog even.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er niemand meer? Wil namelijk nu naar de betreffende ploeg gaan kijken eigenlijk...
Gracias Sokolsky!quote:Op donderdag 29 september 2005 18:12 schreef Sokolsky het volgende:
Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |