je kunt te ver gaanquote:
Och, anders doe je toch gewoon een rode roos op elke keer als je erheen gaatquote:Op woensdag 28 september 2005 19:23 schreef thaleia het volgende:
Zaterdag was ik er idd niet. Als je me nog eens zoekt: ik ben niet zo groot, en heb lang bruin haar en na teveel alcoholconsumptie altijd een idioot grote grijns op m'n gezicht.
Ik post wel een keer heel even kort een foto.
Ik ben er nooit geweest in de tijd dat het nog HBO-soos heette. Hoorde wel altijd van iedereen dat ik erheen moest maar draaide steeds weer om als ik de lange rij zag
quote:
En je hebt genoten met volle teugen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik was er in geen jaren meer geweest trouwens, ene nozem heeft me deze duistere tent ingesleept![]()
Ik dacht eerder aan een grote T op m'n voorhoofd.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Thisbe het volgende:
Och, anders doe je toch gewoon een rode roos op elke keer als je erheen gaat![]()
Ik was er in geen jaren meer geweest trouwens, ene nozem heeft me deze duistere tent ingesleept![]()
Gonzoquote:Op woensdag 28 september 2005 19:30 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een grote T op m'n voorhoofd.
Ik kom er juist nu wel regelmatig en vroeger juist nooit, toen was Gonzo mijn place to be. De nieuwe Gonzo heeft mijn hart nog bepaald niet gestolen, dus ik blijf nog even overloper.
Schat, jij mag alles! Alleen kom ik nog uit Limburg, nog uit Utrecht,quote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef thaleia het volgende:
(Mag trouwens wel even he, Pheno en Frezer, deze Nijmopraat? Het gaat hier al vaak genoeg over Utrecht & Limburg)
Hmmm ik ken al die namen nietquote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef thaleia het volgende:
Ah kijk, we begeven ons duidelijk in verschillende circuitsMijn stamkroeg is de Mug, en verder vind ik de Foyer leuk, en de Nieuwe Maan, en Maxim, en sinds kort Eten & Drinken maar dat is vooral omdat het voor mij op kruipafstand ligt.
(Mag trouwens wel even he, Pheno en Frezer, deze Nijmopraat? Het gaat hier al vaak genoeg over Utrecht & Limburg)
check:sloffenquote:
ze postte weer door t slotje heenquote:
Nou, ga op zoek naar een leuke vent om je warm te houden. Of is de little furry ass niet warm genoeg?quote:
Verassendquote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze postte weer door t slotje heen
en hoe vond je ze?
de foto'squote:
WOEIquote:
een lading kaarsen en theelichten aan et voila! warmte!quote:
herkansingquote:Op woensdag 28 september 2005 20:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
WOEI. Helemaal geen tijd meer gehad om ze te bekijken ...
Ik heb nu iig aangekliktquote:
en en en en enquote:
Helaas niet furrie genoeg!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, ga op zoek naar een leuke vent om je warm te houden. Of is de little furry ass niet warm genoeg?.
Ik ben eerst V&A en US aan het bijmodden, alleen V&A heeft momenteel nog 120 active topics die ik nog door moet lopen en dan ook nog met dit snelle forum van vandaag ...quote:
idd, daar zou ik binnen een minuut van opgewarmd zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 20:26 schreef Dragon_Lee het volgende:
[..]
Daar helpt een glaasje Goldstrike misschien tegen
Halloootje, we doen het weer geloof ikquote:
Gaat goed vandaagquote:Op woensdag 28 september 2005 21:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Halloootje, we doen het weer geloof ik.
hey, don't shoot the messenger, ik ben ook alleen maar voetvolkquote:
I'm not, just making an observationquote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
hey, don't shoot the messenger, ik ben ook alleen maar voetvolk.
quote:
Ok ok ok ... ik zeg al niets meerquote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
I'm not, just making an observation![]()
Hai Phaequote:Op woensdag 28 september 2005 22:02 schreef PhaE het volgende:
[..]
En hallo allemaal.
En ook weer doei, ben ziek, brak, misselijk, beroerd, en moet morgen naar brussel rijden voor mijn werk
(En nee, ben niet zwanger)
Dat hoeft ook weer niet hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ok ok ok ... ik zeg al niets meer.
Ik kom af en toe wel even om het hoekjequote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet hoor![]()
wordt t weer zo stil hier enzo![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kom af en toe wel even om het hoekje.
Hey Pim!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef PPWB84 het volgende:
ik wil ook in een topictitel
ik ook. dat verdien ik na al die tijd singleton toch welquote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef PPWB84 het volgende:
ik wil ook in een topictitel
Mijn sig. is zeker te oneervol?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook. dat verdien ik na al die tijd singleton toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |