moet je zelf niet kotsen van je verhaalquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef Panhaai het volgende:
-ieuw-
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:36 schreef longinus het volgende:
Dat was niet je talgklier, maar geen nood, hitler had ook maar een bal
Daar is deze gast nog een lachertje tegen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef DaveMasteR het volgende:
Tanden op elkaar en uitknijpen net als deze gast---»»
http://www.planetakorners(...)son/videos/grano.wmv
Fuck offfff manquote:Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef Panhaai het volgende:
[..]
Daar is deze gast nog een lachertje tegen.
Bij mij kwam zeker een eetlepel pust eruit met een soort korst erbij.
Zou je er niet mee naar de dokter gaan? Lijkt me gevaarlijk wat je gedaan hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef Panhaai het volgende:
--Knip--
Ik wacht even af, alhoewel ik voel wel steeds het hardslag erin.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:27 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Zou je er niet mee naar de dokter gaan? Lijkt me gevaarlijk wat je gedaan hebt.![]()
Voor als je nog kinderen wilt enzo.
Hardslag?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Panhaai het volgende:
[..]
Ik wacht even af, alhoewel ik voel wel steeds het hardslag erin.
Bah, nee ik heb het eerst met een afwasdoek eraf willen wrijven, maar dat smeerde zich geheel uit waardoor ik bijna niks meer kon zien. Maarja toen heb ik het met w.c. papier wel goed eraf gekregen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:43 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Heb je die bagger al van je spiegel af gelikt? Straks koekt het nog aan
Ik heb al van alles geprobeerd, zelfs uigebruist met waterstofperoxide, maar het blijft steeds terug komen. Ik ben blij dat ik momenteel even geen vriendin heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:49 schreef Netflier het volgende:
Ik heb ook weleens last van ontstoken talgklieren, maar heb nog nooit zoiets op mijn balzak gehad. En ik heb er niet in de extreme mate zoals jij omschrijft last van. Hoewel het denk ik niet ernstig is (ik begrijp dus in deze topic dat jij niet de enige bent) zou ik ermee naar de dokter gaan. Misschien heeft hij er iets voor.
Als je nog een keer zoiets uitknijpt zou ik het eerst met een naald doorprikken. Is bijzonder pijnlijk, maar je hebt dan minder kans op (grote) littekens. En leg er eerst ijs op.
Ik denk dat elke potentiële vriendin blij is dat ze jou niet als vriend heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef Panhaai het volgende:
[..]
Ik heb al van alles geprobeerd, zelfs uigebruist met waterstofperoxide, maar het blijft steeds terug komen. Ik ben blij dat ik momenteel even geen vriendin heb.
Stel je niet zo aan man.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Dat je er nu nog mee blijft hangen......... Ik zou direct de dokter gebeld hebben. Is wel een belangrijke zaakje hoor. Straks wordt je nog impotent!
Ik stel me niet aan, je weet half niet hoe belangrijk zoiets kan zijn.quote:
yeah sure, waterstofperoxide --> ga maar naar ONZ met je geblondeerde balzak...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef Panhaai het volgende:
[..]
zelfs uigebruist met waterstofperoxide
Misschien wordt het probleem wel veroorzaakt doordat je het schoonmaakt met zulke agressieve stoffen. Daarmee maak je alle bacteriën dood, inclusief de goede die infecties en ontstekingen voorkomen. Ik denk dat die talgklierontstekingen worden veroorzaakt door je hormonale huishouding, en dan kan je er in principe weinig aan doen. Maar agressieve stoffen zoals waterstofperoxide maken het alleen maar erger. Ik zou als ik jou was je zaakje wel goed schoonhouden, maar gebruik dan neutrale zeep ofzo. Maar ik ben geen dokter. Het kan geen kwaad om daar even naartoe te gaan trouwens.[/b]quote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef Panhaai het volgende:
Ik heb al van alles geprobeerd, zelfs uigebruist met waterstofperoxide, maar het blijft steeds terug komen. Ik ben blij dat ik momenteel even geen vriendin heb.
Foto?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef Panhaai het volgende:
[..]
Ik heb al van alles geprobeerd, zelfs uigebruist met waterstofperoxide,
Heeft weinig zin als ze ziet dat jij een bikkel bent geworden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:39 schreef Panhaai het volgende:
Nou ik keek dus afgelopen zaterdag s’morgens weer naar die krater in mijn zak, en tot mijn verbazing hing er een witgeel dun draadje uit. Het zag ongeveer zo uit zoals een hond dat ook weleens heeft op zijn penis zo’n opgedroogd kaasachtig puntje. Ik dacht ga toch maar eens naar de dokter. Toen ik daar naar binnenging zag een prachtige meid zitten die me heel leuk aankeek en begroete, ik keek toen op mijn leuks en begroette haar terug. Ik zag dat ze haar hand in het verband had, waarop ik zei, heb je wat aan je hand . Ze zij dat ze een ontsteking aan haar nagelbed had, en als gevolg vroeg ze wat ik bij de dokter kwam doen, ik zei ik kom hier voor een griepspuit (ze moest eens weten) na wat gepraat te hebben met haar had ik haar E-mail adres los gekregen. Kan ik misschien iets regelen in de toekomst, want in mijn gedachte lag ik haar al te stiekem te verkrachten. Maar ja voorlopig moet ik maar aan ijs denken. Toen ik bij de dokter kwam en hem liet zien wat ik had, zei hij dat dit vaker voorkwam. Het was van een ingegroeid haartje gekomen, komt vaker voor bij mannen die zich de zak scheren. Ik heb dus een penicilline kuur gekregen en een doos met gaasjes en een of andere zalf, ik moet dinsdag terug komen om hem te laten kijken. Ik ben dus benieuwt hoe dit gaat aflopen, zo en nu ga ik eens een leuk berichtje schrijven naar mijn waarschijnlijk nieuwe date.![]()
Leugenaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:39 schreef Panhaai het volgende:Ik zag dat ze haar hand in het verband had, waarop ik zei, heb je wat aan je hand . Ze zij dat ze een ontsteking aan haar nagelbed had, en als gevolg vroeg ze wat ik bij de dokter kwam doen, ik zei ik kom hier voor een griepspuit (ze moest eens weten)
ok, toen stopte ik wel even met popcorn etenquote:zoals een hond dat ook weleens heeft op zijn penis zo’n opgedroogd kaasachtig puntje.
Die hond mag denk ik ook wel naar de dierenarts...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ok, toen stopte ik wel even met popcorn eten
Snap ook niet dat iemand de behoefte heeft om dit met de grote anonieme wereld te te delenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:45 schreef piere het volgende:
fin dat je dit allemaal met ond deelt
en succes met de chica
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:36 schreef longinus het volgende:
Dat was niet je talgklier, maar geen nood, hitler had ook maar een bal
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef LoggedIn het volgende:
wat reageren jullie allemaal overdreven zegzo erg is dat verhaal nou toch ook weer niet
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:58 schreef Camplo het volgende:
Kenker... en het nog zo vertellen ook smeerkaas.
Laat staan de functie ervan...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:21 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Sommige ouders vertellen hun kinderen nooit dat geslachtsdelen ook gewassen moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |