Heeft weinig zin als ze ziet dat jij een bikkel bent geworden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:39 schreef Panhaai het volgende:
Nou ik keek dus afgelopen zaterdag s’morgens weer naar die krater in mijn zak, en tot mijn verbazing hing er een witgeel dun draadje uit. Het zag ongeveer zo uit zoals een hond dat ook weleens heeft op zijn penis zo’n opgedroogd kaasachtig puntje. Ik dacht ga toch maar eens naar de dokter. Toen ik daar naar binnenging zag een prachtige meid zitten die me heel leuk aankeek en begroete, ik keek toen op mijn leuks en begroette haar terug. Ik zag dat ze haar hand in het verband had, waarop ik zei, heb je wat aan je hand . Ze zij dat ze een ontsteking aan haar nagelbed had, en als gevolg vroeg ze wat ik bij de dokter kwam doen, ik zei ik kom hier voor een griepspuit (ze moest eens weten) na wat gepraat te hebben met haar had ik haar E-mail adres los gekregen. Kan ik misschien iets regelen in de toekomst, want in mijn gedachte lag ik haar al te stiekem te verkrachten. Maar ja voorlopig moet ik maar aan ijs denken. Toen ik bij de dokter kwam en hem liet zien wat ik had, zei hij dat dit vaker voorkwam. Het was van een ingegroeid haartje gekomen, komt vaker voor bij mannen die zich de zak scheren. Ik heb dus een penicilline kuur gekregen en een doos met gaasjes en een of andere zalf, ik moet dinsdag terug komen om hem te laten kijken. Ik ben dus benieuwt hoe dit gaat aflopen, zo en nu ga ik eens een leuk berichtje schrijven naar mijn waarschijnlijk nieuwe date.![]()
Leugenaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:39 schreef Panhaai het volgende:Ik zag dat ze haar hand in het verband had, waarop ik zei, heb je wat aan je hand . Ze zij dat ze een ontsteking aan haar nagelbed had, en als gevolg vroeg ze wat ik bij de dokter kwam doen, ik zei ik kom hier voor een griepspuit (ze moest eens weten)
ok, toen stopte ik wel even met popcorn etenquote:zoals een hond dat ook weleens heeft op zijn penis zo’n opgedroogd kaasachtig puntje.
Die hond mag denk ik ook wel naar de dierenarts...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ok, toen stopte ik wel even met popcorn eten
Snap ook niet dat iemand de behoefte heeft om dit met de grote anonieme wereld te te delenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:45 schreef piere het volgende:
fin dat je dit allemaal met ond deelt
en succes met de chica
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:36 schreef longinus het volgende:
Dat was niet je talgklier, maar geen nood, hitler had ook maar een bal
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef LoggedIn het volgende:
wat reageren jullie allemaal overdreven zegzo erg is dat verhaal nou toch ook weer niet
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:58 schreef Camplo het volgende:
Kenker... en het nog zo vertellen ook smeerkaas.
Laat staan de functie ervan...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:21 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Sommige ouders vertellen hun kinderen nooit dat geslachtsdelen ook gewassen moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |