goeie feedback..quote:
suggesties voor een nieuwe titel dan?quote:
Dat verandert zo vaak dat het geen doen meer is om dat in de OP te zetten...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wie zijn de fokking mods eigenlijk .zet dat es in de OP ofzo
geen zin is denk ik meer de zin die je moet gebruikenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wat is er nou moeilijk aan even een OP editten?
.ja het zijn toch mods? .ze kiezen er zelf voor hun vrije tijd in het forum te steken, dan mogen ze hun namen ook wel even in OP achterlatenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
geen zin is denk ik meer de zin die je moet gebruiken
vertel het, asjeblieft ik sta voor je klaar!quote:
.ha dat is er een, maar die wist ik alquote:
dit is mijn OP, ik ben geen mod!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:31 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
.ja het zijn toch mods? .ze kiezen er zelf voor hun vrije tijd in het forum te steken, dan mogen ze hun namen ook wel even in OP achterlaten
Ik wou klagen over het weer. Mag dat ook bij jou?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef EL_REY het volgende:
[..]
vertel het, asjeblieft ik sta voor je klaar!
IK BEN ER VOOR JULLIE!
![]()
thanks, jij kan bij mij al niet meer stuk!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:31 schreef Billekoek het volgende:
Goed topic!
.dan editten ze je OP tochquote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dit is mijn OP, ik ben geen mod!![]()
als je het weer een slotje wilt geven kan dat bij mij..quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik wou klagen over het weer. Mag dat ook bij jou?
Ja, Five is voor homo's!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:33 schreef ctrl_fuck het volgende:
.Pool maak meteen ff een betere TT, deze zuigt
doen ze niet, ze willen de lieve vrede bewaren..quote:
wat bedoel je?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef ThE_ED het volgende:
waar zijn de icoontjes in de OP?
daarentegen zijn sterke condooms ook weer voor homo's, dus wat is je punt?quote:
wat een kut OPquote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wat bedoel je?
de belangrijkste staan er en dat is genoeg!
nee dat willen hun, maar ik bied nog genoeg verzet!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:33 schreef ctrl_fuck het volgende:
.maar jij probeert dus mod te worden El_Rey?
.*rondkijkt*quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef Billekoek het volgende:
Trouwens, newbie-alert, of kloon-alert![]()
Ja, ik zal mijn klachten even opsommen:quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef EL_REY het volgende:
[..]
vertel het, asjeblieft ik sta voor je klaar!
IK BEN ER VOOR JULLIE!
![]()
oja natuurlijk ik ben meteen weg..quote:
.Je vergeet dat Makaken nogsteeds niet unbanned isquote:Op woensdag 28 september 2005 13:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, ik zal mijn klachten even opsommen:
-De TTT is kut en moet weg.
-De mods leven en wat mij betreft mogen ze dood.
-Yvonne irriteert me, doe daar wat aan
-Fok! slaat mijn persoonsgegevens op in de notes
-EL_REY is nog geen admin
Doe daar eens wat aan!![]()
huist!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, ik zal mijn klachten even opsommen:
-De TTT is kut en moet weg.
-De mods leven en wat mij betreft mogen ze dood.
-Yvonne irriteert me, doe daar wat aan
-Fok! slaat mijn persoonsgegevens op in de notes
-EL_REY is nog geen admin
Doe daar eens wat aan!![]()
ach dan maakt ie toch gewoon een nieuwe username aan..quote:Op woensdag 28 september 2005 13:36 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
.Je vergeet dat Makaken nogsteeds niet unbanned is
het heeft potentie, dus ik wacht even rustig af hoe het gaat lopen!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
Eerst Kuttopic om een slotje op te zetten REY!
Suc6!
.ik hoop dat dit een grapje isquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ach dan maakt ie toch gewoon een nieuwe username aan..
.whehehe die avatarquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
Eerst Kuttopic om een slotje op te zetten REY!
Suc6!
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:39 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
.ik hoop dat dit een grapje is
.geregged op 13 okt 2003... heb jij makaken nog meegemaakt dan of alleen van horen zeggen?quote:
Ok duidelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:39 schreef EL_REY het volgende:
[..]
het heeft potentie, dus ik wacht even rustig af hoe het gaat lopen!
.ikquote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ok duidelijk.
Zoek ook even achter de scherm welke nerd er een kloon heeft aangemaakt met ctrl in zn nick!![]()
ik zit zelf te denken aan www.forum.fok.nl/klonendoejehierquote:Op woensdag 28 september 2005 15:51 schreef Bean. het volgende:
Doe wat aan die kloons, ze worden steeds brutaler.
u roept, wij plakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
Mag dit topic sticky?
Dat vind ik wat fijner.
Dank u.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |