Ja dat snap ik ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:19 schreef Shogo het volgende:
Dat die goede tijden slechte tijden dvd nog niet weg is, zo`n collector's item.
Dat bedoel ik. En ja, deze heb ik zelf en draag ik nog redelijk vaak en zijn nu zo versleten dat ik nieuwe wil. Maar wel deze. Zijn 10x beter dan al die sportschoenen die tegenwoordig te koop zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ook bij die Air Max modellen had je veel varianten die weer aparte namen hadden toch?
Overigens staat op 2ehands.nl dit setje nog te koop
Tssk... goedkoper dan bij de FRS. Daar gaat het omquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... goedkoper dan bij de FRS. Daar gaat het om![]()
In mijn veiling heb ik staan dat de meeste dvd's goedkoper zijn dan bij de FRSquote:
Maar dvdtherapy is helemaal geen winkelquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
In mijn veiling heb ik staan dat de meeste dvd's goedkoper zijn dan bij de FRS
wat heeft dat met dvdtherapy te maken ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
In mijn veiling heb ik staan dat de meeste dvd's goedkoper zijn dan bij de FRS
Ik denk het, had niet verwacht dat ik gelijk de helft binnen een paar uur zou verkopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De dvd verkoop stijgt naar je hoofd.
The Score, 8 euro --> WTF... wie doet er nou een Edward Norton film weg?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Mikkie het volgende:
Hey, als Dizer schaamteloos spamt doe ik dat ook, maar dan in een poging nog meer kansloze troep dan hij te verkopen.
[TK] Dvd'tjes
Ja ik had ook niet verwacht dat je thread succesvol zou zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Dizer het volgende:
Ik denk het, had niet verwacht dat ik gelijk de helft binnen een paar uur zou verkopen
Alleen de andere helft zal een ramp worden
Kut dat je bentquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo kunnen we het ook spelen hé, Dizer.
Monster kreeg je gratis bij de Juni uitgave van FilmValley en die kost 9,95.
Film was inderdaad niet heel erg bijzonder. Maar de acteerprestaties van Edward Norton waren weer superquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vond die film gewoon weinig aan. Edward Norton is een coole kerel, absoluut. Maar ik vond die film maar zo-zo. Wat mij betreft te weinig actie. Het einde is wel okay, maar ik had wat meer actie verwacht, ik vond de film een beetje tam. Maar goed, als er niet genoeg geboden wordt hou ik 'm echt wel
![]()
Ik zou niet durvenquote:En verder zou ik inderdaad niet bitchen over prijzen als ik jou was, maar dat had je hierboven ook al gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |