nou moet je niet zo kieskeurig zijn hequote:
Nee thuis bezorging.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je gekozen om ze af te halen? Gewoon een keer binnen lopen... ik heb 't al vaker gehad. Iets besteld, kort daarna een mail met de boodschap dat ze er mee bezig waren... maar nooit een mailtje gehad dat 't in behandeling was. Loop je twee weken later eens binnen: "Oh kijk, die ligt er al meer dan een week!"
"}:|."
Gadver...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:46 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kijk eens wat voor een mooie box we krijgen in nederland:
[afbeelding]
![]()
Vandaag het pakketje (gelukkig) van het postkantoor kunnen halen en voor de zekerheid nog eens de 3S-code op het pakketje gecheckt. En jawel, de 3S-code opgegeven door de postbode klopte wel, maar het pakketje is domweg niet gescand of iets dergelijks, dus nergens te achterhalen. Mijn vriendin heeft via haar werk connecties met de TPG en de pakketdienst, maar daar was het pakketje ook helemaal niet geregistreerd. Daarbij nog een salliant detail; het ging om een aangetekend verzonden pakketje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Durbin het volgende:
Edit: ..en het blijkt dat de 3S-code verkeerd is overgenomen, waardoor track&trace ook geen informatie geeft.
Klootzakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:15 schreef Durbin het volgende:
Daarbij nog een salliant detail; het ging om een aangetekend verzonden pakketje.![]()
"You've made my shitlist" (© L7)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Klootzakken.
Ik denk dat ze gewoon een hekel aan je hebben, net als aan mij trouwens
Sommige fokkers bleven maar zeuren dat ik altijd een BoB avatar hebquote:
Oh jah, Sorry...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeg een beetje respect voor dit creatieve kunstwerk.![]()
Edward Norton is wel een erg goede acteurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sommige fokkers bleven maar zeuren dat ik altijd een BoB avatar heb
Maar goed, deze is tijdelijk...en BoB komt terug
American History Xquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:33 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Edward Norton is wel een erg goede acteur. Welke films heb je nu allemaal in je advatar staan? Ik herken alleen American history X
![]()
Ik mis eigenlijk vooral Primal Fear. Daarnaast Fight Club inderdaad en in mindere mate Rounders.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
American History X
Red Dragon
25th Hour
De drie beste films die hij heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |