Dat is toch het enige wat Rob kan.... Commanderen dus...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
commandeert rob nou hoe lieske moet stofzuigen?
Nee Lieske moet Roel in de gaten houden, maar Lieske wil volgens mij liever bij de overhoring zijn ...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
commandeert rob nou hoe lieske moet stofzuigen?
Ze slaapt nog, ze wilde haar wakker te maken om te gaan leren in de dbk maar Roel zei gelijk:quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Pinball het volgende:
Is die crackhoer zeug trouwens al wakker? Ik zie wel iemand met een dikke pens liggen, maar daar zie ik het hoofd niet van dus dat zou zomaar Linda kunnen zijn.
Volgens mij zei ze zilveren....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilvetren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
ja, het enige wat juist was.....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zilveren....
Dat zeg ik toch??quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zilveren....
Niet snel gaan editten, je zei:quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilvetren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
tsssss... jij doet je username echt eer aanquote:Op woensdag 28 september 2005 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet snel gaan editten, je zei:
[..]
een zilveren fluit?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilveren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |