Dus wèl triest, dat er zo weinig avonden met alcohol zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 14:38 schreef Gert het volgende:
Dus niét triest, maar een hele goeie reden.
Niet logisch, want volgens haar nominatiesysteem, nomineert ze Lieske, tot die eruit is.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
Niemand durft Tanja wakker te maken![]()
Roel: Dan sta ik gelijk genomineerd![]()
omg.. :dquote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef Maurisico het volgende:
Tja... terwijl Rob in zijn eerdere job toch wel degelijk een geheugensteuntje had opgedaan...
[afbeelding]
Googlen op He-man en er gaat een wereld voor je open... Die rob was toch wel een ware superheld!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
omg.. :d
Wel een beetje ziek dat je die zo snel te pakken hebt
Met Tanja weet je het nooit hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet logisch, want volgens haar nominatiesysteem, nomineert ze Lieske, tot die eruit is.
En daarna Menno, tot die eruit is.
(meisje-jongen-meisje-jongen, en blijven nomineren tot hij/ zij eruit is)
Dat is toch het enige wat Rob kan.... Commanderen dus...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
commandeert rob nou hoe lieske moet stofzuigen?
Nee Lieske moet Roel in de gaten houden, maar Lieske wil volgens mij liever bij de overhoring zijn ...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
commandeert rob nou hoe lieske moet stofzuigen?
Ze slaapt nog, ze wilde haar wakker te maken om te gaan leren in de dbk maar Roel zei gelijk:quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Pinball het volgende:
Is die crackhoer zeug trouwens al wakker? Ik zie wel iemand met een dikke pens liggen, maar daar zie ik het hoofd niet van dus dat zou zomaar Linda kunnen zijn.
Volgens mij zei ze zilveren....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilvetren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
ja, het enige wat juist was.....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zilveren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |