eensch.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef HassieBassie het volgende:
Gelukkig worden klassieke auto's nog steeds niet aangepakt. Nou ja, klassiek, ieder mega vervuilend vehikel ouder dan 25 jaar rijdt nog steeds vrolijk belastingvrij rond, zonder zorgen over het milieu of wat dan ook. Rijdend erfgoed heet dat dan. Op zich niks mis mee, maar nu zelfs ontstellend gammele tyfusbakken uit 1980 zich 'klassiek' mogen noemen heeft de wetgever nog wel wat gaatjes in de wet te dichten voordat ze zich druk gaan maken over relatief schone SUV's volgens mij..
Ik wou zeggen: wat een loze reactie, maar nu ik zie dat je het in Oud-Hollandsch hebt geprobeerd te spellen, kom ik terug op die gedachte.quote:
Dagje Amsterdam:quote:Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef longinus het volgende:
Parkeertereinen buiten Amsterdam en gratis vervoer, zo los je het op
Dan wil ik een verbod op smarts, volvo's, opels, auto's ouder dan 10 jaar, groene auto's en suzuki alto's.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:24 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, en een geparkeerde SUV vervuilt mijn uitzicht. Ernstig.
Krijgen Taxi's een ontheffing? Want de meeste rijden op diesel.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef TMoose het volgende:
Amsterdam wil zwaar vervuilende auto's zoals luxe terreinwagens ('PC Hooft-tractoren') en dieselauto's uit de stad verbannen
Kijk eens bij P&R parkeren in Amsterdamquote:
Laat eerst maar eens oemand aantonen dat ze het meest vervuilen.quote:
Nog een broodje hummus?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: wat een loze reactie, maar nu ik zie dat je het in Oud-Hollandsch hebt geprobeerd te spellen, kom ik terug op die gedachte.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |