Allebei eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat Ajax geen voetbal is of omdat ik een homo ben?![]()
Rotterdamse humor? Lachen met jou.quote:
en weer twee reacties van jou in een ajax topicquote:Op woensdag 28 september 2005 11:53 schreef Cart_man het volgende:
Probeerde ook niet grappig over te komen..
En mijn derde, hoor ik er nu bij?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en weer twee reacties van jou in een ajax topic
nu ben je lidquote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En mijn derde, hoor ik er nu bij?
Sparta uit, altijd lastigquote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En mijn derde, hoor ik er nu bij?
Sparta wordt een zware dobber.
denk dat wij niet in de positie verkeren om tegenstanders te onderschattenquote:
Daar heb jij gelijk in jaquote:Op woensdag 28 september 2005 12:21 schreef superjoden het volgende:
[..]
denk dat wij niet in de positie verkeren om tegenstanders te onderschatten![]()
Klopt. Maar we moeten gewoon bovenaan eindigen, anders in de top 3.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Ook al staan we 18e, wij zijn Ajax de beste! Een betere club dan deze is er niet!
Het is dan ook geen kwestie van resultaten maar van klassequote:Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef PyTh het volgende:
Ze blijven het wel gewoon stug volhouden, al blijkt steeds meer dat het tegen beterweten in is
Hij die de meeste doelpunten scoort speelt het beste voetbal tochquote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef devv05 het volgende:
Ach Ajax speelt echt wel het beste voetbal van de eredivisie, alleen AZ komt misschien een beetje in de buurt maar daar waren we uit ook veel beter. Het probleem ligt echt alleen in de voorhoede, er wordt veel te moeizaam gescoord.
Ik heb er wel vertrouwen in, alleen voorin moet er echt wat gebeuren want op deze manier gaat het gewoon niet goed.
alleen de voorhoedequote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef devv05 het volgende:
Ach Ajax speelt echt wel het beste voetbal van de eredivisie, alleen AZ komt misschien een beetje in de buurt maar daar waren we uit ook veel beter. Het probleem ligt echt alleen in de voorhoede, er wordt veel te moeizaam gescoord.
Ik heb er wel vertrouwen in, alleen voorin moet er echt wat gebeuren want op deze manier gaat het gewoon niet goed.
Inderdaad. En op mijn verlanglijstje : Lobont terug in het goal.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen de voorhoedeal die doelpunten tegen baren mij anders ook aardig wat zorgen!
Whehe.quote:
Onzin. Dat de beste niet altijd wint is een ander verhaal.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:43 schreef Allantois het volgende:
[..]
Hij die de meeste doelpunten scoort speelt het beste voetbal toch![]()
Daar gaat het spelletje toch om?
Opzich staat de verdediging wel goed, mist gewoon nog wat volwassenheid en ervaring, staan er jonge jongens daar. Met Trabelsi/Juanfran op de back posities hoop ik dat het wat stabieler wordt. Maar dat is zeker niet waar ik me het meest zorgen over maak.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen de voorhoedeal die doelpunten tegen baren mij anders ook aardig wat zorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |