abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 20:30:47 #76
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_33286292
De Amerikanen zeggen van wel, de Russen zeggen van niet;

Dec 19 2005 7:48PM
Russia has no data indicating Iran is creating nuclear weapons click
quote:
en dat china, rusland en pakistan nukes in iran gaan plaatsen is complete bullshit.
Pakistan to stand by Iran in case of aggression: Kasuri click
From our correspondent

19 December 2005

Het lijkt een waarschuwing aan het adres van de Amerikanen...

Pakistan is een bondgenoot van de VS, president Musharraf staat aan de zijde van Bush ( in ruil voor Amerikaanse steun) de bevolking echter, das een andere zaak.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 20:32:34 #77
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33286353
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

en dat china, rusland en pakistan nukes in iran gaan plaatsen is complete bullshit.
Waarom is dat zo ondenkbaar?

Tijdens de koude oorlog plaatse men ook nukes in zowat elk land waarin men een belang had. En de belangen in Iran zijn groot genoeg.

Rusland heeft al militaire installaties in Iran gestationeerd. China en Iran hebben kortgeleden een verregaand militair samenwerkingsverband gesloten. Vandaag was dit weer te lezen:
quote:

Ukrainian cruise missiles with a range of 3,000 kilometers and capable of carrying nuclear warheads have ended up in Iranian hands after being transported via Russia, Israel’s Director of Military Intelligence Major General Aharon Ze’evi (Farkash) said on Tuesday.

Ukrainian Cruise Missiles Transported Via Russia to Iran

Ik zou echt niet verbaasd zijn als Rusland en China op een gegeven moment een stap verder gaan.
  woensdag 21 december 2005 @ 20:41:35 #78
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33286723
Ook daarom , de Iranian nucleair threat uitschakelen nu het nog kan. wat mij betreft zsm. Het nieuwe regime in Teheran maakt de situatie met de dag gevaarlijker.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 20:46:32 #79
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33286913
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ook daarom , de Iranian nucleair threat uitschakelen nu het nog kan. wat mij betreft zsm. Het nieuwe regime in Teheran maakt de situatie met de dag gevaarlijker.
"Nu het nog kan" klinkt alsof er nu geen consequenties aan zouden zitten. Of iig consequenties die te overzien en acceptabel zijn. Daar zou ik niet zo zeker van zijn.

Heb ik het nog niet eens over puur alleen het menselijk leed van een aanval.
  woensdag 21 december 2005 @ 20:47:53 #80
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33286968
dat mensleijk leed is te overzien als je alleen de nucleaire sites bombardeert.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 20:53:21 #81
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33287187
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
War = Peace.

Maar je verwacht geen tegenreactie als Israel of de US lukraak wat dingen zou bombarderen?

En wat zou het praktiche nut zijn? Twee maanden vertraging ofzo?

De enige manier om de activiteiten van Iran te stoppen is een invasie. Nou gaat gaat nevernooit niet gebeuren.
  woensdag 21 december 2005 @ 20:54:30 #82
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33287228
zoals ik al eerder zei is een invasie niet nodig. De nucleaire fabrieken bombarderen om deze dreiging kwijt te zijn en het regime de-stabilizeren is genoeg.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 21:05:44 #83
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33287656
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zoals ik al eerder zei is een invasie niet nodig. De nucleaire fabrieken bombarderen om deze dreiging kwijt te zijn en het regime de-stabilizeren is genoeg.
Als het allemaal zo makkelijk is zou ik als ik jou was een brief aan Bush schrijven waarom hij dat dan nog niet gedaan heeft.
  woensdag 21 december 2005 @ 21:07:36 #84
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33287730
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat het binnenkort gaat gebeuren.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 21 december 2005 @ 21:34:54 #85
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_33288763
Russia to take Syria's side if conflict with U.S. arises - Russian MPs click
20:41 | 20/ 12/ 2005

quote:
MOSCOW, December 20 (RIA Novosti) - Russia will take Syria's side if charges against Syrian officials with involvement in the assassination of former Lebanese Prime Minister Rafik Hariri cause a conflict between the United States and Syria, two Russian parliamentary members said Tuesday.
  woensdag 21 december 2005 @ 21:59:47 #86
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_33289658
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En hoe zit 't met het menselijk leed if escalate?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_33313662
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Waarom is dat zo ondenkbaar?

Tijdens de koude oorlog plaatse men ook nukes in zowat elk land waarin men een belang had. En de belangen in Iran zijn groot genoeg.

Rusland heeft al militaire installaties in Iran gestationeerd. China en Iran hebben kortgeleden een verregaand militair samenwerkingsverband gesloten. Vandaag was dit weer te lezen:
[..]

Ik zou echt niet verbaasd zijn als Rusland en China op een gegeven moment een stap verder gaan.
omdat dat bij landen in het bondgenootschap gebeurde en het was een andere tijd met andere strattegieen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 2 januari 2006 @ 00:22:36 #88
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_33614949
En we gaan weer verder:

Iran rejects Russian nuclear offer
quote:
TEHRAN, Iran (CNN) -- Iran's chief nuclear negotiator has rejected a Russian offer to produce nuclear fuel in its plants for Iran, the latest effort to resolve a diplomatic impasse over Tehran's nuclear program.

Speaking on state-run television Sunday, Ali Larijani argued the offer would deny his nation's right to "be in charge of its own fate" on energy matters.

He said Iran would be willing to have some, but not all, of its nuclear fuel produced outside the country.

Iran's hard-line conservative government insists it has the right to restart nuclear facilities and enrich uranium for the production of nuclear energy, despite fears by some other nations --including the United States -- that Tehran's true goal is to produce nuclear weapons.

Larijani said it is "logical that every country be in charge of its own fate regarding energy and not put its future in the hands of another country, even if that country is a friendly country."

Moscow had offered to enrich uranium in Russia for nuclear fuel and have it sent to Iran. The offer was backed by the United States and by Britain, France, and Germany, which have tried to negotiate a solution to the Iranian issue.

Iran and Russia have substantial economic ties, and Russian President Vladimir Putin has openly disagreed with U.S. President George W. Bush about Tehran's intentions with its nuclear facilities.

Larijani said Tehran is willing to discuss having some nuclear fuel created outside the country. But he said his nation must operate some of its own reactors to produce nuclear fuel "at our own disposal, without having to rely on another country."
http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/01/01/iran.nuclear/index.html

pi_33624507
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En we gaan weer verder:

Iran rejects Russian nuclear offer
[..]

http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/01/01/iran.nuclear/index.html

en maar zeggen dat het voor energie doeleinden is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_33631026
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en maar zeggen dat het voor energie doeleinden is
idd
maar ik kan me Iran dan ook wel weer voorstellen. Waarom moeten wij energie krijgen vanuit het buitenland. Ze zeggen dat ze zelfstandig energie willen opwekken. niet meer afhankelijk willen zijn van andere. voor Iran gezien weinig verschil tussen het importeren van stroom en dit voorstel. Kan ze daarom wel begrijpen. Ze willen een kernbom in eigen land maken, maar zolang Iran het blijven houden over energie is het een redelijk logische reactie.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_33635770
Voor energiedoeleinden is het soort reactor wat Iran wil bouwen niet zo geschikt, het is een variant op het type waarmee Chernobyl wereldberoemd is geworden. Voor het maken van plutonium voor atoombommen is het ding wel ideaal.
pi_33650362
Ik ben heel benieuwd wanneer Iran aan de beurt is. Hopelijk duurt het geen half decennium, ik heb wel weer zin in wat bombcams. Ik hoop dat Israel de eer krijgt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:42:00 #93
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33684976
quote:
'Iran probeert kernwapen te maken'

Uitgegeven: 4 januari 2006 07:23

LONDEN - De Iraanse regering probeert via slinkse routes de benodigdheden bijeen te krijgen om een kernbom te bouwen. Bovendien zouden wetenschappers in Teheran proberen onderdelen te kopen voor een raket die Europa kan bereiken, constateren westerse veiligheidsdiensten in een rapport, waarin de Britse krant The Guardian inzage heeft gehad.

Het rapport is gebaseerd op informatie van de Britse, Franse, Duitse en Belgische veiligheidsdiensten. Met de informatie zijn westerse regeringen en grote bedrijven gewaarschuwd om oplettend te zijn bij de export van producten naar zogeheten schurkenstaten.

Niet alleen Iran, ook Syrië en Pakistan zouden technologie en chemicaliën hebben ingeslagen die nodig zijn om wapenprogramma's te ontwikkelen en uranium te verrijken.

Iran is van plan om maandag het onderzoeksprogramma voor het verrijken van uranium te hervatten, meldde een westerse diplomaat dinsdag bij het Internationaal Atoomenergie Agentschap.
hoog tijd om te beginnen met bombaderen
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:57:53 #94
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_33685141
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

hoog tijd om te beginnen met bombaderen
Ik zou als ik jou was maar niet zo snel The Guardian als bron gebruiken (of enig nieuwsbericht waar The Guardian als bron wordt gebruikt, for that matter). Een extreem-linkse en hoogst onbetrouwbare krant waarvan een flink percentage journalisten is aangesloten bij communistische en islamitische organisaties waarvan een normaal mens niet blij van wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Finder_elf_towns op 04-01-2006 09:47:15 ]
pi_33687426
Nuclear War against Iran
by Michel Chossudovsky

The launching of an outright war using nuclear warheads against Iran is now in the final planning stages. Coalition partners, which include the US, Israel and Turkey are in "an advanced stage of readiness". Various military exercises have been conducted, starting in early 2005. In turn, the Iranian Armed Forces have also conducted large scale military maneuvers in the Persian Gulf in December in anticipation of a US sponsored attack........

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=%20CH20060103&articleId=1714
pi_33688212
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:02 schreef pijplijnistan het volgende:
Nuclear War against Iran
by Michel Chossudovsky

The launching of an outright war using nuclear warheads against Iran is now in the final planning stages. Coalition partners, which include the US, Israel and Turkey are in "an advanced stage of readiness". Various military exercises have been conducted, starting in early 2005. In turn, the Iranian Armed Forces have also conducted large scale military maneuvers in the Persian Gulf in December in anticipation of a US sponsored attack........

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=%20CH20060103&articleId=1714
de planning is klaar in het geval dat iran er 1 gebruikt plannen liggen er altijd
pi_33689877
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:02 schreef pijplijnistan het volgende:
Nuclear War against Iran
by Michel Chossudovsky

Jij hebt liever eerst een Iraanse kernbom in je dakkapel???
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:46:41 #98
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_33690466
Ik heb liever dat overheden normaal met elkaar praten, precies zoals zij dat ook van ons verwachten, ik bedoel, als ik iemand verrot sla, dan ga ik de cel in, zo simpel is dat.

Overheden sporen burgers aan om een geweldloos leven te leiden, laat ze dat dan lekker zelf ook doen.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_33690927
Wat mij betreft liever vandaag dan morgen nog een bom op Iran met z'n gestoord leider. Levens gevaarlijk als zulke gekken kernwapens in handen krijgen. Maak maar een mooie recreatieplas van dat stuk grond daar
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_33693752
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef more het volgende:

[..]

Jij hebt liever eerst een Iraanse kernbom in je dakkapel???
Ach wat... Denk eens na man, hoeveel onschuldigen er wel niet zouden omkomen bij een nucleaire aanval op Iran. Er is absoluut geen bewijs dat Iran een kernbom aan het produceren is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')