Dan baal je echt ontzettend...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een niet bestaand gesprek omdat mevrouw op een feestje was. Wij stonden in de binnenplaats voor jan ***. Een ander stelletje ook, die wachtte al 3 kwartier, die waren voor ons.
jeetje..quote:
Understatement. Ik heb vandaag spontaan geen zin om veel te fokkenquote:
Dat is het voordeel, ik denk nooitquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
jeetje..
dan zou je bijna gaan denken dat het ni.....
Je kunt Fok! ook gebruiken om je af te reageren...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Understatement. Ik heb vandaag spontaan geen zin om veel te fokken
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het voordeel, ik denk nooit![]()
Dan krijg ik de zoveelste meningsverschil met conflict over postopkrikkenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kunt Fok! ook gebruiken om je af te reageren...
en dan na 300 posts met afsluiten dat je weer genoeg gepost hebt voor vandaagquote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijg ik de zoveelste meningsverschil met conflict over postopkrikken
Op zich zou het grappig zijn, maar ik denk dat er al heel snel met een slotje gerammeld zou wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan na 300 posts met afsluiten dat je weer genoeg gepost hebt voor vandaag
Dat is idd een goeiequote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk een discussie.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eet smakelijkquote:
moeten we geld overmaken?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen geld bij me en nu kan ik niet lunchen
ga ik ook maar eens doenquote:
Kan je bij niemand ff iets lenen??quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen geld bij me en nu kan ik niet lunchen
eet smakelijkquote:
Neh, geen zin in. Neem wel een chocomelk uit de koffie-automaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan je bij niemand ff iets lenen??
dit niet dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch ook postopkrikken?
succes ermeequote:Op woensdag 28 september 2005 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff richting stad om m'n propedeuse op te halen.
Tot later.
Echt neit!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch ook postopkrikken?
dat ligt aan de modsquote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, waar leg je de grens he.
Nou ja, er zijn anderen die het plaatsen van palindroom-getallen al postopkrikken vinden, dus ik kan me voorstellen dat PUB 1 grote krik-actie isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |